Forum - Recent Posts

Schimanski76

Schimanski76 16.10.2010 in F1 2010

Nikde wrote: Millä vaikeustasolla poijjaat ajeloo? Mulla on nyt Legend käytössä. Kolme-neljä ekaa kisaa meni ihan ok, mutta nyt edelliset, Catalonia ja Monaco ollut aivan mahottoman vaikeita. Jumbosijaa pukkaa vaikka kuinka yrittää. En pääse mitenkään mutkista ulos semmosta kyytiä mitä AI kuskit. Niiden suoritukset tuntuu ihan yliluonnollisilta.
Legendilla miekin nyt pyristellyt.Tekopälli on ihan perseestä.Ei ole tietyillä radoilla järjen hiventä koko systeemissä.
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2010 in VAROKAA JA OLKAA VARUILLANNE!!!

^ Hieno mies on tuo Acemies. Niin paljon on aihetta lauluun. Sleeppareihin ässä laitetaan kivasti.
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2010 in PPPP

PIIMÄÄ JA SERLAA!!!!!!!!!!
Ac3Way

Ac3Way 16.10.2010 in PPPP

Olenko wrote: Mulla on tänään hornetteja ja pepsiä aamupalaks, nam, uuninpistin juuri lämpiämään, kivasti pistin.
Et ole taas yhtään ajattelut meitä muita, nyt meitä harmittaa. Tahtoo tännekin horne janette sekä pepsiä.
Olenko

Olenko 16.10.2010 in PPPP

Mulla on tänään hornetteja ja pepsiä aamupalaks, nam, uuninpistin juuri lämpiämään, kivasti pistin.
Ac3Way

Ac3Way 16.10.2010 in VAROKAA JA OLKAA VARUILLANNE!!!

Ikävä on kova, kun sitä vähiten kaipaa. Oi Jessica, oi Jessica näytä mulle sun muotos. Ole mulle kuin tuotos, ilman graffeja. Kaipaan vähän aamukaffeja. Kevät mennyt on, kesä ja syksy ilman sua. Kosteat aamut jumalia. Oi Jessica, oi Jessica. Lalala lalla laa, lalala lalla laa. Oi Jessica, oi Jessica ilmankos olet spämmiä, kaipaan vähän jo sun mämmiä. Lalala lalla laa, lalala lalla laa. Oi Jessica, oi Jessica.
Ac3Way

Pannu kahvia? Poroja vai papuja? Pupuja leivänpäälle vai pukuja leipäväelle? Kurkku vai tomaatti?
Ac3Way

GOOOOOD MORRRRNING ÄFFFFFÄÄÄÄÄRRRRRRCCCCCEEEEEE!!!!!!!
DarkWarjo

DarkWarjo 16.10.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Heikkki kinnusen sketsiä hullu,heikin sketsiä.kiitti.
Iltaravit Tarjoilija
DarkWarjo

DarkWarjo 16.10.2010 in PPPP

Jee... seiskalta aamulla töihin, töistä grillin kautta tallille ja just tulin tallilta kotio.. saaks ny mennä nukkuun?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 16.10.2010 in Mikä Biisi?

Tuomo33 wrote: Entäs tää: Between horns Beaming flames Magic light Intelligence We are goat believers Let our enemy shiver Cause will be for him Death Vinkki: Goe's to puola
Täällä kukaan tiedä tommosia puolalaisia blääääk metoaaal bändejä joten olen tylsä ja googlasin. Joku ihmeen Besatt ja biisi Baphomet Pysytään suomalaisessa. Vinkkinä: Humpaten pataässää. Kun minä löydän mummon sen oitis pusken kumoon keskustelu hiiteen minen laske viiteen Mitä siinä lorvit pistä käyntiin sorvisi Sitten tulee tenkkapoo mummo nauraa hohhohhoo kun seiso ei, seiso ei
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2010 in Nyt soi?

OUJEE!!!!! äkross 110 th steettttt Paras
Latetzki

Latetzki 16.10.2010 in PPPP

Latetzki wrote: Ylläpito vois koodata sellasen alkometrin tänne.
Kostutatte suun ensin jollain ja sitten puhallatte antenni tai kaapeli pistokkeeseen niin profiilissa näkyy promillemäärä. Sit jos on langaton niin menette vaan rohkeesti sinne naapuriin ja teette saman. Toimii!
Aliboz

Aliboz 16.10.2010 in Nyt soi?

"Led Zeppeliniä, täysii!!!":http://www.youtube.com/watch?v=6tlSx0jkuLM&ob=av2n
Tuomo33

Tuomo33 16.10.2010 in PPPP

Niin ja loiventaviahan ei oteta ennen, 06.00 eihän vaan eihän!?
Pottae

Pottae 16.10.2010 in PPPP

!http://img87.imageshack.us/img87/5418/10074r.gif!
Schimanski76

Schimanski76 16.10.2010 in PPPP

mITÄ- sHAMPOOTA SÄ MUUTEN NKÄYTÄT? Kuunndelkaa kuunneelkaa!!!! Leevi,paras.
Mudinski

Mudinski 16.10.2010 in PPPP

Ne ketkä ovat jonkinlaisessa humala tilassa laulaa nyt ! Nyt on perjantai ! Nyt on perjantai ! Nyt on perjantai ! Perjantai ! Perjantai ! Tai ! Tai ! Tai ! Eiku siis Lauantai...
TehBigBunny

TehBigBunny 16.10.2010 in PPPP

Latetzki wrote: Ylläpito vois koodata sellasen alkometrin tänne.
Sehän meinaisi samaa kun Skimmylle ja Väiskille annettaisiin bännit ...
Aliboz

Aliboz 16.10.2010 in PPPP

Saisi toimia niinpäin että jos ei ole tarpeeksi kännissä niin ei saa kirjoittaa.