Forum - Recent Posts
Pyöritään siinä -20°C:n hujakoilla ens viikolla. Lahden seudulle lauantaina leirille. Toki onneksi on sisämajoitus, sauna ja vapaa-aikaa.
Skimmin pitää opettaa niistä kunnon juoppoja!
Ei siitä hirveästi apua ole :D
Finski fani wrote: Mikke tulee ja haccaa sut! Ei ole sotilaallista, ei yhtään. Saappaat kiiltäväksi kivasti Nipsu nyt tekee! // alapeuvkkua en laittanu, sillä itekkin haluaisin ottaa. Mutta yläpeukkuakaan en anna. Sää et ansaitse peukutusta!TÄÄLLÄ Ei TiLAPÄiS-Ei-JUOPOT ARVOSTELE MUiTA
LORD HOPO wrote: Ei kellään ois lava-autoa lainata?Tarvis tohon yhteen kisaan.Ite en oo löytänyt.Sedällä olis El Camino, mutta se on ihaan aito, joten se ei varmaan kelepaa... =(
Ei kellään ois lava-autoa lainata?Tarvis tohon yhteen kisaan.Ite en oo löytänyt.
Nipsuhuuli wrote: Päätin ottaa, vaikka suurin osa sitä ei haluakaan. :D ¤TSCIHH¤Mikke tulee ja haccaa sut! Ei ole sotilaallista, ei yhtään. Saappaat kiiltäväksi kivasti Nipsu nyt tekee! // alapeuvkkua en laittanu, sillä itekkin haluaisin ottaa. Mutta yläpeukkuakaan en anna. Sää et ansaitse peukutusta!
Päätin ottaa, vaikka suurin osa sitä ei haluakaan. :D ¤TSCIHH¤
Ässät - IFK, lähes El Classico.
Rocky muistaa kyllä '82-'87 IFKissä kivasti lähettää pisteet Tsadiin.
// Junnuna se oli mun koutsi :)
Mutta hullu se on !
hulluseon wrote: Ei kun mulla on normi päiväSe on se ensimmäänen vaihe hulluutta. Kielletään, että on hullu. Hullu sää oot. Uskommua!
TehBigBunny wrote: Corradoon pultattiin kiinni osa jos toinenkin.Toivottavasti ne myös pysyy kiinni.
Corradoon pultattiin kiinni osa jos toinenkin.
Finski fani wrote: Tua viimonen lause on hiukan sekava. Hullu on tullu HULLUKSI! O.OEi kun mulla on normi päivä
Mutta se saa kivan valkoosen takin !
hulluseon wrote: Enkä mene. Ostan Fazerin sinistä. Ja Jokkiksen jälkeen menen paikalliseen ja ostan sinisen enkelin. Sen jälkeen siniset miehet vie minut vievät sinisen palentuneen hullun niuvaan piirtämään sinisellä kynällä siniseen huoneeseen.Tua viimonen lause on hiukan sekava. Hullu on tullu HULLUKSI! O.O
Enkä mene. Ostan Fazerin sinistä. Ja Jokkiksen jälkeen menen paikalliseen ja ostan sinisen enkelin. Sen jälkeen siniset miehet vie minut vievät sinisen palentuneen hullun niuvaan piirtämään sinisellä kynällä siniseen huoneeseen.
Hernekeittoa, vaikka ei torstai olekkaan. Nam!
No voi vilttu nyt on pakko mennä ostamaan Rieseneitä:/