Forum - Recent Posts
Viimeksi ne ei olleet ottaneet huomioon sitä että ne pitää itsellään muutaman ratin jos tulee rikkoutumisia/vaihtoja.
hulluseon 16.01.2011
Teinkö virheen? Tilasin GT2 ruorin ja Clubsport pedaalit.
Itse itseäni lainaten.
/// Niin kiitosta vaan tuosta tiedosta. Olishan tuo mukava vaikka kuulla ihan toimittajalta nopeammin kuin muilta.
hulluseon wrote: Minä äskön naputtelin kyssärin postiin ja odotan siihen vastauksen. Jos vastaus on tyyliin ei meitä oikeastaan kiinnosta tuoda tätä tilausta maahan, tilaan suoraan Saksasta sen jälkeen.Ookko sä Fanateciä tilaamassa? Jos olet, niin Fanatecilla tais olla GT2 ratit tilapäisesti loppu ja uutta erää vasta tuomassa muistaakseni huhtikuussa.
Tänään tuli viesti et sain kämpän, sopimus kirjottamaan tässä joku päivä. Ja viikonlopuks mökille juomaan...
Liveä hyvään hintaan, kuullema.
"Xbox Dashboardilla on tarjous Kulta liveajasta -40% ja 750 pointsia päälle. Ittelläni just loppu kultajäsenyys joten en tiiä näkyykö Kulta jäsenille, mutta 35.99€ ei oo paha hinta 12kk jäsenyydestä + 750 MS pointsia päälle."
Tämä ei siis ole ilmeisesti saatavilla/näkyvissä Kulta-jäsenille.
Sieltä tuloo ihan kaikki hitaasti, sähköpostista lähtien.
Jos kuitenkin purat kaupan niin ensin kannattaa kysyä jos Verkkokauppa haluaisi pudottaa vähän hintaa.
Sonta kikkare
Minä äskön naputtelin kyssärin postiin ja odotan siihen vastauksen. Jos vastaus on tyyliin ei meitä oikeastaan kiinnosta tuoda tätä tilausta maahan, tilaan suoraan Saksasta sen jälkeen.
hulluseon wrote: Jaahah, mulla palaa kohta päre. Ensin että 15.2 toimitus Suomeen. Seuraavaksi kerrotaan että 5.3 toimitus, NYT SAATANA LYKÄTÄÄN VIELÄ!!! Että pitäs oottaa 19.3 asti... Voi perseensuti.Voit perua kaupan kun kestää yli 30 päivää, mutta etpä* vissiin haluva.
Sitä myyvvään vaan kolme pulloa päivässä. Sielä S-Marketin pihassa Pincky ohikulkijoiden hihaan tarttuu vieroitusoireista täristen _"Ostaako täti/setä minulle kolme pulloa Muumia ?"_
Jaahah, mulla palaa kohta päre. Ensin että 15.2 toimitus Suomeen. Seuraavaksi kerrotaan että 5.3 toimitus, NYT SAATANA LYKÄTÄÄN VIELÄ!!! Että pitäs oottaa 19.3 asti... Voi perseensuti.
Sitte mun äiti näkee että mä oon juonu sitä ku kieli on sinine :O
Ei kun se värjätään sinisellä jatkossa.
TehBigBunny wrote: "Muumilimsan myyntiin rajoituksia" - Pincky ei kommentoiEIKÖ NIITÄ MYYVÄ ENÄÄ ALLE 15-VUOTIAILLE?! itQ potQ raivari :(
"Muumilimsan myyntiin rajoituksia" - Pincky ei kommentoi
"Suomen porkkanateollisuus laskussa" - Bani ei kommentoi.
"Koskenkorva ei ole enää viinaa" - Skimmi ei kommentoi.
Varikko Sanomat:
"Arabiprinssi ostamassa FRC:n ?" - Diddy ei kommentoi
"Sinappi siirtymässä maksulliseksi lisämausteeksi ?" - Reiska ei kommentoi
Driftinkiä Road Atlantasta, tuo RX8 vetää kyllä komiasti: "KLIK!":http://www.youtube.com/watch?v=xFab_5NKn7s&feature=feedu
"Lap 5M.Hidalgo (ariko67) went off-track."
"Lap 6M.Hidalgo (ariko67) went off-track."
"Lap 6T.Huhtala (TeeKoo80) went off-track."
HÄHÄHHÄÄ !
:p
// Remote kisailu on 'kivaa' itte careeria ei ole oikein jaksanut jauhaa, tosta ajamisesta puuttuu se jokin.
OOGA CHAGA !