Forum - Recent Posts
Angry Birds on PC.eellekkin!
Se on sitten moro, nähdään ensi vuonna..
E: tuplaa pukkaa
oisin oottanut beetletä mahottomia, jos oisin virheetöntä "ajoako" tavoitellut... enää auton esittely huomenna ruttusena, ni yo-set o autossa
sit pitää räpätä hieman!
Et, minä juon ne rahat kohta baarissa.
Jos minä nyt vähän muistelen päihittäneeni Nikden ja Hullun kakkos lähdössä. Tuliskos siitä vielä 20€ tuohon minun "pikku"tiliini.
Mun mielestä Hullu ansaitsee myös ton palkinnon ekan mutkan kuvioista ja pääsuoran ajolinjoista Skimmyä vastaan :D
"minä lähden eteläkarjalaan":http://www.youtube.com/watch?v=enWoByIcXt4&feature=related
...Ja vaihdan farkut sarkahousuun
Mainoita, Varikko Sanomien Sammy V stipendi tilitetty ( Warjo & Nikde).
Muistakaa että raportteja voi tehdä max 2 per lobby ja ne pitää laittaa tänne keskiviikkoon mennessä.
Kyllä saa, auton siis pitää pysyä sarjassa koko kauden.
Pitää vaan muistaa että osia ei voi myydä ja että niitä saa poistaa korkeintaan kaksi ja poistaminen maksaa vähän.
Saako autoa virittää kesken kauden niin, että se pysyy alkuperäisessä sarjassa??
mun mielestä villelle pitäs saada toi "perä-tielle" palkinto, otti osumaa ihan suht raakasti :D
Vain kaikista pienimmälle PI:lle koko porukasta, mutta se olet kyllä silti sinä.
Palkinto: Ei mopolla moottoritielle. (jos riittää että on lobbyn pienin
PI?)
Sponsori(T): Mukana menossa: Sparco
Sami teki 'järkkytilin' :D
870 €
i haz nothing. paitti oma.
Sponssaa
Pääsponssit:
*Michelin* renkaat
*Blitz* sytytys
Mukana menossa:
*JUN* pakoputkisto
Sfinksi on paska maa. (mut ihan hyvä jätkä)
Jokkis Today and Tomorrow:
8.1.2911:(Catalonya) Tänään se alkoi, FRC Jokkiksen toinen kausi nimittäin. Ensimmäinen kisa ajettiin Japanian maalla Suzukassa, radasta oli käytössä vain se tylsin osuus, mutta itse kisa ei ollut tylsää nähnytkään.
Ensimmäinen kisa ajettiin Ö-luokassa varsin sivistyneissä merkeissä, mitä nyt zattwy hieman rapsutteli Warjon takaovea ja muutama muu pienen luokan yhteen hierominen.
Kisa numero 2 taas oli Ö-luokassa tilanteita täynnä. Heti ensimmäisellä kierroksella zattwy otti yhteen kelju k jimmykojootin kanssa ja päätti käydä tutkimassa radan viereen jätetystä rengaspinosta itselleen vähän vararattaita. Toisella kierroksella Ville K. taasen päätti pyöräyttää californiansa nokan kohti tulosuuntaa Lakupetterin ystävällisellä avustuksella sillä seurauksella että kaikki takana tulevat joutuivat väistelemään pyörätänyttä californiaa kuka mihinkin suuntaan. Epäonnekas Warjo otti ja väisti sitten suoraan Californian keulaan, ei ole hyvä tämä! Tämän seurauksena Ville ja Warjo jäivät auttamattomasti kisan viimeisiksi ja päättivät käydä varikolla. Varikolle mennessä ville ajautui pois ajolinjalta ja meni tutkimaan edellisen kierroksen kolarin jälkiä nurmikolle jolloin Warjo nokkelana poikana kuittasi ohi varikkotietä pitkin. Varikolta lähdettyä Warjo ja Ville jatkoivat kiivasta taisteluaan samalla kun ekana oleva zattwy koitti pysytellä häntä jahtaavan Nipsuhuulen edellä.
zattwy alkoi lähestyä kierroksella taisteluparia Warjo & Ville jolloin taistelupari joutui hetkeksi keskeyttämään oman taistonsa, takana seuraavalla Nipsuhuulella oli hieman vaikeuksia päästä californian ohi, tiedä oliko tämä sitten californian kuskilla hieman ideanakin.
Loppujen lopuksi Nipsuhuuli pääsi zattwysta ohi ja myös californiaa kuskannut Ville kuittasi ohi Warjon luotsaamasta Volvosta.
Kaikki pääsivät kuitenkin ehjin nahoin maaliin ja nyt tässä aloitellaankin sitten pippaloita.
KIPPIS!
Michelin
JUN
Nyt ne lukee myös joka kisailmoituksessa.