Forum - Recent Posts
Ei paha !
Huusin eBaystä 250gb kovon tohon uuteen 360S malliin. 42e rahteineen, straight from China! :)
Avantasia-The Scarecrow
Nipsuhuuli wrote: Aamuja!Vässykkänipsu!
harde wrote: Järjestääkö täällä kukaan minkäänlaisia kisoja tai muuta drifting toimintaa? Voisin tulla spinnailemaan ja ajelemaan pitkin seiniä kun ei sitä yksinkään kauaa jaksa luisutella.. GT: H4rde"Tuollainen on ainakin etusivulla":http://www.forzaracingclub.com/events/838/walltap-challenge-round-2-/
Järjestääkö täällä kukaan minkäänlaisia kisoja tai muuta drifting toimintaa? Voisin tulla spinnailemaan ja ajelemaan pitkin seiniä kun ei sitä yksinkään kauaa jaksa luisutella..
GT: H4rde
Optikko määräs beer-gogglet
Nyt sulla on putkinäkö.
"Muuten jäi kertomatta, että kävin optikolla tuossa viikolla":http://www.lazypalace.com/img01/redneck-games29.jpg
Ei se ryhmäjohtajan tehtävä ole sen mielenkiintosempi jäksteri hommissakaan.
Eiku nyt ois ollu luvassa viikko mettää ja mulle lyöty niinki mielenkiintonen tehtävä ku polttoainemies. Eiii eiii eiiii....
Uutet kertaukset.
hulluseon wrote: Minun ois pitänä männä nyt joulun alla. Kerroin että on muita hommia. Kysyvät että mitä? Sanoin että pitää maalata hevonen.Mullekki olivat tyrkyttämässä viikon kertausta viikko ennen joulua. Sanoon notta ei kiitos. Keväällä tuli jo kerrattua intin ajokortti ja se 3 päivää oli ihan tarpeeks.
Ei ole edes spy shotteja saatunna. Eilen kyllä nappasin pari shottia. Kertokee nyt jottain?
Osaako kukaan sanoa, että meneekö ensi kuuhun vai?
Päivitin, tai ainakin yritin.
Minun ois pitänä männä nyt joulun alla. Kerroin että on muita hommia. Kysyvät että mitä? Sanoin että pitää maalata hevonen.
Ihan omasta puolestani puhuin, kesällä Lohtajan kultahietikoille vähän ammuskelemaan. Varmasti tulee kivaa, on sitä jo ehtiny kaivatakin.
Aliboz wrote: Pääsponsori: GoodyearOvela yrittää olla...
warcryFIN wrote: Kesällä kertaamaan, kivasti sotaa leikkimään :DMä "pääsenkin" jo huhtikuussa. Viisi päivää mehtässä parhaaseen loska aikaan E: nythän mä vasta tajusin jotta toi oli varmaan tarkoitettu Nipsulle