Forum - Recent Posts
Jokos alotettaisiin kausi? Mie ajan Force Indian leivissä sitten.
Koitan Nikde viedä ton sulle tekemäni työn nyt päätökseen päivittämällä ne maalit tänään ku pääsen töistä. Infoilen ku maalit haettavissa :)
Onks toi Laguna kisa tänää? Ku ei näy tuol eventseis.
--
Voihan v*tujen talvi! Jos huomenissa tänne tuloo lunta niin kyllä v*tuttaa, ppitäneen purkaa piha katos, ja alkaa polttaa perkeleesti puuta piha saunassa. Not nice!
Kiva pitkästä aikaa taas ajella. Vihreät väliajat näytti yli sekunnin parannusta kahden sektorin jälkeen mut rupesin ihastelee sitä parannusta niin paljon että tappisladia ja kulmikasta mutkasekoilua seuras samantien. Pitäs ajaa vaan ja maalissa vasta katsoa aikaa mut en mä ainakaan malta.
e: parani yli puoltoista sekkaa kun vähän opin ajamaan vähän rajummin tota håkania.
Vois kyllä ihan huvikseen kokeilla säätää Bemmi tai Viperi kohdilleen ja ajella vähän aikoja niillä.
Tuolta löytyy jonkinlaisia säätöjä jos sattuu tulemaan tarvetta
http://www.racedepartment.com/f1-2010-setups/
Ei se PI arvo ole sen merkki että auto olisi huono. Uskallan väittää että hyvä kuski pätkii sekunti sotalla pienemmän PI arvon autolla huonoa kuskia joka ajaa isommalla PI arvolla varustetulla autolla.
Viime kausi hyvä esimerkki. Itse ajoin Coupe Civicillä ja koko kauden aikana en saanut yhtään PI arvon nousuun tai laskuun oikeuttavaa kisa sijoitusta. Samalla autolla ajoi myös Nikde, joka sai sellaisia sijoituksia jotka aiheuttavat PI arvon laskun. Tietty osat eivät olleet moottorin osalta samat, mutta Nikden alku kauden tehotkin olivat matalammat kuin minulla. Silti ajoin noin 2-4 sekuntia hitaampia aika-ajo kierroksia. Tosin myös muut kärki kuljettajat ajoivat sen saman verran karkuun Seatilla ynnä muilla vehkeillä.
Eli se PI arvo ei ole kaikki kaikessa varsinkaan näillä R3 luokan autoilla omasta mielestäni. Nissaneilla maksimi arvo taitaa olla 765 ja Possuilla sääntöjen mukainen 780. Viperin maksimi pisteitä en muista tai tiedä. BMW jo mainitsemasi 745. Ja kuten tässä viime kisassa nähtiin että Nissanit vie näillä syherö radoilla muita kuin sikaa narussa. Tosin taitavat kaikki taitavammat kaverit ajella juuri Nissanilla pois lukien herra Harmaa, Nikde ja muutama muu. Itse en pärjää vaikka olisi kuinka yrittäisin. Ja kuten harjoitus ajoistakin näkee en saa ja osaa säätää autoa niin hyväksi kuin kärki kuskeilla. Ja eikä anna luonto periksi anella heidän säätöjään. Tosin epäilen suuresti että osaisinko edes ajaa heidän säädöillään.
Eli suurimmat erot näissä karkeloissa tekevät säädöt, treeni ja rata, ei niinkään auto. Korvien välistä se lähtee.
"Ring My Bell":http://www.youtube.com/watch?v=3fnlCYV30_0
Onkos muuten niin, että bemmi on sarjan huonoin auto? (PI 745)
Maplen jälkeen päivitetty.
Mulla oli aika-ajo säädöt ja kisa säädöt aivan eri.
Aika-ajossa olisi pitänyt mennä tuonne 1:23 jotain aikoja ja kisasäädöillä paras on ollut 1:24.500 noin.
Kisassa taisi olla 1:25.XXX jotain, en uskaltanut riskeerata kisan alussa ja kisan lopussa alkoi jo olut vaikuttamaan..
kirves wrote: Varmaan se vika on minussa, mutta ihan oikeasti...mitä vittua...jos ajaisin tuon kisapituuden 35 kierrosta, niin ehkä - tosiaan ehkä - saattaisin päästä alle 1:25. Hirveä on ero kärkeen, mutta ei kyllä kuulu rata kiinnostuksen kohteisiin. Seuraavan kerran pääsen ajamaan vasta...vasta Nyrressä.Nyt sinne peilin eteen sen kaljan kanssa ja psyykkaat itsesi kuntoon, ole MIES! PS. Eissiltä löytyy myös lääkkeitä jolla voi jättää tuon peili kohdan väliin, mutta en sitten tiedä miten ne toimii kaljan kanssa..
Kiiraa kuvaa kivasti. Kamelinvarvasta yrittää nähdä. Kameran linssi huuruun menee.
Ville se siellä keikoilee :D Lol mikä kuvauskohde :D
Ekat 6 kierrosta takana ja ajaksi 1:21.488. Ei mene hyvin ei.
Mie oon telkkaris :) TV2 tulee koostetta taitoluistelusta, josta parhaat kuvat näätte joskus :)
!http://ville.1g.fi/luistelussa.jpg! Tuossa järjestysmiehen vieressä meikä vaan kuvailee :)
!http://ville.1g.fi/luistelussa.jpg! Tuossa järjestysmiehen vieressä meikä vaan kuvailee :)
Pohjalla ollaan, mutta usko kultaiseen tulevaisuuteen on vankkumaton.
Aika Welho tämä BIGbunny, heti ekalla 01:20.4
Hahah :D
Emmie kehtais siulta mitään ottaa, kaikki on varmaan jo viety.
Kahdesti.
Poikakin on panttilainaamossa.