Forum - Recent Posts
Kolme viestiä samalla sekunnilla? :O
hiano auto :)
metallikafan99 wrote: juu katoin googlesta ja voin sanoa etten ole trolli =)[ruokkii]Miksi sinulla on Nidken kuva profiilikuvana?[/ruokkii]
joo
metallikafan99 wrote: juu katoin googlesta ja voin sanoa etten ole trolli =)Meinaakko?
juu katoin googlesta ja voin sanoa etten ole trolli =)
Ruokkikaa miu skyietä säädettäviilä kallistuksen vakaimilla. Perkulee kaalliita moiset.
Älä ruoki Trollia!
Anna ruokaa Skimmylle, se on kumminkin sijoittanut kaiken olueen ja hyväkään vasikka ei oikeasti elä juomalla vaikka toisin väitetään..
mikä on trolli?
metallikafan99 wrote: moiMoi ilmiselvä trolli.
moi
Tuomo33 wrote: ^Arkipäivää mulle, joten ei kanata menetää hermoja moisen takia. (Eihän?)Ehä mie.
Voi jumaleison, mä nään TAC-2.sen!!!!!!!!!!!
Annat sen heti mulle välittömästi, jotta pääsen pelaamaan commandoa ja ramboa kivasti..
JD Classics tuo ne hienot autot takaisin :D
!http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2010/12/500x_touring_car_series_2.jpg!
!http://cache.gawkerassets.com/assets/images/12/2010/12/500x_touring_car_series.jpg!
"The JD Classics Challenge launches next year during the Donington Historic Festival, and all Group A and Group 1 and 2 cars from the years 1977-1985"
Aika hurjaltahan toi tune tossa näyttää, mut yllättävän hyvä sillä oli ajaa. Oon ajellu Forza kakkosta tässä netin ollessa poikki ku kolmonen uhkaa polttavansa kaikki mun DLC-autot jos ei oo Live-yhteytta, taidampas koittaa tota tunee tohon vanhempaan forssa versioon ja kattoo mihin luokkaan auto päätyy ja mimmosia aikoja tulee.
// Sen verran on peleissä eroo et noilla osilla PI on A760 ku B:n yläraja on 700, ja ajat menee helposti alle minuutin, autolle kerty painoa 1008kg ja tehoa 197kW. Camin mukana päivittyy tosin samalla myös venttiilit.
Mikä uikuttaminen tässä nyt porukalla on? Jos tuntuu että on aivan liian paljon sutimista, niin napsauttakaa se luistonesto päälle. Mikään ei kiellä käyttämästä näissä Track Attackeissä apuja.
Ja kuten Bunny mainitsi, tunella ei haettu sitä nopeinta, vaan ajamisen hauskuutta. Musta tää on ihan mukava kippo ajaa tällä tunella.
Rare Exportsin kävin kattomassa, oli kyllä loistava leffa.
Mie laitan sitten ensi tiistaina näistä 'hyvät' säädöt noiden tilalle jos joku haluaa kokkeilla eroa.
// En laittanut siis niitä tähän koska a) ne olisi erityisesti miulle hyvät ja b) homma ei eroaisi tavallisesta leederpoardi huaraamisesta mitencään.
Kyä mää tän vielä uudestaan ajan.Lancialle ei voi sanoa ei.
Hieno auto on hän.Mie kesytän sen!
Pädillä ne on viälä kuules mukavat ...