Forum - Recent Posts

Draghar

Draghar 22.01.2011 in Yleinen keskustelu autoista

Tuota peliähän juuri tarkoitan. Uusillakin koneilla uskoisin saavan toimimaan. Ainakin XP:llä mulla oli semmonen ohjelma kun Dosbox, ja sillä sai noita vanhoja pelejä pelailtua. Meillä oli kanssa aivan jäätäviä ratoja, haastetta riitti. Valtaosaa niistä ei voinu ees päästä läpi kun vaan formulalla.
BlueMasto

BlueMasto 22.01.2011 in PPPP

kirves wrote: Ei haittaa vaikkei toimikaan väliaikaisesti. Kokeile noiden asetusten ollessa päällä mennä osoitteeseen 192.168.1.1 ja sitten asetukset kohdilleen. Tämän jälkeen voit muuttaa taas verkkoasetukset automaattiseksi jolloin netti taas rök. Vai olenko minä kuussa nyt?
Pääsin sivulle mutta en löydä mistä niit asetuksii voi muuttaa!
BlueMasto

kirves wrote: Myös se pelkkä reset-napin painaminen modeemista voi edelleen auttaa... ...Mutta kuten todettua jo aiemmin, voi käydä myös niin ettei netti toimi enää lainkaan.
Joo kokeiltu monta kerttaa! Tai siis kerran :D
BlueMasto

vaiski75 wrote: Käynnistä se modeemi ja yritä uudelleen. Jos ei auta niin muuta tietokoneen verkkoasetukset manuaalisesti seuraavan laiseksi ja kirjaudu sitten moteemiin: IPv4-osoite (XP:ssä IP-osoite) . . : 192.168.1.33 Aliverkon peite . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Laitoin noi ni netti ei toiminu enää siis mitä vittua! :D Tää menee niin överiks
vaiski75

vaiski75 22.01.2011 in PPPP

Uusi Zyxel!
vaiski75

vaiski75 22.01.2011 in PPPP

TUNING MAN 95 wrote: Toho tuli vaa Sivun lataamisvirhe. Ei toimi! Äääääääääääääää Mä en pääse jokkikseen ehkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joo ei tää mee kokeilin monta kerttaa.
Käynnistä se modeemi ja yritä uudelleen. Jos ei auta niin muuta tietokoneen verkkoasetukset manuaalisesti seuraavan laiseksi ja kirjaudu sitten moteemiin: IPv4-osoite (XP:ssä IP-osoite) . . : 192.168.1.33 Aliverkon peite . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . . : 192.168.1.1
BlueMasto

kirves wrote: No meneppä nettiselaimella osoitteeseen 192.168.1.1 (modeemin pitää olla johdolla kiinni ja ykkösportissa). Salasana on luultavasti admin tai 1234. Pääsetkö katsomaan asetuksia tätä kautta? Niin ja tuo P660 series ei ole tarkka malli. Se löytyy pohjatarrasta.
Toho tuli vaa Sivun lataamisvirhe. Ei toimi! Äääääääääääääää Mä en pääse jokkikseen ehkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joo ei tää mee kokeilin monta kerttaa.
Pure Black40

Pure Black40 22.01.2011 in PPPP

Mutta mitä käy JOKKIKSEN?
BlueMasto

FGB Mudi wrote: Ilmeisesti Live on joiltakin nyt alhaalla... Lukaisin parit foorumit lävitse niin muilla samaa ongelmaa sekä Xbox.comissa "Xbox LIVE -palvelun tila Palvelu keskeytynyt väliaikaisesti"
Mulla on kans joo ongelmii liveen pääsyssä!
Mudinski

Mudinski 22.01.2011 in PPPP

Ilmeisesti Live on joiltakin nyt alhaalla... Lukaisin parit foorumit lävitse niin muilla samaa ongelmaa sekä Xbox.comissa "Xbox LIVE -palvelun tila Palvelu keskeytynyt väliaikaisesti"
Tuomo33

Tuomo33 22.01.2011 in PPPP

Hmm.. Yritäppä mennä poksin netti asetus paneelin, ja siältä test xbox live conection. Edit. Nyt en uutta viesti viitti, teettämään. Itsellä toimi ilman ongelmia ainakin aamu yöllä, ongelmitta n.6-8 asti. Edelleen toimii. Kumma juttu pakko sanoa...
Mudinski

Tuomo33 wrote: Modeemin uudeleen käynistys? Itsellä tuo tulee useasti, ja tuo modeemin uudelleen käynistys auttaa. Virta piuha irti, ja pari sekunttia takaisin kiini.
Käynnistetty on, ei vaikutusta.
Tuomo33

Modeemin uudeleen käynistys? Itsellä tuo tulee useasti, ja tuo modeemin uudelleen käynistys auttaa. Virta piuha irti, ja pari sekunttia takaisin kiini.
Mudinski

Kertokaas ny sitten tyhmälle mistä johtuu tämä virheilmoitus kun yritän kirjautua Liveen... "A problem occurred while signing in. Please try again. If the problem persists, visit www.xbox.com/support." Jatkunut nyt eilisestä saakka... Eilen meni Live yks kaks vain poikki kesken pelin ja siitä lähtien tuota viestiä...
Tuomo33

"Että näin finskillä päin lahtessa":http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012213051988_uu.shtml
BlueMasto

kirves wrote: Mikä on modeemisi tarkka merkki/malli?
Merkki: Zyxel Malli: Prestige 660H Series Kyl tää on perseestä! MÄ LUOVUTAN KOHTA!!
Draghar

Draghar 22.01.2011 in Yleinen keskustelu autoista

LORD HOPO wrote: Lambolla on ollut myös huonot päivät.
Stuntsissahan oli tuo lambo, taisi vielä olla pelin huonoin auto.. Siinäpä vasta oli loistava autopeli.. //Ja on endelleen, kyllä se nytkin koneelta löytyy, pitäisi vaan asentaa dosbox tai vastaava ja alkaa pelaamaan.
Mudinski

Mudinski 22.01.2011 in Yleinen v*tutus topic

Menis nyt vittuun tämä olo... Kuumetta, päätä särkee, korvaa särkee, kurkku tukossa... BLÄÄÄÄH !
Opc Sami

Opc Sami 22.01.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Auton uppis
BlueMasto

Jusbazon wrote: Ensin katot oman ip osotteen, "tuolta":http://www.ip-adress.com/ ja kopiot sen sun ip:n tohon osotekenttään. Siihen tulee sit sun modeemin asetukset joihin pääsee tunnuksen ja salasanan kanssa. SIeltä sun pitää valita se MTU - Auto.
Joo mulla ei tapahdu mitään ku kopioin ton ip osotteen toho osotekenttään! Pitääks siihe kirjottaa jotai perään?