Forum - Recent Posts
Reiskalle olis tyrkyllä moposarjan toinenkin palkintopallilla ollut Mitsu.
Auto + osat 7550€ ajettu 8 kisaa (menestyksekkäästi) eli hinta pyyntö 0,55x7550 = 4152,5€
Mitä tarjoo Reinotossu?
Kaks autoa.Tomi Tuominen hoitaa alku lässytykset.Salo kyselee vähän autosta.Ajaa muutamia kierroksia.Tulee varikolle.Palaute.Sama toisen kanssa.Loppuarvio.Lopputekstit.
Turhanpäiväinen ohjelma.
Et jääny paljosta paitsi. Aivan saman tulos kun kattelet vuoden parin takasia GTI lehtiä.
Mistähän nuo virittäjät pystyis kattomaan netistä?
Eipä näy meillä enää noi PlusTV kortin kanavat.
Veikkaan että joku jossain vaiheessa tunkee ne kyllä youtubeen tai näin ainakin toivon.
DarkWarjo wrote: intternet on ricci! :(Sonera ?
Kyl me tiedetään,että sun internetti on rikki.
Nipsuhuuli wrote: Mulla on bokserit, joissa on piirroksia vähäpukeisista naisista sekä mm. seuraavia tekstejä: "Bring out the devil in me!" "NEW HOT LINE MAKE A CALL" "Can you handle me? 079 556 89" "BLONDE BABES 068 897 047"No minulla onkin pimeässä kiiltävät bokserit!
Ite olet.
intternet on ricci! :(
Mulla ei oo mitään uutta.
Miulla on uuvvet sucat.
// Ehkä oli vähän ennen käytetyt mutta puhtaat oli, siis noin teoriassa.
Finski fani wrote: Minulla on bokserit, joissa on sydämmiä. Kankkunen halusi lainata. En antanut.Mulla on bokserit, joissa on piirroksia vähäpukeisista naisista sekä mm. seuraavia tekstejä: "Bring out the devil in me!" "NEW HOT LINE MAKE A CALL" "Can you handle me? 079 556 89" "BLONDE BABES 068 897 047"
Uudet bokserit
Minulla on bokserit, joissa on sydämmiä. Kankkunen halusi lainata. En antanut.
minä kaivoin teholastuja nenästä
Hienosti olitkin veistellyt sen.
Ja minä veistelin sen lastun itse omin käsin puukolla.
Mä kävin sen lastuttamassa.
Schimanski76 wrote: Rallilegenda Juha Kankkunen ajoi jääradalla 330.695 kilometrin tuntivauhdilla. Se on uusi nopeusennätys jäällä. Kankkunen kaasutteli maailmanennätyksen **Bentleyn Continental Supersports** -autolla Perämeren edustalle rakennetulla jääradalla. Lämpötila oli peräti 30 astetta pakkasen puolella. :)toihan on aika vanha juttu, pari kaverii oli tekemäs rataa... (tai sanotaanko 10km:n pätkän vitun leveetä kiitorataa) ois yks kaveri päässy lastuttaanki ton bentikan mut oli bentleyn omat inssit halunnee hoitaa sen sit :) ED: SORI! se oliki tehny saman jekun uudestaa vähä kovempaa :D