Forum - Recent Posts

OMGxan

OMGxan 01.03.2011 in PPPP

kyllä ihan kesärenkaat riittää ja kyllä mä ulkomailta niitä saan mutta oli vaan hauska nauraa rengasliikkeiden reaktioille noista renkaista....
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.03.2011 in PPPP

Arkk1Enkel1 wrote: miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :D
En lukenu tolta sivulta mitää mutta "tossa":http://www.vividracing.com/catalog/toyo-proxes-tire-19545r14-p-47850.html ainakin numerot täsmää :D /// Vai pitäskö löytyä suamesta? Sun pitää kysyä noilta sivuilta joissa ne tuunailee niitä kakkiksia levitetyille peltivanteille nii niillä vois olla jotai tietoo. Esim NoPokemonShit xD ///2 Pitäskö olla talvirenkaat :D
OMGxan

OMGxan 01.03.2011 in PPPP

miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 01.03.2011 in PPPP

Conanit näkyy nyt tän viikon ajan netistä Suomessa. http://video.teamcoco.com/video/conan.jsp?cid=233111 Kyllä me saadaan kohta meidän porkkana takaisin televisioon.
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kuka haluaa lukea huomisesta lehdestä että joku hullu hakkasi linjatuomarin?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.03.2011 in Nyt soi?

Penrulumi.
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Hyvä SaiPa!!! Pisteet pois narreilta. Ja vois Tapparakin maaleja tehdä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

pokalemestari wrote: R.I.P kahvinkeitin. Onneksi löytyy kahvipannu.
Aika kettumaista olis jos ei sais kahvia. Jos ei pannua löytys nii sitte vaa hakemaa uutta :D
pokalemestari

pokalemestari 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

R.I.P kahvinkeitin. Onneksi löytyy kahvipannu.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

No niin on pienet vitutuksen aiheet :D Ehkä ihan hyvä :D
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in F1 Topic 2011

Huppista lallaa, nyt kiehuu taas Renun taustoilla. "Klikkaa hän":http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2011/03/1282396
FINBULLET

FINBULLET 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kyllä :D
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Hmm, kolmekytä vuotta etiä päin niin ilosta pomppii kun akka lähtee viikoksi reissuun.
FINBULLET

FINBULLET 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Pienet on vitutuksen aiheet pinkillä.Ymmärtäähän sen kun on vielä niin nuori.
hammeredhuoh

hammeredhuoh 01.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL wrote: Vittusaatanaperkele. Viikko pitäs kestää yksi ilma tyttöystävää ky se lähti lontoosee Sitte vittu huomiset bileet peruuntu PERKELE. MUUMILIMPPARIA JOISIN. /// JA MUUTEN KAIKKIA KIINNOSTI!! =)
hmm . mielenkiintoista kerro lisää.
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in PPPP

Jos ei kellekkään muulle enää mitallia toivo näistä kisoista niin Ahosen Jannelle ja Hautamäen Matille. Nähtäs palkintojen jaossa kaksi hymy poikaa.
Schimanski76

Schimanski76 01.03.2011 in PPPP

Finski fani wrote: juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...
Ahaa juu,nyt ymmärsin.No sitten siun pitää varmaan luoda sellainen kuukle-tili.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 01.03.2011 in PPPP

Finski fani wrote: Hitto. ei voi juutuupiikaan enää käyttää ilman Google-tiliä...
Ei mulla ainakaan mun käyttäjä ole mihinkään Googleen yhteydessä ja hyvin on toiminu.
Finski fani wrote: juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...
Vai onkohan toi jotenkin mun tietämättä liitetty google-tiliin
Schimanski76

Schimanski76 01.03.2011 in Jokkis kooste studio

Telkkarin paras ohjelma on tämä Jokkis-studio.
Finski fani

Finski fani 01.03.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Mitä sie höpäjät? Miulla ainakin toimii ihan normaalisti ilman mitään tilejä.
juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...