Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 20.09.2013 in Nyt soi?

"The Ventures - Wipe Out | Pipeline | Hawaii Five-O":http://www.youtube.com/watch?v=fY70ApKxkrc Aivan parhautta on tämä rautalanka/surffimusa
jimmykojootti

jimmykojootti 19.09.2013 in GTA V

Soois läpi ny. Harmittavan lyhyt oli kyllä tarina loppujen lopuks, vaikkakin oli hyvä :) loppu oli kyl todella paha! En ois uskonu tollasta loppua
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2013 in GTA V

Noo, dirftailee forssas ja oikeil autoil :P Hitto nää jannut heittää kyl välil hyvää läppää. mm. edellä mainittu hipster keskustelu ja lamarin läpät kans aika hilpeitä välil :)
KKNGS

KKNGS 19.09.2013 in Ei mulla muuta

"Jumalauta, ei helvetti...":http://www.iskelma.fi/viihde/mtv3-ensilumi-tulee-ensi-viikolla/2/7098 Ei muuta...
Pottae

Pottae 19.09.2013 in GTA V

Jooh, luisukoodilla voi tehdä eeppisiä käkkärikäännöksiä ja huudella samalla "eividdumage!!" ..ei siis paljoo auttanu, autot vaan puskee vähä enemmän ja paikaltaa lähdettäessä auto vetää rantua pari metriä pidemmälle.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 19.09.2013 in GTA V

Oon mäki noita jo jonnin verran kummllisiin solmuihin vääntäny... ja joku on nähtävästi loytäny futon ellen ihan väärin kattonu... noh... en progressia oo kattonu, mutta kai tässä jo lähempänä loppua ollaan...
BlueMasto

BlueMasto 19.09.2013 in GTA V

Porukka puhu siitä ettei voi driftata,,, tos o koodia niille ketkää haluu vetää luisuu :) Y,RB,RB,LEFT,RB,LB,RT,LB Tallentakaa sitte peli enne ku laitatte ton. Nimittäi jää saavutukset saamatta jos jätätte ton päälle ja jatkatte peliä.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: En tiiä iteasiassa, Kertaakaan en oo saanu renkaita irtoomaan omasta värkistä, Muutaman kerran on menny etuset jumppaseen rankemmissa kolareissa, ja muutamassa tietyssä autossa rankan offroad session aikana. Joskus tulee isoja vaurioita pikkunopeuksissa, ja joskus ei oikein mitään reikäpääkaahaus mällissä. Toisaalta kävipä niinkin, että auto joka ei ollut ihan optimi kunnossa tuli kiskastuu aika rajusti seinään, ja se räjähti siihen paikkaan, ja ei se kyllä ollu kovinkaan pahsti romuna... ainakaan ei näyttäny siltä. Asiasta kukkaruukkuun... tulin just chiladin huipulta alas aika hiton kovaa kyytii fillarilla. on se korkee...
Ite oon saanu renkaita irti, rungon BF injektioonista kieroon yms. yms. :) Kaikkee sitä pitääki kokeilla, "kuten rekan hinaamista..":http://rsg.ms/1dszdSQ pikkasen tarvi virittää et liikku :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 19.09.2013 in GTA V

Mulla on orkkisvärisenä ja ne pienemmät levikkeet hiilikuitusina... Tosin osn sitte scooppi ja offi renkaat Ärjyin kone ja orkkis alusta =) Ja ja sutii
Mudinski

Mudinski 19.09.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

OODIDUUDILOLLOLTROO! WEEEEEEEE AAAAAARE THE CHAAAAAAAMPIOOOOOONSSSSS....!!!! WEEEEEEEE AAAAAAREEE KINGSSSSSSSS !!!! Joku annetaan monoa IFK:ssa ? HÄ ? Missä mun kebab iskender ? HÄ ?! Ilves
Mace

Mace 19.09.2013 in GTA V

Trevorin Pick-upista saa aika äijjä menopelin !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/6617/HEqM166vEUWx6Aj2Ak0-Zw/0_0.jpg!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 19.09.2013 in GTA V

En tiiä iteasiassa, Kertaakaan en oo saanu renkaita irtoomaan omasta värkistä, Muutaman kerran on menny etuset jumppaseen rankemmissa kolareissa, ja muutamassa tietyssä autossa rankan offroad session aikana. Joskus tulee isoja vaurioita pikkunopeuksissa, ja joskus ei oikein mitään reikäpääkaahaus mällissä. Toisaalta kävipä niinkin, että auto joka ei ollut ihan optimi kunnossa tuli kiskastuu aika rajusti seinään, ja se räjähti siihen paikkaan, ja ei se kyllä ollu kovinkaan pahsti romuna... ainakaan ei näyttäny siltä. Asiasta kukkaruukkuun... tulin just chiladin huipulta alas aika hiton kovaa kyytii fillarilla. on se korkee...
Schimanski76

Schimanski76 19.09.2013 in Ei mulla muuta

MrD St Jimmy wrote: Kylläpäs mediheli tykkää taas pörrätä tossa yläpuolella. Täähän taitaa olla täällä muutaman kerran vuodessa ihan perinne. Onneksi ei tällä kertaa klo 01 yöllä kun pitäisi nukkumaan mennä. EMM
"Siä meni joku pöpelikköön siun huudeilla.":http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194840068750/artikkeli/juuri+nyt+liikenneonnettomuus+nokian+moottoritiella+liikenne+ruuhkautuu.html Emm.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2013 in GTA V

Pesäpallomailalla hakkaamalla saa autoista ihan nättejä... :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 19.09.2013 in Ei mulla muuta

Kylläpäs mediheli tykkää taas pörrätä tossa yläpuolella. Täähän taitaa olla täällä muutaman kerran vuodessa ihan perinne. Onneksi ei tällä kertaa klo 01 yöllä kun pitäisi nukkumaan mennä. EMM
RauhaMees

RauhaMees 19.09.2013 in GTA V

Mie noita auton vauriomallinnus keskusteluja olen ihmetellyt. Elikkä puhutaan ettei autot hajoa ja tulee vaa naarmuja. Pari kertaa pelin alussa käyny sillee että ei oo tullu naarmuakaan ku on paria sataa seinään ajanut, mutta nyt melkeinpä aina lähtee puskureita ja auto menee mukavasti lyttyyn. rengaskin on lähteny pari kertaa. Huomasin tänään, että jos yrittää saada auton mäsäks tahallaan hajottamalla, niin tulos on pari lommoo ja naamuja. Kun taas vetää reikä päässä teitä pitkin ja yrittää säilyttää auton tiellä, mutta kuitenkin se lähtee lapasesta, niin sillo lähtee vaikka mitä paneeleita ja campeerit laitetaan uuteen uskoon.
joonas6

joonas6 19.09.2013 in GTA V

Tähän mennessä ylivoimaisesti paras keskustelu ollu Miken ja tepon hipster keskustelu. Melkein ajo motarilta mettään kun nauroin niin kovaa.
RauhaMees

RauhaMees 19.09.2013 in Rantaralli Huutelot - GTA V

Elikkä täällä voitte keskustella Rantaralliin liittyvistä asioista. Kuvat ja videot ovat myö tervetulleita :) Mutta joo tein tän sen takia, että kaikki turha keskustelu ja huutelo pysyis pois tuolta pää topicista.
RealBlocker

RealBlocker 19.09.2013 in GTA V

Pari kertaa kokeillu, ja on kyllä hyvä peli. Ajettavuuteen alkanu tottumaan jo, vaikka olis se ollu mukavampaa ajella noita sorateitä IV:n ajettavuudella.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 19.09.2013 in GTA V

Komppaan Latezkia. Tuolla ku noita ihmisiä välillä kohtailee ni oon monta kertaa jääny kuuntelemaan heijän höpötyksiä... Kunnon huutonaurut sa välillä.