Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 01.03.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Thihi, palkallisella vapaalla Mutta mikäs tämä on? Tilaustanne odotetaan? MITÄ JUMALAUTA!!!!!??!??
miepä tulin töist, palkka juoksee viel ;)
DarkWarjo

Pottae wrote: "Maikköl Winslow":http://www.youtube.com/watch?v=DzgZPrudKKg
winslowlla o pirun hyviä pätkiä.
zattwy

zattwy 01.03.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Pääsponsorit: JUN Pirelli Päivitetty sivu 4. ORC / Street Glutch 80€ PI-307 Greddy / Sport Ignition 350€ PI-326
TehBigBunny

TehBigBunny 01.03.2011 in FRC Jokkis

Kai sen vanhan pitää voi mutta jos ajaa uudella autolla niin sillä pitää sitten jatkaa kausi loppuun, eli ei vaihdella autoa kisasta toiseen.
Pottae

Pottae 01.03.2011 in PPPP

"Maikköl Winslow":http://www.youtube.com/watch?v=DzgZPrudKKg
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in PPPP

DarkWarjo wrote: JUMALAUUUUTA! JUABBO! vittu, lähtis töihi...
Thihi, palkallisella vapaalla Mutta mikäs tämä on? Tilaustanne odotetaan? MITÄ JUMALAUTA!!!!!??!??
hulluseon

hulluseon 01.03.2011 in FRC Jokkis

Eipä taida olla. /// Tosin tuossa katselin sääntöjä läpi, niin minun silmään ei missään vaiheessa osunut sellaista pykälää joka estää useamman omistamisen. Toisaalta itse olen tuonne kommenttiin laittana Nipsulle tuossa tauolla että pitää myydä vanha pois, ennen kuin voi toista autoa huutaa. Eli kyllä se nyt loppujen lopuksi olla shillalaella että vain yksi auto mahtuu Jokkis staran talliin egon lisäksi.
Pure Black40

Pure Black40 01.03.2011 in FRC Jokkis

Jos fyrkkaa riittää, onko mahdollista pitää kahta autoa omassa tallissa?
Aliboz

Aliboz 01.03.2011 in PPPP

"I CAME TO MAKE A BANG":http://www.youtube.com/watch?v=BXx06CCG_w0 and I said HO!
DarkWarjo

JUMALAUUUUTA! JUABBO! vittu, lähtis töihi...
Finski fani

Finski fani 01.03.2011 in PPPP

Hei Minä olen humalassa. Maanantain baarikierros takana. 50 tuhlattu. Olutta rutkasti. =) Yksi baari/kapakka menee sulki, joten siirryttiin seuraavaan. jne. jne. Kivasti keiluksesta tällaseneen pääädyttiin. Huomenna uusiksi for real! niinqu for real for real! Öitä!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 01.03.2011 in PPPP

Tuli katottua tossa Lemmy. On se Jumala vaan äijä. Lemmy on saman ikänen kun mun pappa ja rokkaa vielä täysissä voimin viskin, tupakan ja yksikätisen rosvon avulla.
Ac3Way

Ac3Way 01.03.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Meiän Suomen oman Jali Kullin veljenpoika, pikaluistelija Laura Lepistö siirtyy Gretzkyn entisestä Saharasta Etsivä Columbon Sinitakkeihin. selväksi tuli. nukkumaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 01.03.2011 in FRC Jokkis

Ei kuulu, renkaita, leveyttä/seosta sekä vanteita saa vaihtaa ilman extrakustannuksia eikä niitä lasketa tuohon kahteen vaihtoon.
PetuK

PetuK 01.03.2011 in FRC Jokkis

Kuuluuko renkaiden leveyden pudotus myös niihin max 2 poistoon? Ajattelin vain, kun ei se kuitenkaan mitään maksa.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.02.2011 in PPPP

vittu ku pitää yskiä kurkkua pihalle... vähä karheena..
hulluseon

hulluseon 28.02.2011 in PPPP

Ei tartte olla sinkittyjä että tullee tauti. Ihan perus räkärautakin riittää. Imeksii vaan kaikki huurut keuhkoihin niin ei muuta tarvita. Auton pelti hommissa ja rosteria hitsatessa kaikkein parhaimmat mahdollisuudet saada zinkfever. Lyijy on tietty yksi kiva herkku hitsattavaksi, onneksi ei tarvii sitä hitsata.
jasamy

jasamy 28.02.2011 in Jasamyn Store

C luokan cayman lisätty storeen. Toimii suht hyvin jokaisella radalla jos C-luokan rassi puuttuu tallista niin kannatta käydä kokeilee. E: kävin testaa tota pitkästä aikaa niin nopeutta löytyy C-luokkaan erittäin kivasti, mutta pikkasen taipumusta puskemiseen
jasamy

jasamy 28.02.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Vilttu mie lopetan nuo naapurin aidankorjaukset ynnä muut hitsaat vaan äkkiä hommat. Tänään aamulla pikku paikan laitoin hitsillä ja nyt on taas kerran sinkkikuume. JEE!!!
Joskus itekkin jouduin 8h hitsailee sinkittyjä putkia, mutta silloin jäi kuume saamatta. Työmaa oli kyllä ulkosalla
TehBigBunny

TehBigBunny 28.02.2011 in PPPP

!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/02/funny-facebook-fails-boom-headshot.jpg!