Forum - Recent Posts
System of a Down - Stealing Society
Murena - Naula
Lyriikat:
Sepän salissa haisee häpeä
Viini virtaa vuolaana humala on väkevä
Neljän tuumaa yhdestä sielusta
Naula lyödään kuumana rautaan
Suuri koneisto antaa kipinää tuuma kerrallaan
Sielujen harnmoniaa
Papin poika kuori poika hurmiossa säveltää
Sepän uurnat vallan uurnat kutsuvasti avoinna
Neljä tuumaa yhdestä sielusta
Naula lyödään kuumana rautaan
Suuri koneisto antaa kipinää tuuma kerrallaan
Sielujen harmoniaa
Jotenkin tää nappaa vaan niin kivasti...
Ihanko siitä yhestä animaatiosta... Joskin supersarkeri on uutta...
Evil
!http://img514.imageshack.us/img514/5706/idareyou.jpg!
2:07 on mulla kaukaisena unelmana.
Ei ossaa tätä rataa.
// Pakkikin pyörittelee pelottavan tuntuisesti. Curryt sai sen 'vähän' sekaisin ...
02:04.192 tuli äsken päräyteltyä.
/Parannusta
02:05.723 paras
Eka mutka on taas sellanen perusanaalin paikka. 2:09.xxx aikoja tuossa vajaa tunti takaperin kun jonkinlaiset säädöt sai tuohon pulkkaan ja ohjaimeen.
Pure Black40 wrote: Kurkku kipeenä ja päätä särkee...Vodka ja halpa tupakan yhdistelmäsä tosin on nuita haitta puolia, pään särkyyn auttaa loistavasti loiventavat Ps: FM NETTI TOIMII o/ tiedossa videointia ja editoimista tänään,toivottavasti ttoimii nyt pidempää
Kurkku kipeenä ja päätä särkee...
Mulla tuntuu nyt kulkevan 2:07.1 - 2:07.9 väliin kiekat. Pirun tarkkana pitää kyllä Sedonassa olla, aika kivan haastava rata.
"Vaski - Godzilla":http://www.youtube.com/watch?v=BhVzJ9mR48E
"Paleface - Riisto Räppääjä":http://www.youtube.com/watch?v=wNYSPWzF4Wc
Finski fani wrote: No enhän mä kiinnittäny huomiota siihen mikä päivä huomenna, eli tänään, on. Alko ei tiätystikään ole auki... Säästimpähän rahaa. Jee. PRKL!No voihan PRKELE!!!! Mie elin tähän asti lauantaissa, eli eilen meni monta asiaa ohi stana!!! No sillehän ei voi mitään jos sattuu päivien perässä pysyminen hidastua "vähän"
Finski fani wrote: Alkaa olla huomisen ostoslista valmiina: Silver Tequila 27.40€ Jägermeister 38.50€ Original lonkero x12 23.88€ Ehkä vielä oluttakin 10-25€ Kallista ellen sanoisi... Jos nyt huomenissa tulisin järkiini, näin ainakin lompakko toivoo...No enhän mä kiinnittäny huomiota siihen mikä päivä huomenna, eli tänään, on. Alko ei tiätystikään ole auki... Säästimpähän rahaa. Jee. PRKL!
Jos en olisi raitis,uskossa oleva mies,niin kiroaisin nämä careerin bugit alimpaan helvettiin riettain voimasanoin,mutta sanotaan nyt vaan notta: HIIVATIN KENKKUJA BUGEJA!!! TÄSSÄHÄN MEINAA OIKEIN HERMOSTUA VALLAN!!
Päivitystä odottaa hän.
Ei puuttunut tapahtumia tästä kisasta.Lisää tämmöstä ja Hamilton vois keskeyttää loput kisat.Webberille mestaruus.Jos Red Bull ei voita edes tallimestaruutta niin on aika floppi.Kumminkin tän kauden vahvin auto ollut tähän asti.
MrD St Jimmy wrote: Lintu/ilma/kala Repesin totaalisesti kun pikkuserkku pisti tuon soimaan joku viisi vuotta sitten. Siitä lähtien on soinut vähän väliä päässä. Ei hyvä.Eii, toi alko soimaan mun päässä...
Lintu/ilma/kala
Repesin totaalisesti kun pikkuserkku pisti tuon soimaan joku viisi vuotta sitten. Siitä lähtien on soinut vähän väliä päässä. Ei hyvä.
Nyt on pakko vielä pistää vinyyli pyöriin. Britti metallin historian yksi parhaimmista albumeista ellei paras The History of a Time to Come.
Yksi biisi kyseiseltä levyltä Sabbat - The Church Bizarre
Katokkaa ihmeessä lyriikat.
Kivasti kamera hämää tuon valon suhteen.
Katsokaa ulos kuudelta niin näkee kuinka hämärää sielä oikeasti oli.