Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 22.01.2011 in PPPP

Nikden kissa.
FINBULLET

FINBULLET 22.01.2011 in PPPP

Hajosko siltä vaihteet vai mikä?
hulluseon

hulluseon 22.01.2011 in PPPP

Noin kymmenen kilsaa pihasta. Tuo EK:n alku on noin sata metriä isommasta väylästä. Ensi kesänä taas katsomaan kuinka rottelot kaatuu. Ja haluut sä Nikde ton kissan numeron ?
Nikde

Nikde 22.01.2011 in PPPP

hulluseon wrote: "Kappale kauneinta Suomea parin vuoden takaa.":http://www.youtube.com/watch?v=y5n3Y6tCBbg&feature=related Huomatkaa sokea vasuri noin 2 minsan kohdalla. Ja kyllä olen melkein itsekkin ajanut sen paikan pitkäksi. Ja knoppi tietona, vielä b ryhmäläisilläkin ovat kyseisen pätkän polttaneet. Oli kuulemma siistin näköstä pilkkopimeässä kun puistattivat tyränvihlasijaan.
Missä on tuo tie? Olihan kaunis typy tuossa mihin äijät laski sivuun :P
Ac3Way

Ac3Way 22.01.2011 in PPPP

Ei ole toiminut täälläkään Live eilisestä illasta asti. Kiva...
hulluseon

hulluseon 22.01.2011 in PPPP

"Kappale kauneinta Suomea parin vuoden takaa.":http://www.youtube.com/watch?v=y5n3Y6tCBbg&feature=related Huomatkaa sokea vasuri noin 2 minsan kohdalla. Ja kyllä olen melkein itsekkin ajanut sen paikan pitkäksi. Ja knoppi tietona, vielä b ryhmäläisilläkin ovat kyseisen pätkän polttaneet. Oli kuulemma siistin näköstä pilkkopimeässä kun puistattivat tyränvihlasijaan.
Pure Black40

Pure Black40 22.01.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Urpåged ^Tilinhallinta jäi google docsin puolelle^
Capo26RS

Capo26RS 22.01.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Oops, p4
DarkWarjo

DarkWarjo 22.01.2011 in PPPP

kirves wrote: Melkein kuin kuuluisa kartturi-video. Ehkä enemmän Kummelin suuntaan, ei ole ralli vakavaa ja nuotit voi noudattaa tai jättää noudattamatta. Ajo toimii kuitenkin... "http://www.youtube.com/watch?v=2N3R7jR88ok&feature=player_embedded":http://www.youtube.com/watch?v=2N3R7jR88ok&feature=player_embedded
toi o muuten oikee mainio video :D
DarkWarjo

DarkWarjo 22.01.2011 in PPPP

Mulla toimii (kumma kyllä ja puun koputtelu) vielä netti, mut kai se ennen seiskaa taas sekoo :D
Capo26RS

Capo26RS 22.01.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Stuntsissa oli/on äänet ja ajomallinnus just sitä oikeeta tasoa! Ei nää nykyiset, varsinkaan jollain ihme konsoleilla pelattavat oo just mistään kotosin xD
BlueMasto

BlueMasto 22.01.2011 in PPPP

zattwy wrote: Kamerakortti tyhjänä Burella,tuningilla samilla ja jimmyllä??? Eivätkö pääse jokkikseen?
Kyl mä ehkä pääsen! Mä oon iha hukassa mitä mun pitää tehdä. Onneksi on apua tulossa :D
Draghar

Draghar 22.01.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Toimii kyllä!! Pelasin juuri Stuntsia. Dosboxin version 0.74 kun asentaa, niin johan pelittää. Pääsee samalla verestämään muistoja DOSsin käytöstä :)
zattwy

zattwy 22.01.2011 in PPPP

MrD St Jimmy wrote: Puhutaanko nyt kojootittomasta vai jimmykojootista? Ittellä ei ole ihan varmaa vieläkään että pääsenkö.
Sinusta oli kyse.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 22.01.2011 in PPPP

zattwy wrote: Kamerakortti tyhjänä Burella,tuningilla samilla ja jimmyllä??? Eivätkö pääse jokkikseen?
Puhutaanko nyt kojootittomasta vai jimmykojootista? Ittellä ei ole ihan varmaa vieläkään että pääsenkö.
Pure Black40

Pure Black40 22.01.2011 in PPPP

FRC kusee, kyllä mä -valitettavasti- jokkikseen pääsen. Tai jotain ongelmaakin saattaa tulla, kun kaikkihan puhuu jostain ongelmista, itse en tällä viikolla muuta kuin päivityksen käynyt boksilla asentamassa, mutta toivottavasti ei onkelmia tule.
zattwy

zattwy 22.01.2011 in PPPP

Kamerakortti tyhjänä Burella,tuningilla samilla ja jimmyllä??? Eivätkö pääse jokkikseen?
TehBigBunny

TehBigBunny 22.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Miksi ei näytä tämä 4Pro sunnunnaina Montreal - Ankat peliä. Vääryyttä ja Petosta™ kaikki !
PetuK

PetuK 22.01.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Upsista, peits tuu
DarkWarjo

DarkWarjo 22.01.2011 in Yleinen keskustelu autoista

OOOOH! Stunts! legenda! katossa ajamisen ennätyksiä piti aina kokeilla :D