Forum - Recent Posts
!http://www.rauhanpuolustajat.fi/ekokataloogi/kuvat/hunajapurkki.gif!
7-3 voitti KalPa. Lonkero sille. Taikka pari. Heps Happara 5-5. Huinka häy?
TehBigBunny wrote: Nyt olisi Hepsillä paikka, Tapparalla on tulossa joku pieni 'motivaatioristeilykin' voi olla ajatukset vähän jo laivalla.Jaahas, kauden pari ekaa peliä meni loistavasti, mutta näköjään kaikki on kääntynyt ihan päälaelleen.
El PiNk DeViL wrote: En tiiä onko ny mikää bongaus, mutta perjantaina näin Seinäjoen Käyttöauton pihassa keltasen Toyota Altezzan. Saman nähny aika monesti myös liikenteessä..Keltanen, samas pihas hieno 70 luvun 2d corolla:) Tänään tuli vastaan ford probe jossa toinen luukkuvalo auki(valo ei palanu) ja toinen kiinni, aika hauskan näkönen. puskuris vaan palo jotku pienet valot:D
"Surffaa lintu":http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow
Nyt olisi Hepsillä paikka, Tapparalla on tulossa joku pieni 'motivaatioristeilykin' voi olla ajatukset vähän jo laivalla.

Tepsi voittaa tänään Tapparan kivasti.
Saipa alkaa sitten hilaamaan ihteään Tapparan ohi hissukseen. :)
6-1 kuopiossa peli. Veri löyly
Schimanski76 wrote: Mie pitäisin enemmän siitä,jos tuo vika saataisiin korjattua. :)No se ois toki se optimaalinen :D
DarkWarjo wrote: Mä pidän niistä siksi et pystyy vaihtaan sitten kivasti sivua, koska ilman sitä ekaa kommenttia sivuja ei voi vaihtaa!Mie pitäisin enemmän siitä,jos tuo vika saataisiin korjattua. :) e:yläpegee laitoin silti,koska parempihan tuokin on,kun ei mitään.
TehBigBunny wrote: Driveimage XMLKiitos Bunny. Hienosti ja varsin nopeasti kopioi tuon levyn, vaikkakin source levy on osittain fyysisesti rikki.. Boottauskin onnistui heti kun, kävin klikkaamassa levyn aktiiviseksi (tyhmä minä). Sitten pitäisi vielä korjata nuo virheet pois, niin on taas äitillä kiva kone mitä kiroilla..
Totta kun tahtoo niin useesti bugia ja uuven sivun ekan viestin jälkeen ei
Ei se tämä Riku-Petterikään auttanna.
( Hyvää kiriä mutta heti alkuun taas 0-3 )
Pure Black40 wrote: ÄÄNESTYS Yläpeukkua jos pidät sivun ensimmäisistä spämmikommenteista. Alapeukkua jos et.Mä pidän niistä siksi et pystyy vaihtaan sitten kivasti sivua, koska ilman sitä ekaa kommenttia sivuja ei voi vaihtaa!
ÄÄNESTYS
Yläpeukkua jos pidät sivun ensimmäisistä spämmikommenteista.
Alapeukkua jos et.
vaiski75 wrote: Ei ole Skimmy tautia täällä, mutta olutta on ja tyhjä pää.. Miten mä kloonaan helpoiten tietokoneen kovon toiselle kovolle, jotta voin sitten heittää tuolla vanhalla vesilintua? Kvaak..Driveimage XML
SIVUT!
Crtl+Alt+Del toimii aina, paina useita kertoja!
Ei saa heittää Repeä kovolla. Repe kertoo Elmerille. Sitten alkaa wabbit siisön. ÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!