Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 17.10.2010 in PPPP

Oliski. tyhjää vain ;)
hulluseon

hulluseon 17.10.2010 in PPPP

Sinä senkin saastuttaja. Ja tietty papereihin A tehorajaksi?
DarkWarjo

hulluseon wrote: Onkos sulla sitten ihan pelkkä tyhjä katti vai kokonaan poistettu? Ite kun ruuvailin aikoinaan civikistä tietämättäni seokset korkeelle niin se vaan jyski putkessa moottorijarrussa.
Kokonaan metsikössä, ei tarvi ku munkil meni auto EI vähäpäästöseksi :P
hulluseon

Onkos sulla sitten ihan pelkkä tyhjä katti vai kokonaan poistettu? Ite kun ruuvailin aikoinaan civikistä tietämättäni seokset korkeelle niin se vaan jyski putkessa moottorijarrussa.
DarkWarjo

hulluseon wrote: Mulla ei tule liekkiä kuin Ziposta ja tupakista.
Joo, kaverit kertoilee parhaillaan puolen metrin ketunhännistä, tuntuu tosin olevan nois skylleis yleistä ku vaa ottaa catin pois... kaverilla löi samanlaisia sen getari ku peräkkäin ajeltiin.
hulluseon

DarkWarjo wrote: Joo, tosiaan tasauspyörästön lukot ei taho aina oikee pitää, levylukko ja levyt ilm. lopussa... Liekkiä tuo tarjoilee todella helpolla, monesti ihan normi pykällyksessäkin. hieman se rikkaalla käy :)
Mulla ei tule liekkiä kuin Ziposta ja tupakista.
FINBULLET

FINBULLET 17.10.2010 in PPPP

Uus sivu
FINBULLET

Pandat on mulkkuja !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/10/pandasarejerksp1.gif!
DarkWarjo

Joo, tosiaan tasauspyörästön lukot ei taho aina oikee pitää, levylukko ja levyt ilm. lopussa... Liekkiä tuo tarjoilee todella helpolla, monesti ihan normi pykällyksessäkin. hieman se rikkaalla käy :)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: Helpotusta tuohon äskeiseen tarjoaa: http://www.youtube.com/watch?v=nYNmz6QF8m8
Alussa vähän tahmeeta menoo, mutta kyllä se siitä lähtee :) Liekkiäkin näytti putkesta tulevan yhessä vaiheessa.
DarkWarjo

Helpotusta tuohon äskeiseen tarjoaa: http://www.youtube.com/watch?v=nYNmz6QF8m8
I bQ I

I bQ I 17.10.2010 in Ilmoittakaa yhteytenne

Pari päivää sitten hankin uuden modeemin kun entisellä netti katkeili muutaman tunnin välein ja netin nopeus oli se kaksi megaa (minulla siis 2/1 yhteys), ja nyt tällä uudella modeemilla toimii yli kolme megaisena.
hulluseon

Älä Warjo hyvä päästele noin sivistyneitä sanoja suustasi. Voi tulla muilla pää kipeäksi kun joutuu ajattelemaan. Itse nielettelin just sangollisen Panadolia.
DarkWarjo

Ihme antipatioita sarjaa kohtaan. Onneksi olen eRilLainen
hulluseon

Voi harmi. Kyllä ihan harmittaa nyt ässän puolesta.
Ac3Way

Ac3Way 17.10.2010 in PPPP

LORD HOPO wrote: Lainasko?
Ikävä kyllä homma meni siihen, että naapurit olivat kaikki kuumia naisia ja kaikenlisäksi vielä nymfomaaneja. Panin kaikkia, mutta haulikkoa en saanut kyllä lainaksi.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 17.10.2010 in Kovalevy rikki -> Forzasta kaikki pois -> Lahjoituksia otetaan vastaan

Lähetän sulle kaks autoo, joilla en tee mitään :D Molemmista saa päälle 140k. Dino ja Quattro. /// Eipä pysty giftaamaan.. Forza serverissa jotai häikkää.. Taas : -(
Ganjabis Ankka

Ganjabis Ankka 17.10.2010 in Kovalevy rikki -> Forzasta kaikki pois -> Lahjoituksia otetaan vastaan

No rahaa saattoi olla ehkä 40kCR ja jos levelit takas niin ei paljoo kisoi ajella
FINBULLET

Lainasko?
Ac3Way

Ac3Way 17.10.2010 in PPPP

DarkWarjo wrote: Muistakaahan tänään 20.00 RITARI ÄSSÄ! :D
5 min katsomisen jälkeen lähin kyselemään naapureilta haulikkoa lainaksi.