Finski fani
23.10.2010 in
PPPP
vaiski75 wrote:
Odotas niin käyn maistelemassa, miltä ne taas maistuikaan niin kerron kohta..
No mää oottelen.
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Odotas niin käyn maistelemassa, miltä ne taas maistuikaan niin kerron kohta..
Finski fani
23.10.2010 in
PPPP
vaiski75 wrote:
Juodaanko me sitä ihan itsenään suolan kanssa, shotteina vai tehdäänkö me siitä paukkuja?
Kyllä. ;)
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Juodaanko me sitä ihan itsenään suolan kanssa, shotteina vai tehdäänkö me siitä paukkuja?
Finski fani
23.10.2010 in
PPPP
vaiski75 wrote:
Mä tiedän tuosta tavarasta kaiken, kiitos yhden lääkärin väärän diagnoosin..
Onko sulla kenties pullo jo kotona kaapissa?
Sun edellisen viestin takia sanon, että huomenissa vasta voi löytyä. Onko mitään tiettyä mitä suosittelet?
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Finski fani wrote:
Onko kellään mitään kokemusta Suomessa myytävästä Tequila:sta? Onko ne mistään kotoisin?
Mä tiedän tuosta tavarasta kaiken, kiitos yhden lääkärin väärän diagnoosin..
Onko sulla kenties pullo jo kotona kaapissa?
Finski fani
23.10.2010 in
PPPP
Onko kellään mitään kokemusta Suomessa myytävästä Tequila:sta? Onko ne mistään kotoisin?
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
Voi vilttu että mä oon tyytyväinen tähän päivään. KuPSille hopeeta ja Kiiskinen höyhensi Pelikaanit. Voi että melkein voisi laittaa lauluksi.
Pantsai, pantsai hej hej hej, hullu on kännissä että ei kukaan, H*HÄHÄÄHÄHÄHÄÄÄHÄH
Schimanski76
23.10.2010 in
PPPP
Miulla on pilsneriä kaapissa!
Vahvempaa ei uskalla. :)
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
Ei ole Skimmy setä ainut jolla kaappi on tyhjä, täällä on sama vika.
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Nyt kaikki jättää sitten ulko-oven auki yöksi, Vaiski-setä tulee yöllä tekemään inventaarion teidän viinakaapille..
E. Skimmyn ei tarvitse, ei sieltä kumminkaan mitään löydy..
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
Asia on harvinaisen selvä, mutta minä en.
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
hulluseon wrote:
Mutta kun minen juo vieläkään olutta.
Hieno homma. Jos siis näet jossain olutta, niin tuot kaikki minulle niin nopeasti kuin kerkiät..
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
vaiski75 wrote:
Hae kylmä olutpullo jääkaapista, avaat sen sytkärillä ja kuuntelet samalla sitä avautumisesta kuuluvaa ääntä..
Mutta kun minen juo vieläkään olutta.
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Sesam aukene!
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
hulluseon wrote:
Mikä vilttu on tämä Tsup? Kaikki jauhaa sitä samaa naamakirjassa, kaupassa, viinakaupassa, viinakaupan nurkalla, putkassa, käräjä oikeudessa ja muualla? MIKS MINEN TIIJÄ?
Hae kylmä olutpullo jääkaapista, avaat sen sytkärillä ja kuuntelet samalla sitä avautumisesta kuuluvaa ääntä..
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
Mikä vilttu on tämä Tsup? Kaikki jauhaa sitä samaa naamakirjassa, kaupassa, viinakaupassa, viinakaupan nurkalla, putkassa, käräjä oikeudessa ja muualla? MIKS MINEN TIIJÄ?
vaiski75
23.10.2010 in
PPPP
Tsup!
jasamy
23.10.2010 in
PPPP
Menee ens vuoden puolelle ennen kun verkkokappa.com saa fanateccejä haalittua :-(
Rupeaa pikkusen jo vituttamaan, kun en älynnyt silloin aikaisemmin tilata suoraan fanateciltä
hulluseon
23.10.2010 in
PPPP
RAA RAA RASPUTIN