Forum - Recent Posts
Toi rölli oli aika loistava
hulluseon wrote: Onko toi sun datsuni mällätty? Meinaan tuo kuskin puoli on vaan niin hassunnäkösesti maalattu? Vai ihan perus japsi rosteksi?On paklailtu joo, entinen omistaja vetäny tuol tougee varmaa kovempaa ku mä oon ees uskaltanu tol ajaa :D kumpaaki takaposkee korjailtu ja vedetty mattaa päälle, me sit viel vähä tasoteltii ja korjailtii mastonilla :P muutenkihan tos toi maali rakoilee, lakka hilseilee jne. tarviis saada varmaa bemari kuosiin ni vois alkaa hiomaan pohjia nismoon.
Onko toi sun datsuni mällätty? Meinaan tuo kuskin puoli on vaan niin hassunnäkösesti maalattu? Vai ihan perus japsi rosteksi?
AJfin wrote: Kaveri imitoi aika saatanan hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=E1c-BMf5FSsSama kaveri vetää hyvin Nasse-Setää yms.
Schimanski76 wrote: Yhtään ei oo rapula!!!Mitn en ottana koko viikonloppuna! Raittiusmies on Skimmy,Jeesuksen kaveri!Mitä, menikö multa aprillipäivä täysin ohi?
Yhtään ei oo rapula!!!Mitn en ottana koko viikonloppuna!
Raittiusmies on Skimmy,Jeesuksen kaveri!
Muistakaahan tänään 20.00 RITARI ÄSSÄ! :D
_Schimanski - Mikä ihana tekosyy_
LORD HOPO wrote: Tyylikäs mersu...Joo, pitäs vaa saaha lähemmäs tonttia ja kesäksi leveemmät vanteet ;) toisel kaveril o toinen tollanen ja sil o käännetyt peltivanteet siinä ja aivan tontissa. helvetin härski ja siin o vielä vähän häjysti turbodiisselivoimaakin :D Ed: Niin ja joo, siel o ny noit projektikuviaki noist meidän vanteiden modauksista.
El PiNk DeViL wrote: Tuo kylli näyttää aika orvolta noilla talvivanteilla :D Mersussaki tulee renkaat ulommas :D Tossahan menee valkonenkin skylle ohi näköjää..Totta, aivan helvetin syvällä nuo.. kaveri tosin tos kaupitteli sellasii 5cm spacereita.. pitää kyl ehkä ostaa ne pois.
Tyylikäs mersu...
DarkWarjo wrote: Tuli käytyy vähä maalaismaisemis, gallerias uutta kuvaa koht ois myös tarkotus lisäillä jokunen "projekti" kuva.Tuo kylli näyttää aika orvolta noilla talvivanteilla :D Mersussaki tulee renkaat ulommas :D Tossahan menee valkonenkin skylle ohi näköjää..
Tuli käytyy vähä maalaismaisemis, gallerias uutta kuvaa koht ois myös tarkotus lisäillä jokunen "projekti" kuva.
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/8n/77/azvb/63603/743701640.gif!
Eihän ne siellä parane, mutta miten halvatussa mä en pääse alle 2:10? En voi käsittää miten mä oon tuon 2:07 saanu
hulluseon wrote: Siis missä? Sedonassako? Taitaa jäädä Possu talliin jos ei ala ajat parantumaan...Ei ne ajat tallis parane.Toi Aika oli täys haamu mullekki. vaihtelee liiaks noi , siel 07,9xxx-09.3xx siinä perusvauhtia.
Siis missä? Sedonassako? Taitaa jäädä Possu talliin jos ei ala ajat parantumaan...
"Nyt on taas Flickeria päivitelty!":http://www.flickr.com/photos/kimmok
Hienoja kuvia Latetzkilla!
Finski fani wrote: Hianosti meni ilta. Johonkin yhteen saakka jaksoi.... Eroaako tuo mun edellinen viesti mun normaalista teksistä muka jotenkin?Ei oo niin skarpisti kirjotettu kuin aiemmin.Olisikohan humalalla tähän vaikutusta?
Uusi sivu aukene!