Forum - Recent Posts
Kyllä se S2K:kin on "keskimoottorinen", koska moottori sijaitsee etuakselin takana paremman painojakauman aikaansaamiseksi :)
Mä kyllä liputan jotai NSX:n tapasta ratkasua. Sopivan helppo omaksua ja ajaa kovaa, mutta viimisien kymmenysten hakuun vaaditaan sitten oikeesti taitoa.
Mie laitoin lapaan uuvvet erkat.
Latetzkin rohviilissa käytyyn keskusteluun hieman liittyen. V jatkuu tänään! =)
Minä lähen nyt kylille, yrittäkää pärjätä. Kupissa on nurkassa vettä ja toisessa on raksuja.
Mie maksoin ennakkoon.
Lähetin kuvan Miqqen rystysistä.
Kempin lukko on helpoin säätää.
AWD - tifferentiaali kuntoon niin ollaan jo -pitkällä- -hyvässä vauhdissa- ajokunnossa.
p.s. Kajaania ei tule kuunneltavan, se tykkäsi 370Z:sta ... ja voittaa kiutenkin.
Hyvä on tämä auto.
Kovasti vaan kiitosta Sfäiski-setämiehelle.
Nelikoista vielä sen verran, että olen sen verran tumpelo niitä säätämään. Tai no ihan samanlailla niitä etu- ja takavetoisiakin. Mutta takaisin asiaan, eli vaikka teen minä niille nelikoille mitä tahansa, niin pusku traktoreina ne vaan tahtovat pysyä. Nopeisiin mutkiin meno onnistuu, mutta ei se riitä. Pois sieltä olis myös tultava. Mielellään kaikki kapulat kiinni autossa.
Miulla toemii.
Hevletin kauan kyllä kestää kunnes se kuva rupeaa tulemaan.
Voi vatun forzanetti... Ihan täyttä ulostetta koko sivu, ei tuolta saa taas mitään kuvia ulos.
"Taa-ta-taa":http://www.youtube.com/watch?v=5AP4SBrgsqo
Nelivedoilla erot tehdään säädöillä ja takavedoilla ajamalla.
Jos vähän liiottelemaan lähetää
Kaikille sama kiva takaveto niin eiköhän se soppa ole siinä ja skabat käyntiin
" 8.1.2011 ":http://www.youtube.com/watch?v=27x-2lqRcjg&feature=related
Takaveto! ...mutta jos nyt aivan pakko on ajaa nelikoilla niin haluan Lambon tai Bentleyn
kirves wrote: Ne antavat ehkä eniten virheitä anteeksi ja lähtö onnistuu aina, siksi pitäisin takavetoa kaikista mielenkiintoisimpana.Samahan se on kaikille, oisikohan tasaisempi kisoja?
LORD HOPO wrote: Täällä on kohta puhuttu kaks päivää pizzasta.Ei siinä ole mitään väärää... =) Ja Mudinski on täysin oikeassa!
Täällä on kohta puhuttu kaks päivää pizzasta.
Puhuiko joku pizzasta täällä ? Alkoi vaan yht äkkiä tekeen miele pizzaa...
Kun yksi puhuu pizzasta muille tulee pakonomainen tarve saada pizza ? Kokeilaas sitten... KALJA !
Edit: Palataan siis arkeen... Nyt se selvisi miksi FRC on alkoholisoitunut. Kaikki puhuvat kaljasta yms niin muille tulee tietenkin se sama mieleen... nam !
perskele, kai se on itekki haettava pari pizzaa ku kaikki tääl niitä tuntuu mussuttavan :D