Forum - Recent Posts
Mulle ei ole yhtäkkiä lainkaan nälkä ...
Arvatkaapa mitä ruokaa teen. Oikein arvanneiden kesken ei arvota mitään. =(
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00289.jpg!
No vaikka peri aatteessa patasydän sykkii myös minulla, kalakukko on kuitenkin suurin peto.
Kiitti avusta Pure ja Hullu, nyt ongelma ratkesi! Jokkista nimenomaan mietin.
Mul on aina lomaa.
Pari päivää ja mulla loppuu loma. :(
// Nipsulle: Turn kybän jätkät päätti että tietyn autovalmistajan autoilla on vain tietyn rengasvalmistajan nakit.
hulluseon wrote: Pellaako Tepsi vielä Ässiä vastaan loppu kaudesta? Toivon mukaan pieksäävät. Nimittäin Tepsin. En ole katkera, mutta kumminkin.Ens tiistaina Ässät menee Turkkusee, mutta saman viikon lauantaina kyytiä saa Kalapa *~BUAHHHAAAAHAA~*
Ei mitenkään. Ne renkaat on vähän niinq silleen ihkusti. Vai tarkotatko Jokkista? Jos Jokkista tarkotat niin merkin saat päättää itse.
Forza-apua tarvitaan! Miten pystyy valitsemaan toisen rengasvalmistajan kuin Bridgestonen kun vaihtaa renkaita?
LO-MA!!
*LOMA!*
+Tänään dirttaamaan kunnon porukalla
MAHTAVAA!
Päivitetty, sivu 7
Finski fani wrote: Kaikki yhdessä! LO-MA!Eilenhän se mulla alko mutta yhdyn huutoon. LO-MA!
Aika hiljasta :D
Kaikki yhdessä! LO-MA!
MrD St Jimmy wrote:Toi Ralf Schumacherin ilme pistää kyllä naurattamaan. Aika himoitsevan näköinen :D Ja Fisichellalla taitaaa seistä.Mitäs se käsi oikeen pitelee...
Vuoden Sykähdyttävin Jokkishetki palkinnon voitti Bani vs. Shimmy viimeinen kierros Maplessa, ainoana osallistujana.
Schimmylle siinä esiintymisestä 200€, Bunnylle esiintymisestä 200€ + 200€ sen tekemisestä.
Pellaako Tepsi vielä Ässiä vastaan loppu kaudesta? Toivon mukaan pieksäävät. Nimittäin Tepsin. En ole katkera, mutta kumminkin.
!http://img-fotki.yandex.ru/get/5108/pohozhi.72/0_5f344_81cc143d_XL.jpg!
Mesikämmenen Murinat ...
“Jos pelaaja käyttää millaista tahansa rasistista ilmausta tai tekee millaisen tahansa etnisen loukkauksen, hänelle tuomitaan: Pelirangaistus käytöksestä (kv. ottelut) (PRK); Ottelurangaistus (SM-liigassa ja SJL:n sarjoissa) (OR)”
Mitenkäs asia on pelicansin Joonas Hurrin kohdalla? Saako tuomarille vastapuolen pelaajana sanoa vaikkapa että “Mutku toi Hurri löi ensin”?
Mitäs se käsi oikeen pitelee...