Forum - Recent Posts
Ainakin paremmin ku miun Pösö :)
Mulle kanssa.
antakee joku mulle 7€, jotta saan Live Goldia..
Perkules, tuo possu tulee kyllä loikkaamaan viivalta varmasti hyvin!
BANNIL O BANNI!?
Editti: jännä, muuten kyl toimaa hyvin sivut mut banin profiiliin ei tosiaa mitään asiaa...
Ei mitään hyötyä kun sama häikkä tulee kaikilla selaimilla. Plus kun ei nekään jolla se toimii voi katsoa mun profiilia/kuvia.
TehBigBunny wrote: Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse. Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.Tyhjää selaimesta kaikki xbox.com ja fm.netin keksit niin varmaan helepottaa..
Varmaan senkin.
Näit aamulla kengurun?
Kenguru
Nähty.Aamulla.
TIZZIT!
Lyhyesti fm.net-ongelma:
-Gaykortit päivittyi
-Fm.netti ei tykkää kaikkien korteista
-Xboxin vika,ei fm.netin
-Fm.netti ilmoittanut ongelmasta Xboksin päähän
-Kukaan ei tiedä milloin tulee kuntoon
Joku heppu oli vaihtanut xbox-profiilista locationin johonkin muualle,niin oli taas toiminut.
TehBigBunny wrote: Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse. Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.Mie oon just siellä selailemassa tietoa.Paljon on tuota ongelmaa.Johtunee noista Gamercard-päivityksistä.Jatkan selailua.Vilttumainen voorumi,tuloo päänsärky.
Mä en vieläkään ole saanut kuvia otettua sieltä, eikä ne homot viitsi edes vastata mistä johtuu.
Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse.
Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.
En nyt jaksanu ettiä sitä myyntitopikkia, joten laitan "tämän":http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-pelit/61604-peleja-vaihtoon-myyntiin-mm-dj-hero-resident-evil-5-shift-modern-warfare-2-world-war-forza3.html tänne. Ostakkee pelit pois :3
Privaan voi laittaa tarjouksia..
Hee!
Minun moka *TAAS*, en ollut tarpeeksi ahkera käymään etusivulla!
Kiitos kun potkit takaisin riviin sieltä..
Autosta 3240 tililla 3010 = 6250€ auton hinta 6250€
Älä sie sotke miun myyntihintaa Reiskan myyntihintaan.
Jäähän mulle rahaa vielä!
Auto + osat:
4750 + 2450 = 7200 tuosta se 45% hinnasta on 7200 * 0,45 = 3240.
Auton käypä arvo ja käteinen tallessa:
3240 + 2660 = 5900
Auton osto hinta vs Sfäiskin rahat:
5450 - 5900 = 450
Eli mulle jää vielä 450€
Pari kisaa oli päivittämättä tuonne oman auton tietoihin, minun moka!