Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 13.12.2010 in Gran turismo 5

El PiNk DeViL wrote: Harmi vaan ku ei oo oikein paikkaa missä kokeilla :-( Olenko tyhmä, mutta mitä tuo YLOD tarkottaa?
Se on pleikkarin RROD.
OMGxan

OMGxan 13.12.2010 in Gran turismo 5

ylod ilmeisesti vastaa boxin rrod ongelmaa
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.12.2010 in Gran turismo 5

Nikde wrote: Kokeilkaa ennenkuin ostatte konsolin, tietty jos konsolille on muutakin käyttöä, niin hankinta on varmasti fiksu. Ite hommasin käytetyn konsolin, joka oli korjattu YLOD viasta. Oli niin halpa, että oli pakko-ostos.
Harmi vaan ku ei oo oikein paikkaa missä kokeilla :-( Olenko tyhmä, mutta mitä tuo YLOD tarkottaa?
vaiski75

vaiski75 13.12.2010 in Forza 4

1920 x 1080! 1920 x 1080! 1920 x 1080! Sori, innostuin hieman. Mutta silti se on 1920 x 1080!
Nikde

Nikde 13.12.2010 in Gran turismo 5

Kokeilkaa ennenkuin ostatte konsolin, tietty jos konsolille on muutakin käyttöä, niin hankinta on varmasti fiksu. Ite hommasin käytetyn konsolin, joka oli korjattu YLOD viasta. Oli niin halpa, että oli pakko-ostos.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 13.12.2010 in Gran turismo 5

vaiski75 wrote: Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
Mulla on sama ongelma. Oli ihan pirun lähellä eilen etten tilannu tota peliä + pleikkaa. 17.88€ kuukaudessa oli VPD. Se olis kuitenkin kaks vuotta, mutta saisin maksettua ton kolmin kertasena kuukaudessa, joten saisin nopeammin maksettua tuon.. Pitää miettiä ja katsoa videoita..
vaiski75

Aaargh. Mun on siis pakko mennä tyypittämään kyseistä peliä urakalla jonnekkin, ennenkuin teen mitään päätöksiä..
Nikde

vaiski75 wrote: Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
Ite en maksais tästä läjästä pettymyksiä lähes 400 euroa.
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in Gran turismo 5

Miks dementikko yrittää pelata muistipeliä? Vai muistitko että sulla on hyvä muisti ja muistit väärin? Sitä se huono muisti tekee.
Schimanski76

Schimanski76 13.12.2010 in Gran turismo 5

En hakenut tänään Pleikkaria enkä Super Nintendoa,vaan astetta rajumman pelin. !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/62051_autoja_muistipeli_01.jpg!
FINBULLET

FINBULLET 13.12.2010 in Gran turismo 5

Mua ei ookkaan haitannut standard autot.Ei häiritse pelaamistani.
IL3

IL3 13.12.2010 in Gran turismo 5

Hae Super Nintendo. Etpähän pety ;)
vaiski75

Latetzki wrote: !http://farm3.static.flickr.com/2768/4058774822_9d4c3699e7.jpg!
Tämän olen jo nähnyt ja kokenut monesti itsekkin. Se että Gran Turismokin tekee noin, niin en tiennyt. Syy siihen, että olen kolunnut kaiken informaation kyseisestä pelistä ja sekä videot että kuvat: Olen joka toinen päivä ollut juoksemassa kauppaan hakemaan oman pleikkarin, mutta jokin jarruttaa mieltäni kovasti. Minun kaaliini ei mahdu nuo Standard autot, siis miksi? Eikö niitä olisi voinut pyöräyttää jonkun Antialaising ohjelman kautta edes pikkaisen kivasti. Tietenkin tuo kehuttu ajotuntuma saa hetkeksi unohtamaan tuon, kunnes taas olen kahden vaiheilla. Ehkä haetaan huomenna, ehkä ei tai ehkä sittenkin. Järkevintä olisi odottaa uncharted 3.sta + muita ja hakea sitten koko paketti, koska noita muitakin vehkeitä on jo hieman liikaa. Vai haenko sittenkin huomenna..
hulluseon

hulluseon 13.12.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Sinne mäni Petrovicky. Tosin eipä tuo mikään pistenikkari ollunnakkaan. "KLICK":http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/12/1240969
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 13.12.2010 in Gran turismo 5

saako noihin autoihin itte laitettua mtn tarroja tms?
FINBULLET

FINBULLET 13.12.2010 in Gran turismo 5

TehBigBunny

TehBigBunny 13.12.2010 in PPPP

"http://www.youtube.com/watch?v=JVfVqfIN8_c":http://www.youtube.com/watch?v=JVfVqfIN8_c
Nikde

Tuskin uskaltaa, taitaa olla S-auto :D Edit: S Volkswagen Bora V6 4MOTION ‘01 S-autoja ei voi sattuneesta syystä kuvata Photo Travel modessa...
IL3

IL3 13.12.2010 in Gran turismo 5

Ottakaas joku teistä GT5:n omistajista muutama Bora kuva mua varten :)
TehBigBunny

TehBigBunny 13.12.2010 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ac3Way wrote: Huhuu, Ville, Didd tai joku muu. Olisiko mahdollista lisätä Legendary Cars packin autoja listaan?
Ja noi Jalopnik autot. 1971 AMC Javelin-AMX 1973 BMW Motorsport 2002 Turbo 1970 Chevrolet El Camino SS 454 1971 De Tomaso Pantera 1982 DeLorean DMC-12 1987 Ford Sierra RS500 Cosworth 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II 1978 Saab 99 Turbo 1983 Volvo 242 Turbo Evolution 1957 Ferrari 250 California