Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 14.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

vaiski75 wrote: "Aito Evo nro.1":http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/3533617 Nro.2 on feikki 2.6 ohocee kolmosen kauttaa psiiiiiiiffff. Minun tietojeni mukaan se toinen oli hyvin rakennettu alkuperäistä vastaavaksi, mutta silti feikki. Saa korjata jos olen väärässä..
Nii mikä niistä toisista? :D kun niit tosiaan on hyvin rakennettujakin useampi. mutta muistaakseni piti olla sen evo2 kilpisen lisäksi myös toinen aivan aito :P
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in Forza 4

Eikös Miccihiiren pitäny tehä uus tatti jo tähän nykyseen Vorssaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 13.12.2010 in Forza 4

vaiski75 wrote: Netissä pyörii huhu, että Miccisofta aikoo tuoda myyntiin uudistetun / uuden Racing Wheel ohjaimen. Liekö sitten perää tuossakaan. Mutta on mainittu: PC-yhteensopivuus, kytkin ja Forssa 4..
Ettei vaan jengi ole sotkenut sitä siihen uuteen Fanateciin.
Pure Black40

Pure Black40 13.12.2010 in Forza 4

Monesko(tuhannes) huhu tämkin?
vaiski75

vaiski75 13.12.2010 in Forza 4

Netissä pyörii huhu, että Miccisofta aikoo tuoda myyntiin uudistetun / uuden Racing Wheel ohjaimen. Liekö sitten perää tuossakaan. Mutta on mainittu: PC-yhteensopivuus, kytkin ja Forssa 4..
vaiski75

vaiski75 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

"Aito Evo nro.1":http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/3533617 Nro.2 on feikki 2.6 ohocee kolmosen kauttaa psiiiiiiiffff. Minun tietojeni mukaan se toinen oli hyvin rakennettu alkuperäistä vastaavaksi, mutta silti feikki. Saa korjata jos olen väärässä..
Pure Black40

Pure Black40 13.12.2010 in Oma autosi

Mulla ompi rotaksi Sodin rungolla ja junorisäädöksillä. Viime kauden kilipanumerona tuttu 56. Semmonen.
DarkWarjo

DarkWarjo 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

RaabForRehab wrote: Lähtee nyt vähän OT:ksi, mutta noita korisarjoilla höystettyjä laitteita on useita. Kyseinen auto on kuitenkin aika harvinainen ja hinnat Sakemaaniassa tänä päivänä n.35 - 60 tuhatta euroa. En jotenkin jaksaisi uskoa, että niitä Suomeen on eksynyt kovin montaa. Molempia, Evo I sekä Evo 2 malleja rakennettiin ne tarvittavat 502 kappaletta..
Jep, 2 aitoa. en usko et enempää aitoja löytyy. mut se on just se EVO-2 rekkarilla sen lisäksi toinen, ei mitää muistikuvaa kilvestä, mut piti olla senkin aito.
Mudinski

Mudinski 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Toivottavasti Volvon jaa myös ns. Euro keulalla...
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

joonas6 wrote: ainain kaksi on pohjois-savon aluella on yksi liikenteessä ja en tiedä onko enää mutta muistaakseni vielä viime kesänä oli yksityisellä myynnissä evo2 mersu
Se oli Weskun autopihalla myynnissä. Nykyään enää noita harvinaisempia Opeleita ilmotuksissa.
joonas6

joonas6 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

ai saakeli coupe kaksneliskantti alkuperäsellä kumispoilerilla ja jenkkikeulalla pakko saada toi, ottaa nimittäin aika pahasti eteen tällä hetkellä
DarkWarjo

DarkWarjo 13.12.2010 in Oma autosi

hulluseon wrote: Ei pärjää Mersun 240 Lang mallille. Taksin ajo aikoihin rälläsin semmosella. Huimat hevosvoima määrät kuristettu automaattilaakolla. Monen kilometrin kiihtytyksen jälkeen ei pysähdy edes tiilimuuriin. Ja talvella tosiaan kerkiää kahvit juomaan, sätkän käärimään ja lukemaan lehden ennen kun tarvii korjata vasten luisua. Hassu peli.
Kylläpä sitä ny leuhotetaan. Mä oon driftannu 3 akselisella kuorma-autolla 12m ja yhtä pitkällä Cadillac Limousinellä.... siinä vaa renkaiden kääntökulma oli OLEMATON :D
Pure Black40

Pure Black40 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Wot LT+X? Pure vajaatietoisena kysyy nyt mikäs tämä on?
RaabForRehab

RaabForRehab 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Lähtee nyt vähän OT:ksi, mutta noita korisarjoilla höystettyjä laitteita on useita. Kyseinen auto on kuitenkin aika harvinainen ja hinnat Sakemaaniassa tänä päivänä n.35 - 60 tuhatta euroa. En jotenkin jaksaisi uskoa, että niitä Suomeen on eksynyt kovin montaa. Molempia, Evo I sekä Evo 2 malleja rakennettiin ne tarvittavat 502 kappaletta..
Mudinski

Mudinski 13.12.2010 in Oma autosi

DarkWarjo wrote: Siin o ehkä uutena ollu se 120, jos on katiton malli, katillisessa huimat 115 hp... Mukava luisupulkka lukkoperällä, menee poikittai vaik ois puolet poneista polettu putkesta pihalle.
Taitaa kaikissa ( tai ainakin 90% tuoduista ) suomeen tuoduissa ompuissa olla jonkinsortin "lukkoperä" ? Kivastihan tuo B-Omppukin mennöö sladissa tälläisillä keleillä
TehBigBunny

TehBigBunny 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

LT+X - Buy All
joonas6

joonas6 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

ainain kaksi on pohjois-savon aluella on yksi liikenteessä ja en tiedä onko enää mutta muistaakseni vielä viime kesänä oli yksityisellä myynnissä evo2 mersu
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Toinen on tuossa melkein naapurissa Siilinjärvellä. Tai ainakin oli.
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in PPPP

Ihan olen samaa mieltä. Tänään katkennut yhteys jo kolme kertaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 13.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

RaabForRehab wrote: Suomessa taitaapi juu yksi olla, omaa rekisterilaatan EVO-2
niit on 2.. makeita vermeitähän ne.