Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Ei ollut ei, jotenkin mennyt ihan kuralle parin vuoden aikana.. Harrastus ja toiminta porskuttaa Suomessa hienosti, mutta alan autolehti ei osaa enään kirjoittaa asiasta..
Emt.. olihan tuos nätti uuden mallin camaro kuitenki, tehoakin oli ihan mallikkaasti. Ja hieno Mustang oli myös esitelty.
DarkWarjo

Voisko olla enää enempää läppää tuo inttiläppä... eikö se ny vittu vois loman ajaksi koittaa päästä eroon siitä aivopesusta? ;)
vaiski75

vaiski75 22.10.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: NO ONKO SE UUS VEEKASI HYVÄ? jos hakis sen vaik tilipäivänä...
Ei ollut ei, jotenkin mennyt ihan kuralle parin vuoden aikana.. Harrastus ja toiminta porskuttaa Suomessa hienosti, mutta alan autolehti ei osaa enään kirjoittaa asiasta..
teemu1337

teemu1337 22.10.2010 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: PORVARI !
EI VAADI AVAUTUMISTA! MUODOSSA EI HÄRVÄTÄ!! JA SÄRMÄTKÄÄ BARETTI!!!
Ganjabis Ankka

Ganjabis Ankka 22.10.2010 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: PORVARI !
Paitsi jos on portable niskatuki screenit, ei ne paljoa maksa ;)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.10.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Vantaalta lälhdin kello 16.05 ja nyt olen melkein perillä mummolassa, Ruovedellä. Matka taittu aika nopeesti, kun kannettavalla voi olla koko matkan ja niskatuesta voi kattoo leffaa :D
PORVARI !
teemu1337

Nipsuhuuli wrote: Mulla niitä aamuja on enää kohtuulliset 77 :P
" Sinun aamut... ":http://tj.ryttyla.com " Minun aamut... ":http://tj.ryttyla.com/index.php?sera=II10&paika=362&hsl ...ttu Noh, hommat on sentään mielenkiintosia ;D
DarkWarjo

DarkWarjo 22.10.2010 in Autojenbongausketju

tappileipa wrote: Keltanen, samas pihas hieno 70 luvun 2d corolla:) Tänään tuli vastaan ford probe jossa toinen luukkuvalo auki(valo ei palanu) ja toinen kiinni, aika hauskan näkönen. puskuris vaan palo jotku pienet valot:D
Oliko rolla coupe vai sedan? Tuli tänää uuden mallin boxteri vastaan... aika laimee.. köyhän mallin porkke :D
DarkWarjo

NO ONKO SE UUS VEEKASI HYVÄ? jos hakis sen vaik tilipäivänä...
DarkWarjo

Nipsuhuuli wrote: Mulla niitä aamuja on enää kohtuulliset 77 :P
SInuna en naurais jos elämää on noin vähän enää jäljellä..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.10.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Keskiviikkona kävin kattomassa Napapiirin sankarit. Ihan pirun hyvä leffa! Tällähetkellä auton niskatuissa pyörii Borat, jonka katon nyt 4:ttä tai 5:ttä kertaa :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.10.2010 in PPPP

Vantaalta lälhdin kello 16.05 ja nyt olen melkein perillä mummolassa, Ruovedellä. Matka taittu aika nopeesti, kun kannettavalla voi olla koko matkan ja niskatuesta voi kattoo leffaa :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.10.2010 in Autojenbongausketju

Eilen kävin Vantaan Magneetilla ja siellä oli Mersedes McLaren SLR tai joku, hintaakin vaan 680k tai sinne päin ja kuukausierissä 8400€ :D. Tänään moottoritiellä Audi R8 ja Helsingissä Ferrari F430 ja Lamborghini Gallardo. Myyrmäessä viereisen talon parkkipaikalla hopea Supra MK4.
teemu1337

teemu1337 22.10.2010 in Nyt soi?

" Sabaton - White Death ":http://www.youtube.com/watch?v=OdngW3qMMco " Sentenced - Killing Me Killing You ":http://www.youtube.com/watch?v=wkLhAxbUecw Hirveän vähän on tullut Sentencediä kuunneltua mutta nyt nappasi jostain syystä. Täytynee tutustua tässä illan mittaan kyseisen poppoon tuotantoon. Mutta ensin lähen hakemaan jotain roskaruokaa... ^LEPO!^
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 22.10.2010 in PPPP

Mulla niitä aamuja on enää kohtuulliset 77 :P
teemu1337

TehBigBunny wrote: Jotkut huutelis aamuista. Myö ei olla semmossii !
Mukavia raggareita pyörii täällä :D Kyllähän nuita aamuja on huueltu ihan tarpeeksi jo.
vaiski75

vaiski75 22.10.2010 in PPPP

Kukaan ei halua kuskata mua, jos ei lasketa rahaa himoitsevaa taksikuskia.. Haen siis Tikkulan ABC.eelta pussikaljaa ja pakenen lämmittämään saunaa, mumisten kirosanoja..
IIPPONEN

IIPPONEN 22.10.2010 in Big Bunny's Track Attack 4/6

hulluja aikoja ajaneet nuo muutamat hullut... itelle riittää et pysyy raabin eel :D
TehBigBunny

TehBigBunny 22.10.2010 in PPPP

Jotkut huutelis aamuista. Myö ei olla semmossii !
teemu1337

Jeij. VLV + HL. ^TJ-259^