AJfin
09.10.2010 in
F1 2010
El PiNk DeViL wrote:
Mulla tuntuu olevan oudot mieltymykset. Ajoin 7 kiekan kisan livessä. Weather oli Dynamic ja alussa oli 28% sadetta. Mulla oli välikelin renkaat. Kierroksella 4 Olin toisena noin 200metrin erolla ensimmäiseen. Kävin vaihtamassa varikolla Prime renkaat alle. Voitin kisan viellä Slikseillä, vaikka radan pinnalla oli vähän vettä. Mulla ajo alkoi täydellisesti sujumaan vasta, kun vaihdoin Primet alle.
Ei siellä aina sada vaikka prosentit ois mitä, ne meinaa vaan sateen todennäköisyyttä.
El PiNk DeViL
09.10.2010 in
F1 2010
Mulla tuntuu olevan oudot mieltymykset. Ajoin 7 kiekan kisan livessä. Weather oli Dynamic ja alussa oli 28% sadetta. Mulla oli välikelin renkaat. Kierroksella 4 Olin toisena noin 200metrin erolla ensimmäiseen. Kävin vaihtamassa varikolla Prime renkaat alle. Voitin kisan viellä Slikseillä, vaikka radan pinnalla oli vähän vettä. Mulla ajo alkoi täydellisesti sujumaan vasta, kun vaihdoin Primet alle.
Tuomo33
09.10.2010 in
Myytävää
Niin ja myynissä ois astraan koira verkko ja sitten taka kontin suoja muovi herpake mikänyt onkaa, sopii ainakin farkkuun ja voin katsoa että sopiiko myös porraperäseen
Edit: jaa en sit painanukkaa edelliseen viestiin edit:iä prkele
Tuomo33
09.10.2010 in
Myytävää
Juu moinen liitin ei kelvannu ooppeliin joten piti tehä oma ratkasu ja moinen repä nätis irti ja johottaa.
DarkWarjo
09.10.2010 in
Myytävää
Mitäs epäloogisuutta LG:n johdois on? mul oli muistaakseni omassa kii isoliitin, oli viimesen päälle plug and play.
ED: niin ja ei varmaan oo oggi tukee, aika helvetin harvassa moiset mankat... noin halvassa tuskin on.
Tuomo33
09.10.2010 in
Myytävää
Ei ole usb paikkaa
En tiädä mitä meinaat lg:n tyypillisillä johdoilla, mutta "pika" liittimet on irrotettu ja suara johotettu joten ?
Ogg:sta en tiädä mitään joten en osaa sanoa
Hp:70e tosin hinnastakin voi sopia.
villek00
09.10.2010 in
Myytävää
- Onko usb paikkaa?
- Onko johdot tyypilliset LG:n mankan johdot? (Lue: epäloogiset)
- Onko ogg tukea?
- Mikä on HP?
Tuomo33
09.10.2010 in
Myytävää
Vuoden alussa ostettu lg cd mp3 auton mankka. Loisto kunossa ja täysin kunnossa Jos ostjaa löytyy niin ois helvetin hyvä. Maksoi ostaessa +uutena+ 120e
!http://tuomo33.kuvat.fi/kuvat/Myyt%C3%A4v%C3%A4%C3%A4/Valokuva0290.jpg/_small.jpg!
hulluseon
09.10.2010 in
PPPP
No minä nyt huutelen kerran viiksimiäs sitä haluaa.
Nyt minä huudan.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hulluseon
09.10.2010 in
F1 2010
Ettet vaan ite ajanu vika suuntaan.
hammeredhuoh
09.10.2010 in
PPPP
!http://www.crap.fi/images/archive/7473.png!
FINBULLET
09.10.2010 in
F1 2010
Mulla tuli eilen eka bugi.Button tuli kamikazena Malesian suoralla vastaan.Oli lähellä,etten ajanut keulaan.
Schimanski76
09.10.2010 in
F1 2010
Nikde wrote:
Hmmm... Mites kun.... Sain nyt pelin kouraan ja koittamaan. Kauden avauksessa ajoin kolmanneksi HARD tasolla ilman mitään apuja?!! PÄDILLÄ?!! LOTUKSELLA?!!! Spinnasin kisassa kolmesti ja silti kolmanneksi.... MITÄÄÄ?!!!
Tekoäly on ihan hassu.Se ajaa tietyillä radoilla paljon kovempaa ja tietyillä radoilla taas ihan paskasti.Tarkasta myös sieltä careerin asetuksista tekoälyn vaikeus.Sehän ei siis riitä,jos laitat omat ajoasetukset hardille,jos tekopälli on jäänyt helpolle.
Molemmille on siis omat asetukset.
Miulla muuten loppui ruudun jäätyminen,kun aloitin uuden careerin.Ihkua!!!
hulluseon
09.10.2010 in
F1 2010 kausi
No huomennahan taitavat ajot olla, voi lähteä Heikki ja kumpparit kaljalle. Ja saa Hamilton saa pikkusen armon aikaa sen autonsa kanssa. En vaan usko että tulee mikään jätti menestys Hämiksen kisasta.
djrunkkari
09.10.2010 in
F1 2010 kausi
sataa sataa ropisee siirtäisivät jo aika-ajoja niin voi jatkaa unia.
Ac3Way
09.10.2010 in
F1 2010
Pusi, Lotuksella voitetaan!
Nikde
09.10.2010 in
F1 2010
Hmmm... Mites kun.... Sain nyt pelin kouraan ja koittamaan. Kauden avauksessa ajoin kolmanneksi HARD tasolla ilman mitään apuja?!! PÄDILLÄ?!! LOTUKSELLA?!!! Spinnasin kisassa kolmesti ja silti kolmanneksi.... MITÄÄÄ?!!!
Ac3Way
09.10.2010 in
PPPP
Paskin aloitus ikinä, kiitos Ville. Miten te olette saanet jo 3 sivua aikaiseksi?
Schimanski76
09.10.2010 in
PPPP
Menee PPPP:t ihan sekaisin,kun työ ryökäleet sinne wanhaan huuteletto!!!
Ei huuvella sinne! Tänne huuvellaan!!
jasamy
09.10.2010 in
F1 2010
Suoraan ohjekirjasta :
Gearbox:
altering car´s shift mode allows you to change how quickly your car changes gear. Changing the shift mode to fast will allow you to change throught the gears quicly but will result in more engine wear. Using slower shift mode is beneficial in lower grip conditions, especially wet weather as it will cause the wheel spin less violently as you change through the gear
Tyres:
you can also change your car´s tyre pressure
Engine
you can also determine the rev limiter and throttle maps
öö jotenkin haiskahtas siltä että puolet säädöistä on unohtunut matkalle jossain vaiheessa