Forum - Recent Posts
Sie rikoit miun pään !
Soon ny särki, onx kiva...
"Mindphuck Monday":http://radio.audiotool.com/#/mindphuck_monday
Ihme häröilyä... Tää oli sitä pimeetä aikaa...
Purella on selkeesti Harrikirvemiitti päällä. Karhut jalkaan ja ladulle niin se lähtee.
Jos ne on raskaana?
Kivasti tänään kun heräsin, HIRVEÄ kipu niskassa! Kuitenkaan nyt ei pysty lähes mitään tehdä, vihloo niin prkeleesti. Pää kenossa joutuu koko ajan olla. Tarkoitus oli tehdä tänään kaikenlaista mukavaa (esimerkit jääköön mainitsematta), ja muutenkin kovat fiilikset oli tähän päivään suunnattu, ja todella epämukavasti tämä niska meni kusimaan kaiken.
Mutta tiedättekös mitä. Jokkista ei jätetä! Uppia ei autoon nyt jaksa/pysty asentamaan, mutta pakko ajamaan on tulla. ;)
Uusi angst
Alkaa vituttamaan noi suomalaiset juntit naapurit, jos pitää ruveta soittamaan musiikia täysillä 2:00 aikaa yöllä niin vittu jotain muuta kuin Metallicaa. Joka viikko soi se sama vitun Metallica.
On sitä pienemmästäkin asioista aloitettu maailman sotia >:(
Naapurin akka huuteli kun kävin lehden noukkimassa laatikosta. Että olisin muka möykänny pihalla pitkän aikaa kolmen aikoihin. En uskona, käskin rouvashenkilön ottaa lääkkeensä. Tosin joku on varmasti paininut karhun kanssa kun pihalla on semmoset jäljet.
Tulen täältä kellarista nyt pikkuisen huutelemaan. Enimmät peikot olen häätänyt kärpäslätkän kanssa nurkista ulos.
Mutta miten kävin viimeksi? Vaikea oli peli kun annettiin liikaa nauhaa eteen, mutta jos jatko-ajalle mennöö, niin sillon ollaan tilastojen valossa kovilla. Ei se kyllä mitään tarkota vaikka menis jatko eriin. Mie kyllä pelkään notta hävitään tämä peli.
Mulla menee koko viikonloppu Ympäristö- ja laatujärjestelmien ja vesihuollon yksikköprosessien ja -talouden kanssa painiessa. =)
Viikko loman alkuun!
Mie veikkaan notta kierot savolaiset lähetetään kotia nollan pisteen kanssa mutta voi tulla vaikia peli kun edellinen oli niin suvereeni esitys.
Leijuvat kuin Bunny Maplen jälkeen, muistaks sie Skimmy?
LORD HOPO wrote: ReinoVanha luokkalainen Reino näköjään paistattelee aamulehessä.
12-0
Siinä Ässän tulosveikkaus Kalakukon nylkemiseen illan herkkupalaksi teille pikku mussukoille. Laettakee whole lotta money to the succes.
Wi aaar hier tu tap a Kapanen waif tu teh laif
Itse join pepsiä.
Myös lipiteltiin konjamiiniä, siististi otettiin kuitenkin vaikka menikin aika myöhään.
Ac3Way wrote: 2 vko ilman tipan tippaa, pitäiskö tänään tiputtaa yksi kurkusta alas?Itse join eilen ekaa kertaa tänävuonna joten voin suositella. Itte imeskelin tälläisen: !http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/12/DC/9E/Kurko_Greippi_1L_tlk.jpg!
2 vko ilman tipan tippaa, pitäiskö tänään tiputtaa yksi kurkusta alas?
Siellä oli jotain tanssijoita kaikkine pukuineen liikkeellä joka paikassa. Piti vaihtaa ravintelia monta kertaa ennen kuin oli Hullu tyytyväinen. Ei jaksana Hullu kuunnella nippanappa täysikästen vuodatusta. Meni Hullu ihan muualle. Nyt pelottaa niin paljon notta oksat pois.
hulluseon wrote: Nyt mänkee piiloon, minä lähen kylille.Joko uskaltaa tulla piilosta vai menenkö takaisin sängyn alle?
El PiNk DeViL wrote: Joo, meinasin laittaa toisenki RC drifterin. Laitoin joo.Eiku meinasin vaa että huomasikko sen olevan rc.. hieno se kyllä on.