Forum - Recent Posts
kyllä ihan kesärenkaat riittää ja kyllä mä ulkomailta niitä saan mutta oli vaan hauska nauraa rengasliikkeiden reaktioille noista renkaista....
Arkk1Enkel1 wrote: miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :DEn lukenu tolta sivulta mitää mutta "tossa":http://www.vividracing.com/catalog/toyo-proxes-tire-19545r14-p-47850.html ainakin numerot täsmää :D /// Vai pitäskö löytyä suamesta? Sun pitää kysyä noilta sivuilta joissa ne tuunailee niitä kakkiksia levitetyille peltivanteille nii niillä vois olla jotai tietoo. Esim NoPokemonShit xD ///2 Pitäskö olla talvirenkaat :D
miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää renkaita.... joku väitti mulle että mulla on ongelmallinen koko hakusessa.... HÖH mun mielestä 195/45-14 on ihan normaali koko :D
Conanit näkyy nyt tän viikon ajan netistä Suomessa. http://video.teamcoco.com/video/conan.jsp?cid=233111
Kyllä me saadaan kohta meidän porkkana takaisin televisioon.
Kuka haluaa lukea huomisesta lehdestä että joku hullu hakkasi linjatuomarin?
Penrulumi.
Hyvä SaiPa!!! Pisteet pois narreilta. Ja vois Tapparakin maaleja tehdä.
pokalemestari wrote: R.I.P kahvinkeitin. Onneksi löytyy kahvipannu.Aika kettumaista olis jos ei sais kahvia. Jos ei pannua löytys nii sitte vaa hakemaa uutta :D
R.I.P kahvinkeitin. Onneksi löytyy kahvipannu.
No niin on pienet vitutuksen aiheet :D
Ehkä ihan hyvä :D
Huppista lallaa, nyt kiehuu taas Renun taustoilla. "Klikkaa hän":http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2011/03/1282396
Kyllä :D
Hmm, kolmekytä vuotta etiä päin niin ilosta pomppii kun akka lähtee viikoksi reissuun.
Pienet on vitutuksen aiheet pinkillä.Ymmärtäähän sen kun on vielä niin nuori.
El PiNk DeViL wrote: Vittusaatanaperkele. Viikko pitäs kestää yksi ilma tyttöystävää ky se lähti lontoosee Sitte vittu huomiset bileet peruuntu PERKELE. MUUMILIMPPARIA JOISIN. /// JA MUUTEN KAIKKIA KIINNOSTI!! =)hmm . mielenkiintoista kerro lisää.
Jos ei kellekkään muulle enää mitallia toivo näistä kisoista niin Ahosen Jannelle ja Hautamäen Matille. Nähtäs palkintojen jaossa kaksi hymy poikaa.
Finski fani wrote: juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...Ahaa juu,nyt ymmärsin.No sitten siun pitää varmaan luoda sellainen kuukle-tili.
Finski fani wrote: Hitto. ei voi juutuupiikaan enää käyttää ilman Google-tiliä...Ei mulla ainakaan mun käyttäjä ole mihinkään Googleen yhteydessä ja hyvin on toiminu.
Finski fani wrote: juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...Vai onkohan toi jotenkin mun tietämättä liitetty google-tiliin
Telkkarin paras ohjelma on tämä Jokkis-studio.
Schimanski76 wrote: Mitä sie höpäjät? Miulla ainakin toimii ihan normaalisti ilman mitään tilejä.juu, ilman tiliä toimii, mutta vanhalla juutuupi-tilillä ei enää wörki. Pitää olla sidottuna google-tiliin...