Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 03.03.2011 in FRC:n kokki korneri

Nyt teki chili Banille tempot. Hyvin basic jauhelihasoosia väänsin, tulinine pitikin tulla mutta kun lyö kuumalle pannulle chiliöljyn johon chilirouhetta ja tulista savupaprika pulveria niin+voi+tulla vähän turhan tiukkaa. Nyt tuli. Itkettää,
TehBigBunny

TehBigBunny 03.03.2011 in PPPP

o0 Kestääkö Hauta-Masan pää ?
vaiski75

vaiski75 03.03.2011 in PPPP

Annostellaanko Jäneksillä lääkkeet peräluukusta, kun niillä on vain sellainen risti siinä turbareiän kohdalla ja ei kai siitä kaiketi mene heinää isompaa?
sjamy

sjamy 03.03.2011 in PPPP

Lomalomaloma! Ainiin, olen aina lomalla :D lomalomaloma...
sjamy

sjamy 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

DS :D De Tomaso Mangusta !http://www.histomobile.com/histomob/internet/38/258601.jpg! vai Ferrari 308 GTB !http://www.classicdriver.com/upload/cars/11570/1791672/biga.jpg! Ite ottaisin Mangustan.
hulluseon

hulluseon 03.03.2011 in PPPP

Ei ole hyvä tämä Sfinski kun tuommosia leimaus juttuja taas levittelee.
TehBigBunny

Viästi ronssia. Taisi mennä sijat 1. 2. ja 3. kertoimien mukaan. Roposen itkeskelyt alkaa vähän rassaamaan. Onkohan se ainut meijjän joukkueessa joka hih'tää Atomicilla. Ei suxxet toimi. // Yhrellä ruattalaisella näytti olevan kans Atomiitit.
Finski fani

Finski fani 03.03.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Minnuu yrittivät sillon lukiossa houkutella johonkin hienoon kouluun Lappeenrantaan. Torkuin puolittain koko infon, mutta heti kun sanovat että heillä on kivoja juhlia kun kaikki opiskelijat teljetään kouluun saliin ja hirveesti viinaa mukaan heräsin horroksesta. Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.
No ethän sää olis voinu mennä sinne kuitenkaan, vaikka oliskin voinu valmistua alkoholistiksi. Sait alkoholistin paperit pari kuukautta sen jälkeen, kun sait hullun paperit. Jos oikein muistan, tapahtui tämä silloin kun olit n. kaksi kuukautta vanha...
TehBigBunny

hulluseon wrote: -SNIP- Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.
Sanovat kyllä että Skimmyllä olisi juabon paperit. Parasta AA-luokkaa.
hulluseon

Minnuu yrittivät sillon lukiossa houkutella johonkin hienoon kouluun Lappeenrantaan. Torkuin puolittain koko infon, mutta heti kun sanovat että heillä on kivoja juhlia kun kaikki opiskelijat teljetään kouluun saliin ja hirveesti viinaa mukaan heräsin horroksesta. Vähän petyin kun ei voi valmistua alkoholistiksi.
TehBigBunny

Miulla on tohtorit sekä Hämeen- että Kauppakadun Approilta :)
Finski fani

hulluseon wrote: Onko siellä viinaa ja tissejä? Jos on niin minä olen jo siellä.
On siälä. Itse asiassa koko tapahtuman tarkoituksena on juuvva. Sieltä valmistutaan tohtoreiksi yms. Tohtoriksi piti muistaakseni juuvva eniten, mikä taisi olla 16 illan aikana. Suoritus aikaa oli kait joku 4-5 tuntia... Mutta huom. VAIN opiskelijoille. =( // Eikus oli siinä sitä aikaa enemmän... 5 muilla, mutta tohtoreilla 6...
Finski fani

Finski fani 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

FIN xxDRIFTERxx wrote: Audi S6 vai BMW M5 ?
M5. Citroen 2CV vai Citroen DS?
hulluseon

Onko siellä viinaa ja tissejä? Jos on niin minä olen jo siellä.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

R32 Audi S6 vai BMW M5 ? (Uusia molemmat)
Finski fani

Onko täällä ketään, joka kävis nuissa opiskelijoiden Approissa?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Nikde wrote: Insight Honda CR-Z vai Honda CRX 88-91
CRX tietenkin. Nissan Skyline R33 GT-R vai Nissan Skyline R32 GT-R Ite nappaisin R32.
Nikde

Nikde 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

hulluseon wrote: Ehee, hehehhem HAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, kusin housuun, HAHAHAHAHHAHHAHAHA
No, kerro ihmeessä muillekkin syy :D
hulluseon

hulluseon 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Nikde wrote: Insight Honda CR-Z vai Honda CRX 88-91
Ehee, hehehhem HAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH, kusin housuun, HAHAHAHAHHAHHAHAHA
Nikde

Nikde 03.03.2011 in Kummalla ajaisit mieluummin?

Insight Honda CR-Z vai Honda CRX 88-91