Forum - Recent Posts
Vituttaa kun 87 trans amissa ei toimi sisäajokvakulman toiminnot.
Hello,
we will send you tomorrow a new Pure edition Wheel.
Mit freundlichen Grüßen
Not funny!!! Nyt pitää kaivaa amiga ja alkaa pelaamaan lemingsiä
!http://m.blog.hu/an/anyulontul/image/0010%20NOVEMBER/lemming.jpeg!
Siisti pelihän se on. Puskuri kyllä näyttää speedpartsin tekeleeltä, ei siinä tosin mitään vikaa ole. Rainbowit kiinni vaan niin musiikkikin kuulostais jollekkin.
Itsehän nykyisin ajan pääasiallisesti Pasia (Sisu XA-185).
knoivari wrote: Onko muilla ongelmia finalgear.comin avaamisessa vai onko mun kone vaa nii kaka?Hyvin toimii.
Onko muilla ongelmia finalgear.comin avaamisessa vai onko mun kone vaa nii kaka?
Nyrrellä tuli äsken tesmailtua. 07:05.750 tuli ajaksi.
djrunkkari wrote: miksi ihmeessä poistettiin :---------------------D laiton sarja! E: noitten mtv3 max ja 4sport logojen takiako?
TehBigBunny wrote: Viestisi poistettu: "Oman fooruminsa mainostusta ilman ylläpidon lupaa "
"Maiäkpoks"
Tossa ääni tunistuksessa huono puoli varmaan englannin oikein puhuminen. Et en ihan usko että omalla englanin taitoilla tuo toimii
Edit: Vasiki mä voin tulla kunhan päivän safka on mahassa
Nyt kaikki joukolla pelaamaan Gears of War 2.sta, mutta älkää kertoko Runkkarille!
On se Kinect aika mukava vekotin.
Naamatunnistuksessa voi kirjautua profiilille tuijottamalla sensoria.
Headsetteja ei tarvita kun se sisältää mikin. Ihan kiva ajaessa, kun piuhat ei häiritse.
Kinect Video korvaa Live Visionin, lisäksi pystyy soittamaan Messenger-videopuheluja.
Äänitunnistuksessa voi sanoa esim. "My Xbox", ja dashboard siirtyy My Xboxiin.
Pontiac Firebird 1987 – F194 – €4,950
Sitten jää kivasti 50€ käteen sillähän saa vaikka mitä!
MrD St Jimmy wrote: Haluan taistella: Nissan Skyline 2000 GT-R 1971 – F131– €4,300 Uusio käyttöön haluta minä tämäh! Tunteet ovat liian kovat että en halua pitää häntä ruostumassa enempää tallissa. Kovia kokenut ja ehkä tulee kokemaan vielä lisää.You didn't wanted to do that didn't you?
Saipalle tulee pitkä tappioton pätkä.
Sitä kutsutaan maajoukkuetauoksi.
_"Odotan sitä kun Let 's play hockey soi. Silloin tietää, mistä pelataan." Ville Peltonen 5.5.2010_
Skimmy ja Skjimmy skotteilee ja koittaa käyttää roud-sportin autoja :D
// Skailain ainakin näyttäisi päätyvän arvalle :)
Heitän koirat kuselle ja sit lähen tämän hakemaan.
Vaihdossa heivaan MW2:n, Halo Reachin ja GTA:n, tais jäädä hinta 1,90€ :D
Haluan taistella:
Nissan Skyline 2000 GT-R 1971 – F131– €4,300
Uusio käyttöön haluta minä tämäh! Tunteet ovat liian kovat että en halua pitää häntä ruostumassa enempää tallissa. Kovia kokenut ja ehkä tulee kokemaan vielä lisää.
pokalemestari wrote: You didn't wanted to do that didn't you?Oh yes!
Ei.
Ole.
Hyvä.
Tämä.
Jusbazon.
Miäs.