villek00
22.09.2013 in
GTA V
FINBULLET wrote:
Mulla on strategy guide mistä näkee aivan kaiken.Erittäin hyvä opas.
SE paksu kirja? Saat joskus lainaa sitä mulle! :D
djrunkkari
22.09.2013 in
F1 Kausi 2013
"huutonaurua.":http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/09/1808854/webberille-raju-sanktio-alonson-kyytiin-nousemisesta
FINBULLET
22.09.2013 in
GTA V
Mulla on strategy guide mistä näkee aivan kaiken.Erittäin hyvä opas.
Jupe San
22.09.2013 in
GTA V
Nyt autoa ajaessa tunnelista ulos tullessa tippu taas valkohai mun auton päälle.. ja nyt on aurauskulmat ja keula ihan paskana.
Onko muilla samanlaisia tilanteita ollu vielä? :D
KKNGS
22.09.2013 in
GTA V
ihan vinkkinä vaan että jos ootte ostanu sen normi editionin ettekä netistä halua ettiä vinkkejä että miten päästä 100% checklist läpi, tulette pelaan vielä vuonna 2020 tätä peliä :D
Jupe San
22.09.2013 in
GTA V
Miten tämän selittää, muuta kuin että UFOJA!!!!
!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6312/HEuueSHgW0q636qmQSGLXQ/0_0.jpg!
Driver181
22.09.2013 in
Ei mulla muuta
10 reasons to date a race car driver
1.) They have strong fingers
2.) They always know when to slow down and speed up
3.) They have tremendous stamina and endurance
4.) They always wear proper protection
5.) They have the fastest 'lap' times
6.) They know how to work their tools
7.) They Love getting dirty
8.) The harder and faster they go the better
9.) They know how to work around tight areas with ease
10.) They're always practicing so they can become better
emm
DarkWarjo
22.09.2013 in
GTA V
vielä on paljon seikkailtavaa.
Jos ei omaa special mappei jne. niin näky ihan social clubista löytyvän kartta mis o vähä kaikkii paikkoi merkattu (mm. space ship partsei yms.)
JumpierMeat
22.09.2013 in
F4SM Kausi 8 - Tuumailut
Arvojärjestys kohdilleen.. huomiota myös muillekin(peleille) kuin vaan yhdelle.. :)
jazgaman
22.09.2013 in
GTA V
Jahas, lopputeksit rullas ruudussa, pelikellossa 31h ja rapiat ja rosentteja tuli 70. Eli tekemistä jäi vielä paljon :D
Kyllähän tämä ainakin itselleni kaiken hypen arvoinen peli oli, tarina todella hyvä, grafiikat tälle raudalle varmasti parhaat mahdolliset ja pelattavuuskin oli parantunut roimasti edelliseen verrattuna. Erityisesti iso plussa checkpointtien paremmasta käytöstä, mikä ainakin itselläni todennäköisesti lyhensi peliaikaa huomattavasti. Ajomallinnus nyt on mitä on mutta ainakin itse siihen totuin nopeasti ja toisaalta pelimukavuuden kannalta ehkä tälläinen "arcademainen" tyyli sopii tähän paremmin...
Nyt sitten pari kuukautta Los Santosin auringon paistetta kunnes 22.11. tulee siirryttyä Chicagon sateeseen ja Watch Dogsin pariin.
RauhaMees
22.09.2013 in
GTA V
Onkos kukaan special editionin omistavista laittanu sitä blueprint karttaa UV-valon alle? Kannattaa laittaa jos mahdollista.
Rusty McSteele
22.09.2013 in
F4SM Kausi 8 - Tuumailut
Juu GTA nurkkaan ja forzailemaan
PetuK
22.09.2013 in
F4SM Kausi 8 - Tuumailut
TTJK107 wrote:
Ihan kuallu paikka tää -sadomaso...- eiku Forza SM-tuumailu, taitaa se GTA syödä osallistujamääriä.
Kommentointia on hillinny, mutta toivottavasti väki nyt jaksais kisaamaan kuitenkin lähteä. Hyviä ralleja ollut ja kovasti olis toiveissa, että näin myös jatkuisi.
Mace
22.09.2013 in
GTA V
Lopputekstit pyörii atm.
jimmykojootti wrote:
loppu oli kyl todella paha! En ois uskonu tollasta loppua
hulluseon
22.09.2013 in
GTA V
En tiä muuta kun toi Trevor pistää naurattamaan ihan pirusti.
AJfin
21.09.2013 in
Oma kulkineesi
Kelkka rojekti etenee..
Kuomu sai uuden värin:

IL3
21.09.2013 in
Rantaralli Huutelot - GTA V
kirves wrote:
Kirves oli nuorempana aika tauluissa.
Repesin :D
RauhaMees