Forum - Recent Posts
SAIPA PERKELE!!!
Ihan hyvät radat IMO.
Kauden 4 kilpailut.
6.2. Silverstone International
13.2. Motegi East
20.2. Iberian Full
27.2. Nyrre GP Short
13.3. Maple Full Reverse
20.3. Sebring Short
27.3. Le Mans Bugatti
Aika vahvasti näkyy lähtevän tiettyyn suuntaan.
Antakaahan vielä vahvistusta tai vastusta!
No nyt selkisi. Mutta jos itse aiheuttaa kolarin itsensä kanssa ja sen jälkeen lähtee livohkaan, niin silloin pätee tuo 50% sääntö.
hulluseon wrote: Mutta tarkoittaako tuo 8.2 kohtaan tehty lisäys nyt semmoista tilannetta, että jos vaikka mukavan lagipiikin takia auto menee kappaleiksi. Esimerkkinä voi vaikka käyttää minun ja Kirveksen kolaria kakkos kaudella Nyrrellä. Tai siis kolariakaan ei edes huomattu. Autot vain meni paaliin. Eli jos tälläinen tapahtuu ja ei vaan pääse mitenkään päin varikolle, eikä kukaan kehtaa siinä tilanteessa antaa hinausapua, niin jos itse lopettaa, niin silloin vain saa ne puolikkaat pisteet?Jos auto ei liiku niin sitten se ei liiku. Käytännössä se on sama kuin tippuminen. Eli kyllä siitä sen 80pinnaa saanee. Lähinnä tuolla meinataan sitä, jos esim. kolaroinnin takia menee motivaatio, vaikka auton saisikin vielä kuntoon.
Mutta tarkoittaako tuo 8.2 kohtaan tehty lisäys nyt semmoista tilannetta, että jos vaikka mukavan lagipiikin takia auto menee kappaleiksi. Esimerkkinä voi vaikka käyttää minun ja Kirveksen kolaria kakkos kaudella Nyrrellä. Tai siis kolariakaan ei edes huomattu. Autot vain meni paaliin. Eli jos tälläinen tapahtuu ja ei vaan pääse mitenkään päin varikolle, eikä kukaan kehtaa siinä tilanteessa antaa hinausapua, niin jos itse lopettaa, niin silloin vain saa ne puolikkaat pisteet?
Joku epäkiva setä vetää kumminkin Forzassa noita giftiautoja välistä :D
Eivät tule koskaan perille. Epäkivalle sedälle menevät. Epäkivasti..
Ac3Way wrote: Ei ollut kirveksen lähettämä auto saapunut. Kivasti toimii Forza: Kuvia ei saa tietokoneelle ja giftit ei toimi. Joko saa itkee?Elä vielä ala poraan! Mä lähetän sulle vartin sisällä sun maalit, ilman numerotaulua kylläkin ja saat sitten kertoa mielipiteesi. Ai niin, ne ei välttämättä ilmesty koskaan..
Ac3Way wrote: Mahdollisesti. Pitää vielä tarkistaa onko se kirveksen auto tullut. Veljen lähettämät ei ainakaan ole tullut.Ei ollut kirveksen lähettämä auto saapunut. Kivasti toimii Forza: Kuvia ei saa tietokoneelle ja giftit ei toimi. Joko saa itkee?
Jippii, poksi parani virtalähteellä. Löyty ihan Mikkihiiren oma virtalähde ja lupasivat varuilta korjata vanhankin sopimus hintaan.
Päivitetty.
Näkyypä muuten puolenkuun pelitkin myyvän GT2 ohjainta.
Päivättynyt.
vaiski75 wrote: Mennyt jo seitsemän päivää, eli odotanko vielä pari? =DHmmh.. Itellä ei oo ollu noin montaa päivää ikinä. Odota viellä pari XD
El PiNk DeViL wrote: Jos tarkoitat että viestit eivät näy, niin itsellä on aina auttanut se että menee dashboardille. Jos se ei auta niin odotat pari päivää niin ne näkyy taas.Mennyt jo seitsemän päivää, eli odotanko vielä pari? =D
vaiski75 wrote: Kätevää kovin kivasti. En pysty vastaanottamaan mitään Forssassa. Onko jollain muullakin samoja ongelmia?Jos tarkoitat että viestit eivät näy, niin itsellä on aina auttanut se että menee dashboardille. Jos se ei auta niin odotat pari päivää niin ne näkyy taas.
vaiski75 wrote: Kätevää kovin kivasti. En pysty vastaanottamaan mitään Forssassa. Onko jollain muullakin samoja ongelmia?Mahdollisesti. Pitää vielä tarkistaa onko se kirveksen auto tullut. Veljen lähettämät ei ainakaan ole tullut.
Jos se halvin Fanatecin rattipaketti tukis boksia, niin pitäis se kyllä ostaa. Toi on kyllä ihan mahottoman hintanen tuo GT2, kun ei siinä tule edes polkimia mukana.
Kätevää kovin kivasti.
En pysty vastaanottamaan mitään Forssassa.
Onko jollain muullakin samoja ongelmia?