Forum - Recent Posts
Nisukan talvirenkaat sai uutta maalia ;) kuvia sit ku väännän alle. ;)
Chilen pojat pääsee kohta pinnalle! Niin minäkin! Niillä menee duunarin hommat ihan viltuix.Vilmejä tulloo ja sopimusta kouraan.Sankaritarinaa.Nupit sekoaa.
Tuleekohan yhtään osastoa,joka käsitteleee Chilen kaivostyöoloja?
Tulee,kun Kirves sen kirjoittaa.Nähdään barrikadeilla tai shikaaneissa!!!
Tunnussana:Häkkinen Spa
Pure Black40 wrote: Monta kajaria vahvistimessa? Jos alle 5, optisesta ei hyötyä.Alle kaksi on ja ainoa mikä tossa voi sakottaa ääntä on se, että se kiertää television kautta.
Ac3Way wrote: HDMI-kaapelilla televisioon ja sieltä vahvistimeen perus äänijohdoilla(punainen-valkoinen), onko ne RCA vai mitä lie?Monta kajaria vahvistimessa? Jos alle 5, optisesta ei hyötyä.
"http://www.sm-liiga.fi/":http://www.sm-liiga.fi/
kirves wrote: Onko Skimi sun Saipa-autollakaan voitettu yhtään kisaa? ;-)Oltais voitettu Erjankannon Suamenmestaruus muttei löytyny kuskii.
Schimanski76 wrote: Ei ne jaksa kirjata hifkin tilastoja.väsyneitä ovat touhuun.Kynät lopussa. väkivaltaisuus 2min väkivaltaisuus 2+2min väkivaltaisuus 2+2+2+20min väkivaltaisuus 2+fööni väkivaltaisuus 2+2+2+2+penalle saunaan jne... jne... Mitähän mie horisen.Ei sen väliä.Saipa hävis taas,mutta taistelu jatkuu!!! Pleijareihin pakko päästä ja isompia turpaan!!!! VÄISTÄKÄÄ KU MYÖ HÄVITÄÄN!!!!!SIKAILEVAA JYPPIÄ vastaan väännettiin ! Ne istui jäähyllä lähes koko pelin. ( 6min) IFK:n jäähyn istui meirän perusrouhia Graanlundi, hakkas varmaan jonkun, taas.
_Mielenkiintoinen tilastoknoppi TPS:n alkukaudesta; TPS on johtanut yhtä ottelua tällä kaudella. Kauden avausottelua TPS-HPK,17 minuuttia 30 sekunttia johtoasemassa._
Herkeleen perspirantti antti
TehBigBunny wrote: 44 min pelattu ja ottelussa ollut 6 'tapahtumaa' :DEi ne jaksa kirjata hifkin tilastoja.väsyneitä ovat touhuun.Kynät lopussa. väkivaltaisuus 2min väkivaltaisuus 2+2min väkivaltaisuus 2+2+2+20min väkivaltaisuus 2+fööni väkivaltaisuus 2+2+2+2+penalle saunaan jne... jne... Mitähän mie horisen.Ei sen väliä.Saipa hävis taas,mutta taistelu jatkuu!!! Pleijareihin pakko päästä ja isompia turpaan!!!! VÄISTÄKÄÄ KU MYÖ HÄVITÄÄN!!!!!
AJfin wrote: Ei siellä aina sada vaikka prosentit ois mitä, ne meinaa vaan sateen todennäköisyyttä.Alussa sato kaatamalla, mut se loppu tokalla tai kolmannella kierroksella. 4. kävin vaihtaas sliksit, vaikka oli viel vettä maas. // Olis voinu editoida, mut unohdin, et kirjotin XD
Tulkaa ny joku ajamaan.
Vois ottaa projektiks rakentaa autonmankasta itelle audio systeemi. luulis olevan peace of cake vai miten se menee
TehBigBunny wrote: TPS oli jo tasoissa ... melkein minuutin.ottelun alussako?
TPS oli jo tasoissa ... melkein minuutin.
44 min pelattu ja ottelussa ollut 6 'tapahtumaa' :D
TehBigBunny wrote: Mä olin kai tottunut niihin IFK:n 11-3 peleihin :DJaa, meni hieman pointti ohi :D
Saipa taistelee!
Mä olin kai tottunut niihin IFK:n 11-3 peleihin :D
Pure Black40 wrote: Siis millä laitteistolla sulla ääni irtoaa?HDMI-kaapelilla televisioon ja sieltä vahvistimeen perus äänijohdoilla(punainen-valkoinen), onko ne RCA vai mitä lie?