Forum - Recent Posts
Lenon mallissa taitaa olla jotain 1600hp, mitähän turboa ja vastaavaa se oli siihen laitellu, jossain foorumilla oli tästä.
Kyllä.Mitäs tossa oli heppoja.Joku 848 tai vastaavaa.
Joulun huipennus...
'Kolme viisasta miestä' Hesu-sedän maisemissa. Käytetyillä autoilla, tietty.
!http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2010/12/tgxmas.jpg!
LORD HOPO wrote: Se on Jay Leno Tank Car.Eko-unelma =DD
Se on Jay Leno Tank Car.
Mikää hitto toi toisen kuvan härveli on?
Katos, Lenon tankkikin pelissä, ja Mach 1, taas kaksi hyvää lisäsyytä ostaa GT5.
hulluseon wrote: HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.Kossu. Good. Jekku. GOOOD! Ei voi olla pahaa!
metallikafan99 wrote: mä meen nyt nukkuu .huomiseenOdotamme sinua innolla...

HUHAHAHAHHAAAA! Hyi vilttu minkä shotin veli sotki äsken. 2dl lasiin pohjalle jekkua ja loput kossua.
Sitten tulee se päivä, jona yllätyn niin kauheasti siitä Ibanezin kitarasta, mikä on siinä punaisessa ja isossa paketissa, ja missä lukee lappu salaiselta ihailijalta, ja minkä kuitti löytyy lompakostani ;DD
Finski fani wrote: 3 Viikkoa! Viikko jäljellä! Luv!Raittius on ohi! Vikaa viikkoa en jaksanut... Mmmm...
Nää on varmaan samoja perseilijöitä eräiden henkilöiden friendlistiltä..
metallikafan99 wrote: mä meen nyt nukkuu .huomiseenLähetä ystäväkutsu niin mennään ajelemaan.
mä meen nyt nukkuu .huomiseen
no moisista kusipäistä kukaan välittää
tulin vaan pitää hauska
metallikafan99 wrote: eikö oo hianoa että tän ikäsiäkin tulee tänne forza racik clubiin?[jo lähellä] Ei. [/vielä lähempänä]
eikö oo hianoa että tän ikäsiäkin tulee tänne forza racik clubiin?
Zolvi wrote: Yamauchin viimeisimpien twittien mukaan: - tulevan Thrustmaster T500RS-ratin hinta on 500 dollarin tietämillä, high-end vempele kyseessä. - online leaderboard luvassa joulukuun loppupuolella - tulevien päivitysten mukana tulee myös uusia GT-moden eventejäja shifti myydään erikseen...sellanen setti.