Forum - Recent Posts

markki

markki 17.11.2010 in Autojenbongausketju

jupe wrote: Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.
Mitään en myönnä... :D Eiku joo taisin ollakkin. Olin tulossa siinä puol kympin aikoihin töistä kohti Tarjoustaloa. Paskanen se auto on, hämäs kivasti.
Finski fani

Finski fani 17.11.2010 in PPPP

Nao sam hämbörgör...
IIPPONEN

IIPPONEN 17.11.2010 in Autojenbongausketju

Tänään nähty BWM 530i joka vetänyt luisussa tolppaan siten että takakulma ihan romuna. (kyllä ne LVI opiskelijat osaa) :D
Jupe San

Jupe San 17.11.2010 in Autojenbongausketju

Markki bongattu saabin ratissa Eteläisen kehäkadun ja Sillankorvankadun valoristeyksessä aivastelemassa :D Kuulosti ihan pirteltä saabilta, eikä edes näyttäny kovin likaselta.. Ite olin keskustan suunnasta tulossa sinisellä Land Rooverilla.
Finski fani

Finski fani 17.11.2010 in Myytävää

Onk lahtee pääkaupungi seutuva?
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 17.11.2010 in Auton lainaus

Mä aloin keräämään mun omaisuutta driftauskisoissa vakiolla imprezalla ja kun rahaa tuli lisää niin tehoja autoon ja nyt ajan myötä on sitten tullut rahaa ku on ollu rahaa parempiin driftaus-autoihin
Schimanski76

Schimanski76 17.11.2010 in PPPP

Ei ole hyvä tämä Viktori. Skimmyyn sekoittuupi vallan.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.11.2010 in Myytävää

Mie mainittin tuola PPPP:ssa aiemmin notta mulla olisi kanssa Maikrosoftin ratti myynnissä. Ei mitenkään loppuun ajettu frendi pelaili alle yhden kauden FM3:a ja sitten mulla tää oli reilun kuukauvven. Voi laittaa tarjousta yksityisviästillä, piäkaupunniseudulla vältetään varmaan postin käyttö.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.11.2010 in Banin Track Attack - 23.11 - 1/6

Kyllä juu.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.11.2010 in PPPP

OH NOES !
vaiski75

vaiski75 17.11.2010 in PPPP

Skimmyn Jokkis-kausi vaarassa? Poliisin koura tavoitti Omenajäähile huumeen keksijän ja myyjän. !http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/bout_juttu171110STL_ul.jpg!
TeroKortelainen

TeroKortelainen 17.11.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

... samoin Lempäälän Lusmu hiljenee about lopullisesti Forzailun suhteen, kun ei vaan aika riitä. Nyt saa mennä kulta-Live vähäksi aikaa jäähylle, kun se on katkolla ensi viikolla. Ylimääräinen 12-kk kortti on ollut jo vuoden päivät jemmassa, mutta se odottakoon parempaa saumaa... Mahdollisesti lähiaikoina törmäillään joidenkin kanssa GT5:n parissa. Sitten kun se joskus oikeasti julkaistaan ;)
djrunkkari

djrunkkari 17.11.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

MUGELLO :'(
RaabForRehab

RaabForRehab 17.11.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Raabi täten ilmoittaa vetäytyvänsä SM-Sarjan tulevista kausista. Tämän kauden aikana loppui motivaatio oikeastaan koko peliin ja kun tallikaveritkin hurmasivat osallistumisprosentillaan, niin eiköhän ole aika lopettaa ja antaa tilaa nuoremmille ja nopeammille kuskeille. Forzan parissa varmasti tavataan satunnaisesti, mutta alkaa muu "elämä" viemään enemmän ja enemmän aikaa niin pelaaminen jää huomattavasti vähemmälle kuin parin kolmen viime vuoden aikana. On ollut hupaisaa, siitä kiitos kaikille kilpakumppaneille!!! :)
Nikde

Nikde 17.11.2010 in Banin Track Attack - 23.11 - 1/6

Saako ajaa uudelleen, vaikka ei ois pystyny osallistuun? :(
Zolvi

Zolvi 16.11.2010 in Myytävää

Myydään Microsoft Wireless Racing Wheel. Ajettu pari kertaa Forza 3:sta. Takuu ei ole enää voimassa, mut kunto on kuin uudessa. Pakkausmuovit osaksi vielä paikallaan. Alkuperäispaketti ja ohjekirjat löytyy. Paketin sisällä oleva pahvihässäkkä puuttuu. Hinta vois olla 70€ + postit.
djrunkkari

djrunkkari 16.11.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

El PiNk DeViL wrote: Mun ennätyksistä puhumattakaan :D
mun ennätys yhes päiväs on 20-30 alapeukkua
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

(Ainekaan) ennen toista kilpailua uusia autoja ei ole tulossa.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Sitten vasta itkettää kun noilla joutuu 'ajamaan'
Draghar

Draghar 16.11.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

Kahtohan, myyriskin on jälleen saapunut.. Kenties nopeampana kuin koskaan??