Forum - Recent Posts
Accept, Judas Priest, Helloween, Saxon ja Sauna! Kusen hunajaa...
////Ja kyllä Pyynikin amislukiolaiset osaa.
Viimenen sana.
//Tuplana kivasti :D
Viimenen sana.
The Offspring.
Reino
Toi biisi on satiiri suomirockista.
"♥ Andy Suonsilmä ♥":http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/ylex-iltapaiva-jenny-ja-aino/rytmibarometri/andy-suonsilma-on-viikon-rytmibarometrivo
Palkinnon arvoisesti Karrelle palanut enkeli -kappaletta kommentoi nimimerkki ”Rahtisika 81”.
_”Tosta laulusta tulloo mieleen hetki kun kapakasta yksin kotiin kävelee ja miettii, et miksi mä en ikinä saa...”_
Eli jos ovat radat vuokranneet, niin tuskinpa sitten on Ahvenisto mukana. Mutta jos tuo rengas systeemi pitää paikkansa, niin uskottako että on monta rengas merkkiä pelissä? No se nyt tuskin mitään haittaa. Mutta minua pikkusen kiinnostas jossain välissä nähdä jo ihan oikeeta pelikuvaakin, ei mitään Kineettisiä ajeluja.
Muahtava sää oli körötellä pikku teitä ♥
LORD HOPO wrote: saas nähdä mitä tulee.Kuulostaa ainakin luupaavalta.
saas nähdä mitä tulee.
Eurogamer on saanut tietoonsa hieman lisää Forza Motorsport 4:stä. Uutisen mukaan pelin tekijät (Turn10) pyrkivät entistä tarkempaan realismiin ja ovat touhunneet mm. seuraavaa:
- renkaiden ominaisuuksia, kuten painon siirtymistä, on mallinnettu ja Pirelliltä on saatu suoritustietoja renkaiden käyttäytymisestä erilaisissa kisaolosuhteista
- Turn10 vuokrasi käyttöönsä jokaisen pelissä esiintyvän radan tarkkaa analyysia varten. Kuvia ja videoita otettiin teratavuittain ja radat mitattiin kolmesta eri kohdasta laadukkaalla GPS-järjestelmällä. Näin saatiin talteen radan muodot alle senttimetrin tarkkuudella
- Turn10 on myös tehnyt äänityksiä moottorin, pakoputken yms. äänistä
fSori :(
Minä keitän täällä itselleni puurot ja just kun saan pöytään ja meinaan syödä, niin jo on muut kalastelemassa. Toisen kerkiää häätää lautaselta pois, niin jo toinen iskee heti selän takana. Taas jää ilman puuroa Hullu.
Nom Nom ... 'Oh, olikfs tfämä sfun puufoo ?'
Kiitos Laku kun laitoit toiseen kertaan.
Ei sit.. Meen kottii mököttää!
// Nyt se sit kelpaa tähänkin ketjuun. Pitäkee tunkkinne..
zattwy wrote: Odottaa sitä kun hullu puuroo!Et syö minun puuroa!!!
":D":https://www.youtube.com/watch?v=NAl9OyGYxOg&feature=player_embedded
Positiivista että puhuvat edes noista ajo-ominaisuuksista eivätkä vaan kerro miten autoja voi kuvailla ja käännellä. Pjejkkarin ja GT:n voi ostaa jos se on pääasia (ei ole fleimiä koska mulla on ne...).