Forum - Recent Posts
1.Menet sinne kauppakeskuksen kassalle tai Infoon ja kysy,onko kukaan löytänyt ja palauttanut avainta.Tai soita sinne ja kysy.Tai sitten joku on saattanut toimittaa sen suoraan löytötavaratoimistoon.
2.Jos ei löydy,niin keissi messiin ja lukkosepän pakeille.
3.Usko jatkossa,jos tyttöystävä sanoo,että sulta putosi avain?
JeeJee, viikko sitten ostin riippulukon kitaraceissiin (kotelo). Se ei ole mikään tavallinen lukko vaan Abloy Classic. Toisen avaimen annoin isälle ja toisen pidin ittelläni. Yllätys yllätys, nyt ei toista avainta löydy mistään. Asiaa helpottaa vielä se, että isä lähti kuukaudeksi Sveitsiin. Hämärästä muistista eilenillalta että tyttöystävä sanoi että minulta tippui avain (ei ollut kiinni avainnipussa) paikallisessa kauppakeskus Pasaatissa pyöriessäni. Jostain syystä en reagoinut tapahtuneeseen, vaan jatkoin annoin olla.
Chapter 2: klo 8:41 Vilttu! Vaikka miten taivuttaisi ja vääntäisi, kotelo ei ole auetakseen. Hajottaakaan ei viitsi, tuollanen kotelo kun pitäisi erikoistilata ja hinnat pyörivät reilu 200€.
Mitä mä teen???
Hmmh.. Koskahan on seuraava ilmanen live viikonloppu? Kellään tiatoo?
Prkele! Nyt ei pitkästä aikaa iske uni palloon, joten tekemistä ei ole.
Ainoa ongelma on se että, mä en olla terve! Näin yön alku/keski tuneilla ajauduin siivoomaan kerokseni, menihän siinä melkein puoli vuotta. : /
Noh onhan nyt sentään siistissä kunossa =)
yön timo
Liiga on nyt pystyssä ja löytyy nimellä: frccup lyhenne:frc1 ja salasana: frc
Jos jostain syystä ei noilla löydy, niin viestiä mulle ja pistän liigakutsun tulemaan.
Ei ole, on vasta vuoden päästä. Sitten tulee taas joulu ukko tuomaan risuja kaikille pahoille pojille ja tytöille.
Mielelläni ja muahan saa syyttää ihan mistä tahansa, vaiken olisi ollut läheläkään tapahtuma paikkaa. Tottunut jo moiseen =P
Edit: Ei uutta joulua!! Ei kestä joululaujua yhtää enempää!
Uusi joulu.
Tuomo33 wrote: Kyllä tylsyys on vieny miehen ajassakin sekaisin, jos nyt oikein lakin niin nyt on keskiviikko :D Tosin kukaan ikinä päivien perään niin tarkka ole .Täällä on caicci ihan sekasin! Nyt on torstai :)
Tuomo33 wrote: Kyllä tylsyys on vieny miehen ajassakin sekaisin, jos nyt oikein lakin niin nyt on keskiviikko :DHaist itte! xD
villek00 wrote: Jopas tää on tylsä perjantai, ei oo saanu mitää oikein aikaseks. Oon vaa istunu tässä ja pelannu Trials HD:ta. Yks ohjainkin sanoi varmaan sopimuksensa irti, tai jotain. No sattuuhan sitä.Kyllä tylsyys on vieny miehen ajassakin sekaisin, jos nyt oikein lakin niin nyt on keskiviikko :D Tosin kukaan ikinä päivien perään niin tarkka ole .
Jopas tää on tylsä perjantai, ei oo saanu mitää oikein aikaseks. Oon vaa istunu tässä ja pelannu Trials HD:ta. Yks ohjainkin sanoi varmaan sopimuksensa irti, tai jotain. No sattuuhan sitä.
El PiNk DeViL wrote: Kimmollahan oli vanhassa luisuautossaan tollanen tarra, tosin ei tismalleen samanlainen mutta melkeen :)Oikein! "Tässä kaikille FRC:läisille pikku iltasatu.":http://www.slate.com/id/2081194/
pokalemestari wrote: !http://rlv.zcache.com/fwd_sucks_tshirt-p235644066553888361t53h_400.jpg! Tuommonen joutais pökäleelle.Kimmollahan oli vanhassa luisuautossaan tollanen tarra, tosin ei tismalleen samanlainen mutta melkeen :)
Ajoin tämän radan uudelleen, tai siis ensikertaa... aika 01:38.115
Rain of dead.
Käväsin testaamassa radat läpi beetlellä...
Toki ajat loppukaudesta muuttuu, kun saa lissää palikkaa autoon
Mitä yhteistä on joulukuusella ja naisella?
Heti kun saa yhden mikä tuntuu hyvältä kaadettua niin se seuraava alkaa näyttää kumminkin paremmalta. Hyvää joulun odotusta ja onnellista uutta vuotta 2011 !
Ac3Way wrote: Andrea Bocelli - My Christmas joululevyTuo on telkkarissa 25. päivä 21.15 tai 45