Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 04.01.2011 in PPPP

TUNING MAN 95 wrote: "vironostokset":youtube.com/watch?v=jojurRLCvvU Mä osaan!!!!! KIITOS KAIKILLE :D OPIN TAAS UUTTA
Peukku ylös tolle, mutta peukku alas siitä kun ei linkki toiminu ilman että piti korjata.
villek00

villek00 04.01.2011 in ETCC Season 15

Jossain siin tammi-helmikuussa ois tarkoitus alkaa joo, ja lyhyt (6-8 kisaa ehkä) ois sm-sarjakin. Ja tuttuun tapaan ajettais varmaankin klo 19 alkaen, jotta hätäisimmät pääsisivät molempiin sarjoihin :D
superiorjerde

superiorjerde 04.01.2011 in PPPP

"Näin Venäjällä":http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200905289667837_ul.shtml
Nikde

Nikde 04.01.2011 in ETCC Season 15

villek00 wrote: SM-sarjakin saattaa tulla kuvioihin taas jossain välissä, joten sunnuntaina tuplasti -paskaa- hupia!
Mitä tarkottaa jossai välissä? Tuo sarjahan on melko lyhyt, mutta onko SM sarja alkamassa tässä reilu kk. sisään? Mua kyllä vähän kiinnostais tuo ETCC, jos vaikka jänö ottais tiimiin rookie kuskin? :D
Nikde

Nikde 04.01.2011 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Keskimjoottorillisilla vehkeillä ois kyllä ihan pirun komeeta ajaa!
vaiski75

vaiski75 04.01.2011 in PPPP

"Täällä on ohjetta ja harjoituskenttä":http://textile.thresholdstate.com/ Voit harjoitella siihen ylimpään kentään ja Covnvert nappulasta ilmestyy uusi kenttä nimeltä Browser, siitä Browser kentästä näet miten se näkyisi täällä. Sekä voit kokeilla linkkien toimivuutta.. Puhuinkohan ollenkaan Suomea?!
Tuomo33

Tuomo33 04.01.2011 in PPPP

" TekstiI " : Linkki ilmanvälejä
vaiski75

vaiski75 04.01.2011 in PPPP

TUNING MAN 95 wrote: http://www.youtube.com/watch?v=jojurRLCvvU Viron ostokset! Miten te teette sen et kirjotatte siihe linkkii?!?!!?!?? ja miten sen saa sillee et se tulee suoraan toho ettei tartte liitellä eikä kopioida mitää?
Heittomerkki asia heittomerkki kaksoispiste linkki. Kaikki yhteen ja muutat noi merkit oikein, jookos.
BlueMasto

BlueMasto 04.01.2011 in PPPP

"vironostokset":youtube.com/watch?v=jojurRLCvvU Mä osaan!!!!! KIITOS KAIKILLE :D OPIN TAAS UUTTA
hulluseon

hulluseon 04.01.2011 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Minä oun vaan huarannu ympäri ratoja bottien kanssa kun en viiti katella publa paskoo. Ferrarin Modena ihan vakiona on aikas kiva. Spykeri on kiva tasan kaksi kierrosta. Mutta vakio on sekin. Mutta ylipäätään kaikki keskimoottorilla olevat rottelot on vaan kaikessa yksinkertasuudessaan niitä nautittavimpia. NSX, Modena, Lambot, jopa nelikko Possut. Niin ja tietty S2K vaikka sen tuunaus on niin järkyttävästi kesken.
vaiski75

vaiski75 04.01.2011 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Mine en aja, jos uusi kausi iskee etuvetoautot tiskiin.. Tänään testailin ajanpuutteessa melkein kaikki oman tallin B-luokan autot Caminolla, lukuunottamatta Töp Leadereita tai muita sontakikkareita. Kaikki sain napottua parin sekunnin sisään ja nopein oli takaveto, sekä samalla mukavin. Hieman vaativa Silvia potkaisi 1:07.XXX aikoja useasti tauluun ja ajaminen oli varsinaista nautintoa, sekä käyttätyminen kovin loogista. Hitain oli Bemmi, koska siinä ei ollut säädettävää alustaa eikä muitakaan herkkuja. Etuvetoisia taisi olla 4kpl, mutta ne ei kertakaikkiaan sovi minun -räpeltämiseen- ajotyyliin. Vaikkakin hyviä aikoja sain niilläkin tällä kertaa. Mukana oli myös Banin lempiauto 370Z, mutta siinä oli nyt säädettävät osat kiinni ja en ossaa sanoa siitä enään mitään pahaa.. Nopein nelikko oli R33 Skylle, joka meni kuin juna ja ajamisen vaikeus loisti poissaolollaan. Kaikki biilit oli normivetosia, ei takapihalla risteyttyjä. Ilman säädettävää alustaa, aika moni auto alkoi vikuroimaan kierrosten noustessa. Ilmeisesti gummi ei tykkää epätasaisita lämmöistä.. E. Emmää millään Iberianilla ajanut, vaan Camino Veijolla. per...
TehBigBunny

TehBigBunny 03.01.2011 in FRC Wall of Fame 2010

Laitetahan ylös, kuka woitti ?
vaiski75

vaiski75 03.01.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Kaikista tulee täällä tämmösiä niinku mä. MUHAHHAHHAHAHAHHAHAH
Kaivoin ranteeni auki hiirimatolla, kolmesti ja nyt menen cusemaan pistorasiaan..
hulluseon

hulluseon 03.01.2011 in PPPP

Kaikista tulee täällä tämmösiä niinku mä. MUHAHHAHHAHAHAHHAHAH
AJfin

AJfin 03.01.2011 in PPPP

Jo 2 päivää kuopiossa.. pää ei kestä kolmatta. Siispä huomenna T4:sen nokka kohti oulua. Onkos kirves muuten lomalla vai döissä?
Pure Black40

Pure Black40 03.01.2011 in FRC Wall of Fame 2010

Kelepaako Verrari vs. Porsse-kisa mukaan? Siellä oli alunperin 17 osallistujaa; josta 7 ikävästi painoi Cancelled-nappulaa, kymmenen jäi jäljelle, paikalle saapui kuitenkin vain kuusi -juobboa- henkilöä. Siinä sitten kivasti jouduttiin Kajaania ja Kemistimiästä kutsumaan paikalle. Kelpaako pani? Mulla on kiuas jo kuuma, lauteille kyllä haluasin päästä -taas-.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.01.2011 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Manazerit saavat kirve(e)stä jos ei tule.
TehBigBunny

TehBigBunny 03.01.2011 in FRC Wall of Fame 2010

Se on vuodelta 2009.
jasamy

jasamy 03.01.2011 in FRC Wall of Fame 2010

Lasketaanko "tätä":http://www.forzaracingclub.com/forum/5/547/ mukaan? E: sorry ois kanssa tahtonu lauteille :-(
Tuomo33

Tuomo33 03.01.2011 in PPPP

"MItä vttua?!":http://www.youtube.com/watch?v=HflpakzufaA