Forum - Recent Posts
Iipposka on kyllä ajellut väärällä radalla ... tai jotain :p
VÄISTÄKÄÄ KUN MIE EN DOKAA !
Ac3Way wrote: Kisko toinenkin niin voi helpottaa.Vastahan mä tässä kolmatta kiskon!
Nipsuhuuli wrote: Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!Mokoma kiusii mustekaloja. Rasisti!
Kaekki huuteloo että minä oon hullu!! Kai mä oon sit
Nipsuhuuli wrote: Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!Kisko toinenkin niin voi helpottaa.
Mä kiskon lonkeroo ja on aika todennäköistä, että muutaman tunnin päästä en oo selvin päin!
hullu se on
Nyt ässä kuule pää vesisankoon jossa on kylmää vettä. AINA jaksaa hakea pöllö öljyä kaupasta.
Suositelkaas jotain uudehkoa komediaa. Väsyttää niin perkeleesti, eikä edes jaksa hakea olutta kaupasta.
Toiminta elokuviakin voi suositella, jos katsoisi semmoisen myöhemmin illalla.
Ja lonkero karikko.
KALJA-ANKKURI!!!
:D
Juu, mitä tuolta feisbuukista oon lueskellu, niin et sä kovinkaan paljoa muuta teekkään...
No emmä ny tiijjä :D kyl tota taksii tulee suhattua melkolailla.. esim eilen 16-05 tänään 17-05 ja su 17-05 :D mutta vapaa-ajat jos koittas pitää forzan äärellä :) on se vaan niin mukavaa ajella ja viettää aikaa teidän kanssa..
onneks te ootte iloisempia paluusta kuin itse minä :D mä en vaan osaa ajaa enää :( kele.. pitää vissiin harjotella oikeesti toi kytkin ennenkun uskallan kilpaa ajaa.
Määkin tulin. :D
Mutta silti loistavaa saada Myyris takaisin!
Mudinski wrote: Myyris is back !tuli jo eilen.... :D
Myyris is back !
Myyris wrote: jahas.. myyrä palas PITKÄLTÄ tauolta ja melkein paalulle.. pitää opetella toi kytkimen käyttö kunnolla niin sit mennään kovaa.Tervetuloa takaisin! We missed ya! Kaikki ovat alkoholisoituneet sun poismenon johdosta. Eikö taksikuskin hommat enää jaksa viihdyttää tarpeeksi, kun piti palata Forssan pariin?
jahas.. myyrä palas PITKÄLTÄ tauolta ja melkein paalulle.. pitää opetella toi kytkimen käyttö kunnolla niin sit mennään kovaa.