Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 24.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Opc Sami wrote: Päivitin s.6
sama, sivu mukaanlukien
DarkWarjo

DarkWarjo 24.02.2011 in Oma kulkineesi

jupe wrote: Juu ja Kimmon Suzuki Wagon R on silvian takana, 1.0 l turbo automaatti. :D
Oooh, helvetti, härskin näköne se o silti :)
TehBigBunny

TehBigBunny 24.02.2011 in Gran turismo 5

Mä en tiennyt tota aikaisemmin, äsken luin sen. Olin ihan sattumalta aina quitannut saven kanssa.
ariko

ariko 24.02.2011 in Gran turismo 5

TehBigBunny wrote: Pitää itte painaa savea. ^
Ai siin o sellanen juttu, no eipä siinä mennyt kun n.600k
TehBigBunny

Pitää itte painaa savea. ^
ariko

TeroKortelainen wrote: Minkäs pirun takia mun Bobeilta oli mennyt jako pois päältä eilisen jälkeen?!? Noh, nyt on taas heeboja tarjolla...
Mulla oli sama juttu lisäksi rahat oli kadonnu, ei ollu siirtynyt kassaan vaan oli haihtunut taivaan tuuliin...
TehBigBunny

Olisiko niillä tili täynnä ? Ne kolme palloa, kai niillä on joku merkitys. / Ei ole tämä. // "You need to save your game manually before quitting."
sjamy

sjamy 24.02.2011 in PPPP

LFS + grafiikka- ja automodit + 100fps. ... tulisko joku raapimaan mun silmät irti näytöstä?
TeroKortelainen

TeroKortelainen 24.02.2011 in Gran turismo 5

Minkäs pirun takia mun Bobeilta oli mennyt jako pois päältä eilisen jälkeen?!? Noh, nyt on taas heeboja tarjolla...
TehBigBunny

Otetaan viäl O'Kelleykin mukaan saavat vetään kunnon endut ...
ariko

Kandee jättää ees yks kuski itelle, ei niitä kaikkia tartte jakaa muille. Giles ja Barroso vapautuu ihan pian ;D
TehBigBunny

TehBigBunny 24.02.2011 in PPPP

ariko wrote: "Jalkapallo tuo tosi miesten peli":http://www.youtube.com/watch?v=aNgNy5IbwOc
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖ !!!!
TehBigBunny

Tuossa Remote Kisailussa on se huono puoli että kun on paljon kavereita jotka ajattavat kuskeja niin ei meinaa saada äijiä omiin B-Spec kisoihin :D Illaksi pojat saa vetää endurancet kun itse ej huvita ajaa... // Giles ja Barroso haluaisi ajjaa ittekkeen.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.02.2011 in PPPP

Katotaas miten tää kuvien linkitys onnistuu. Mitäs se käsi oikeen pitelee...
ariko

ariko 24.02.2011 in PPPP

"Jalkapallo tuo tosi miesten peli":http://www.youtube.com/watch?v=aNgNy5IbwOc
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.02.2011 in PPPP

Kahden tunnin päästä Se tulee.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.02.2011 in FRC Jokkis

Ainiin mullakin taitaa olla tota rahnaa kertynyt. Täytyypä tässä pistää tänään tai huomenna shaibaa storefrontille.
TehBigBunny

TehBigBunny 24.02.2011 in FRC Jokkis

Nipsu, Sami ja Capo ainakin ottavat rahansa tai tulee turpaan. Muutkin voisivat omansa ottaa mulle jää silti ihan tarpeeksi.
Pure Black40

Pure Black40 24.02.2011 in FRC Jokkis

Vorssakredut saa reiska pitää tällä kertaa ihan itsellään, kun vasta joskus sunnuntaina ehdin seuraavaksi boxille.
hulluseon

hulluseon 24.02.2011 in FRC Jokkis

Hidas, vieläkin.