markki
17.11.2010 in
Autojenbongausketju
jupe wrote:
Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.
Mitään en myönnä... :D Eiku joo taisin ollakkin. Olin tulossa siinä puol kympin aikoihin töistä kohti Tarjoustaloa. Paskanen se auto on, hämäs kivasti.
Finski fani
17.11.2010 in
PPPP
Nao sam hämbörgör...
IIPPONEN
17.11.2010 in
Autojenbongausketju
Tänään nähty BWM 530i joka vetänyt luisussa tolppaan siten että takakulma ihan romuna. (kyllä ne LVI opiskelijat osaa) :D
Jupe San
17.11.2010 in
Autojenbongausketju
Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.
Finski fani
17.11.2010 in
Myytävää
Onk lahtee pääkaupungi seutuva?
FIN xxDRIFTERxx
17.11.2010 in
Auton lainaus
Mä aloin keräämään mun omaisuutta driftauskisoissa vakiolla imprezalla ja kun rahaa tuli lisää niin tehoja autoon ja nyt ajan myötä on sitten tullut rahaa ku on ollu rahaa parempiin driftaus-autoihin
Schimanski76
17.11.2010 in
PPPP
Ei ole hyvä tämä Viktori.
Skimmyyn sekoittuupi vallan.
TehBigBunny
17.11.2010 in
Myytävää
Mie mainittin tuola PPPP:ssa aiemmin notta mulla olisi kanssa Maikrosoftin ratti myynnissä.
Ei mitenkään loppuun ajettu frendi pelaili alle yhden kauden FM3:a ja sitten mulla tää oli reilun kuukauvven. Voi laittaa tarjousta yksityisviästillä, piäkaupunniseudulla vältetään varmaan postin käyttö.
TehBigBunny
17.11.2010 in
PPPP
OH NOES !
vaiski75
17.11.2010 in
PPPP
Skimmyn Jokkis-kausi vaarassa?
Poliisin koura tavoitti Omenajäähile huumeen keksijän ja myyjän.
!http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/bout_juttu171110STL_ul.jpg!
TeroKortelainen
17.11.2010 in
F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä
... samoin Lempäälän Lusmu hiljenee about lopullisesti Forzailun suhteen, kun ei vaan aika riitä. Nyt saa mennä kulta-Live vähäksi aikaa jäähylle, kun se on katkolla ensi viikolla. Ylimääräinen 12-kk kortti on ollut jo vuoden päivät jemmassa, mutta se odottakoon parempaa saumaa...
Mahdollisesti lähiaikoina törmäillään joidenkin kanssa GT5:n parissa. Sitten kun se joskus oikeasti julkaistaan ;)
RaabForRehab
17.11.2010 in
Raabi täten ilmoittaa vetäytyvänsä SM-Sarjan tulevista kausista. Tämän kauden aikana loppui motivaatio oikeastaan koko peliin ja kun tallikaveritkin hurmasivat osallistumisprosentillaan, niin eiköhän ole aika lopettaa ja antaa tilaa nuoremmille ja nopeammille kuskeille.
Forzan parissa varmasti tavataan satunnaisesti, mutta alkaa muu "elämä" viemään enemmän ja enemmän aikaa niin pelaaminen jää huomattavasti vähemmälle kuin parin kolmen viime vuoden aikana.
On ollut hupaisaa, siitä kiitos kaikille kilpakumppaneille!!! :)
Nikde
17.11.2010 in
Banin Track Attack - 23.11 - 1/6
Saako ajaa uudelleen, vaikka ei ois pystyny osallistuun? :(
Zolvi
16.11.2010 in
Myytävää
Myydään Microsoft Wireless Racing Wheel. Ajettu pari kertaa Forza 3:sta. Takuu ei ole enää voimassa, mut kunto on kuin uudessa. Pakkausmuovit osaksi vielä paikallaan. Alkuperäispaketti ja ohjekirjat löytyy. Paketin sisällä oleva pahvihässäkkä puuttuu. Hinta vois olla 70€ + postit.
djrunkkari
16.11.2010 in
El PiNk DeViL wrote:
Mun ennätyksistä puhumattakaan :D
mun ennätys yhes päiväs on 20-30 alapeukkua
TehBigBunny
16.11.2010 in
FRC Jokkis Autokauppa
(Ainekaan) ennen toista kilpailua uusia autoja ei ole tulossa.
TehBigBunny
16.11.2010 in
Sitten vasta itkettää kun noilla joutuu 'ajamaan'
Draghar
16.11.2010 in
FRC Jokkis Autokauppa
Kahtohan, myyriskin on jälleen saapunut.. Kenties nopeampana kuin koskaan??