Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 16.11.2010 in FRC Jokkis - harjoitusaikoja

Se suottaapi huijata tuo Skimmy-miäs.Ei se välttämättä ole ajanut ollenkaan.Valehtelloo ja petkuttaapi!!!
pokalemestari

pokalemestari 16.11.2010 in FRC Jokkis - harjoitusaikoja

Hyvä ettei jimmy- miäs saanu skyineä. Muuten voisi muuttua huutelu tyttömäiseksi vollotukseksi.
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010 in FRC Jokkis Autokauppa

Ei juma, että Alfa oli kova vehje. Jasamyn tallista kivasti lainasin. Pitää toivoa, että tulisi uudestaan myyntin.
Capo26RS

Capo26RS 16.11.2010 in Yleinen v*tutus topic

Mikroroskan pelikonsoli teki RRoD:t. Jää jokkis ja SM-kisa Nyrrellä ja muutkin pelailut. Nyt vois vaikka kiroilla mut ei se roskaboksia korjaa. Täytyy vissiin aloittaa oikea urheilu vaikka pimeetä ja märkää pihalla onkin.
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 in FRC Jokkis - harjoitusaikoja

Ei ole hyvä tämä Randelin-mies. ( Auton tiatoja panttaa ja ylinoppeutta ajeloo ) // Ei taiwu Corrado nuihin aikoihin sitten millääns :(
Zolvi

Zolvi 16.11.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Kumpikohan meistä on kirottu ? Audi vai minut ? Olen Audi ja kusen alleni dieseliä.
Eiku minä olen Audi ja tahdon paalikoneeseen.
Mudinski

Mudinski 16.11.2010 in PPPP

Kumpikohan meistä on kirottu ? Audi vai minut ? Olen Audi ja kusen alleni dieseliä.
vaiski75

vaiski75 16.11.2010 in PPPP

Pyöriikö Crysis? Onko Furmarkin karvarinkulassa moninpeli? Poistaako 3DMarkki haittaohjelmia? Miksi PiFast 95 on PiFast95, onhan nyt jo 2010? Onko SLI vähän sama kuin GTI? Mulla on vieläkin jano, eikä se tunnu oikeasti lähtevän vedellä!
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Kalpa jatkaa sikailuaan :( ... ja Kärpät perseilyään. / Hyvin pelaa Isoot Punaaset ! _"Kokoonpanosta ovat sivussa mm. Kimmo Kuhta, Toni Söderholm, Jeff Hamilton, Mikael Granlund sekä Juuso Riksman. "_ // Kehuja eivät kestäneet, omissa soi, heti.
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Miksi Jokerit-Saipasta ei tule mitään tietoa?Hä? Ei SM-liigan sivuilla eikä teksti-teeveessä.Hä?
1-0 Tomi Mäki, siellä ei ole vain tapahtunut mitään. Myllyniemi nyt se imuri kiinni!
sjamy

sjamy 16.11.2010 in PPPP

Päivitystä koneeseen : AMD Phenom II X6 1090T Black ja 2 kpl GeForce GTX 480 =D Nyt kelpaa parivuotta.
Schimanski76

Schimanski76 16.11.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Miksi Jokerit-Saipasta ei tule mitään tietoa?Hä? Ei SM-liigan sivuilla eikä teksti-teeveessä.Hä?
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010 in PPPP

!http://i.imgur.com/yjxEw.gif!
sjamy

sjamy 16.11.2010 in Gran turismo 5

"P denotes a premium car, and S standard - all cars are in the game and do not require extra payment. Standard means it's a GT4 car improved with no cockpit view. Premium means it has a cockpit view ala GT5: Prologue" Standard cars ~800 Premium cars ~230 VAIN 230 AUTOA JOISSA OHJAAMOKUVAKULMA!! =O Lisäksi STANDARD-autoja ei voi virittää niin paljon, äänet ja mallinnus ovat samat kuin GT4:ssä... Taitaa jäädä kauppaan...
TehBigBunny

TehBigBunny 16.11.2010 in PPPP

Hah ja sivutkin loppui kesken !
TehBigBunny

'Se' on alkanut ! "http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/harjavalta_on_ilman_vetta_2146709.html":http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/harjavalta_on_ilman_vetta_2146709.html "http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/poliisin_verkkosivut_ovat_kaatuneet_2146657.html":http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/poliisin_verkkosivut_ovat_kaatuneet_2146657.html
TehBigBunny

Miulla on HoooPee ja ihan ok on pelittännä. Kovalevyn kanssa pientä häikkää mutta se ei ole HP:n tekosia ( Sämsüng ) Siinä on turhan tehokas näytönohjain joten puskee turhaa lämpöä ja syö wirtaa mutta kun nuita komponentteja ei voi täysin ihte valita ...
Finski fani

Finski fani 16.11.2010 in PPPP

Mulla on Fujitsu Siemens, ja tää kestää minkälaista käsittelyä vaan. Intissäkin oli mukana, ja sai osakseen jos jonkinmoista kolhua, ja silti toimii yhä. Tehoiltaan ehkä ei ole parasta, mutta halvalla tän saikin... Acer ja HP on niitä vihoviimesiä kuolonloukkuja. Jos käytettävyydestä puhutaan, niin Acer on siinäKIN ihan pohjalla.
Ac3Way

Ac3Way 16.11.2010 in PPPP

Pure Black40 wrote: Acer. Acerit hajoaa. Acerit ylikuumenee. Acerit räjähtää. Acerit ovat tikittäviä aikapommeja. Acerille näytän keskisormea. Acer = alapeukku.
Älä osta paskaa Aceria, ne on yhtä kestäviä kuin Asus ja Fujitsu-Siemens yhteensä. Laadukkaat Acerit ja HP:t on mielestäni aika hyviä, toki en ole enää yli vuoteen seurannut markkinoita. Aikoinaan, kun atk-liikkeessä töissä niin aika pitkälti siellä oli juuri korjattavana Asusta. Itse ennen käytin Fujitsu-Siemensin helvetin kallista ja tehokasta kannettavaa, mutta se oli valtava pettymys. Kyllä sillä Far Cry 2:sta pelasi hyvin, eikä tarvinnut edes asetuksia minimiin laittaa. Akku kesto, lämpöongelmat ja surkea käytettävyys tekivät laitteesta ihan paskan.
vaiski75

vaiski75 16.11.2010 in PPPP

Pure Black40 wrote: Acer. Acerit hajoaa. Acerit ylikuumenee. Acerit räjähtää. Acerit ovat tikittäviä aikapommeja. Acerille näytän keskisormea. Acer = alapeukku.
Eiiii pidä paikkaansa, ihan hyviä ne on joo tai sitten ei. Ihan minuutti sitten purettiin Juniorin kanssa tiltannut Acer, pojasta oli hirmu mielenkiintoista nähdä mitä siellä sisällä on ja Iskä sai prossun laatikkoon talteen. Paras vaihe oli kyllä kun annoin sille irtonäppiksen ja sanoin ettet saa sitä rikki, sekä Iskä kyllä siivoa kaiken.. =D Seuraava kannettava on sukupuoleltaan Asus tai Samsung..