Forum - Recent Posts

Finski fani

Finski fani 18.03.2011 in Keikat, konsertit, festarit

Schimanski76 wrote: Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/shining.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 18.03.2011 in Keikat, konsertit, festarit

Laita ovi lukkoon. Sitten naulaat sen kiinni. Siirrät kaikki huonekalut oven eteen. Sikiöasennossa lattialla sitten orotat Sfinksiä. Se hakkaa sun.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.03.2011 in FRC Jokkis

650€ sponsoreilta ja 600€ sijoituksesta. Lyö sinut 350€ pakkaselle, myyt ostetut osat pois, 100€ pakkasella. Vakiolla seuraava kisa ja sillä kuittaat 200€ sakot niin olet taas kuivilla. / ja viime kauden kisoista siut laitettiin kaikissa viimöiseksi. // Miulla oli alunperin tarkoitus tehrä tuo osakyylä homma mutta kun tässä on muutenkin tarpeeksi kaikkea puuhastelua niin ei ehtinyt. Ei myö edelleenkään sellasta tarvita. Virheitä tuloo, sitten ne korjataan ... ja vähän letkusta annetaan.
Schimanski76

Schimanski76 18.03.2011 in Keikat, konsertit, festarit

Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
Miulla on parilla Häkkisen keikalla tullut mieleen,notta olisi paljon parempi bändi livenä,jos Mika ei "laulaisi" ollenkaan.On se välillä niin järkyttävän huonoa. Levyillä se naukuminen toimii hyvin.
Schimanski76

Schimanski76 18.03.2011 in FRC Jokkis

@Capo Siulle on käynyt vaan tuollainen isompi väärinkäsitys osien ja niiden merkkien suhteen.Kaikki rahat ja sponsorit on kuukledoksissa tallessa,joten eiköhän ne saa vielä jotenkin setvittyä kuntoon. Vedä nyt nuo kirvesmiehen määräämät 10 punnerrusta ja Ave Mariat alkuun ja odottele sen jälkeen rauhassa,mitä sanktioita Managemäntit antaa tapahtuneesta. Jokkikseen voisi palkata virallisen "Osakyylän",joka tarkistaisi välillä kilpailijoiden autoja ja ilmoittaisi,jos kaikki ei ole oikein.Mie voin vaikka alkaa sellaiseksi,jos tarvetta on. :)
hammeredhuoh

hammeredhuoh 18.03.2011 in Keikat, konsertit, festarit

Finski fani wrote: Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
Siis warjolla tarkoitin Kerry Kingiä kuten hän tuossa kuvassa laittoi.
Finski fani

Finski fani 18.03.2011 in Keikat, konsertit, festarit

Ai varjokin oli siälä. Enhän mä sitä osannu ettiä... Niin siis nyt vasta Lahdessa. klo 3.00. Huomenna kouluun kivasti. Bussimatka Lahteen makso kivat 26 euroa. On ne junat kyllä paljon mukavempia. Keikka oli tosiaan hyvä, mutta Megadethin miksaajalla taisi olla huono päivä. Rummut peitti kaiken, eikä laulusta paikoitellen saanut mitään selvää. Välillä meni ontoksia yms. Kuulemma oli Dave kironnu jossain välissä ja joku oli tämän kuullut... Slayer nyt normaalisti iski ilmat pihalle. Miksauksetkin oli suht kohillaan... Hyvä fiilis öyverööl!
hammeredhuoh

Sitten vielä päivän ilmainen vinkki, jonka näin yhden jätkän tekevän. Miten saat kaljaa kentälle? Tunge tölkki kalsareihin ja mene nais tarkastajan kautta, koska ei ole laillista lupaa kuullemma mennä lähellekkään intiimi alueita. ja sitten nautit kentällä läpimästä pallihien hajuisesta kaljasta.
hammeredhuoh

Oikein hyvä keikkaol. Saatanan moinen tinnitys. Ilmasta kaljaa sisään pääsyssä. Pieni "tappelu". jatkoilla yhdet kaljat. Jänskästi päästivät vaikka 15olenkin. Darkwarjoa olin jopa niin lähellä että ketjujen kolinankin kuulin. finskiä en nähnyt ainakin niin luulen tosin ei ole mitään hajua miltä koko olio näyttää edes. Selkä paskana vasen jalka paskempana. Kaikkea mitä hyvältä konsertilta voi odottaa!
Capo26RS

Capo26RS 17.03.2011 in FRC Jokkis

Noniin, nyt kun mä oon vähän tutkinut ja muistellut menneitä, niin muthan saa/pitää sulkea sarjasta pois. Mä oon menny omilla sääntötulkinnoilla toisen mopokauteni Mitsulla ja nyt tän taksikauden Hondalla. Käytin itsevalitsemiani merkkejä Mitsubishissa ja samoin tänkauden taksikisassa Caminossa Hondalla. En tiedä miksi olin ajatellut että osan merkin saa valita sponsorin mukaan, mutta kuitenkin olen toiminut sääntöjen vastaisesti. Kakkoskauden tulokset ja palkintorahat on menny väärin perustein. Ei mulla olis todennäkösesti vielä varaa ostaa taksiakaan, jos olisin ajanut oikeilla merkeillä saaduilla sponssirahoilla. Mä eroan managementistakin, kun en osaa edes sääntökirjaa lukea. Mitä sanoo Jokkis / väärinkohdellut kilpakumppanit?
Latetzki

Latetzki 17.03.2011 in PPPP

x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 17.03.2011 in Youtuben videot

http://www.youtube.com/watch?v=J1USCqqOBVA&NR=1&feature=fvwp Putosin :)!!!
FINBULLET

FINBULLET 17.03.2011 in Forza Motorsport profile statistics

Career complete:100% level:50 Total winnings:24,530,879Cr Online winnings:9,086,915CR Current credits:464,063Cr Distance driven:42,330Km Average speed:147.8km/h Number of victoies:1,523 Number of podiums:1,848 Number of races:2,072 Total repairs:933,368 Cr Cars in carage:80 Parts value:4,480,170Cr Garage value:15,523,670Cr Time driven:286H24:56 Top speed:420.7Km/h Distance jumped:153.8m Time spent in menus:694h43:36 Time spend upgrading 43h 55:36 Time spent tuning 52:46 Time Spent Editing Designs:51h 51:26 Time Spent Auction House: 22h 06:00 Time Spent In The Storefront: 127h 31:25 Time Spent Test Driving 202 h 02:49
Pottae

Pottae 17.03.2011 in Forza Motorsport profile statistics

Olen rikas. Career Complete: 37,4% level: 50 Total Winnings: 3,813,509 Cr Online Winnings: 648,269 Cr Current Credits: 7,104 Cr Distance Driven: 3,619 Km Average Speed: 98 Km/h Number Of Victories: 468 Number Of Podiums: 556 Number Of Races: 649 Total Repairs: 328,404Cr Cars In Garage: 15 Parts Value: 651,570 Cr Garage Value: 2,476,570 Cr Time Driven: 59h 18:11 Top Speed: 393 Km/h Jumped: 53 m Time Spent In The Menus: 354h 40:26 Time Spent Upgrading: 23h 35:47 Time Spent Tuning: 40:06 Time Spent Editing Designs: 121h 19:36 Time Spent Auction House: 3h 16:17 Time Spent In The Storefront: 22h 43:42 Time Spent Test Driving 104h 27:37
Mace

Mace 17.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Vit*ttaa ku Angry Birdsis menee hermoot
sjamy

sjamy 17.03.2011 in PPPP

"Forzanetti kusee":http://www.forzamotorsport.net/en-us/game/gallery/search/default.htm?gamertag=suomi%20keksi&page=1 tuosta eteenpäin tulee erroria, ei saa kuvia ulos ei...
OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI 17.03.2011 in Youtuben videot

vaiski75

vaiski75 17.03.2011 in PPPP

OBLIKAATTORI wrote: kaveri yllätti todella mukavasti minut tuolla fm.netin puolella :)
Aikas loistavaa, kuten se eilinen kuvakin.. Sori kun en kiljaissut mitään vastaan, tiskit, pyykit, Mini-Me ja siivoaminen piti tiiviisti poissa boksilta..
Tuomo33

Tuomo33 17.03.2011 in PPPP

MrD St Jimmy wrote: LÄÄKKEET eivät ole aina hyvästä
Onkohan tuo aineen käyttö lailista suomessa? Jos on niin miel haluan sitä ja PALJON. Vois lähteä hetkeks omiin maailmoihin..
Tuomo33

Tuomo33 17.03.2011 in PPPP

Uus pään räjähdys