Forum - Recent Posts

TJP27

TJP27 02.10.2010 in Nyt soi?

LORD HOPO wrote: Muut pelaa formulaa.Tosiaan mulle on yks lysti mitä muut kuuntelee ja myös se mitä mieltä ne on mun musiikki mausta.Itse kuuntelen räpista heavyyn.Yleensä fiiliksen mukaan.Örinää en kumminkaan kuuntele koska tykkään kuunnella sanoja biiseissä.Samalla oppii englantia.
kuin myös tuleee aina valittua levy hyllystä fiiliksenn mukaan, enkä vanno ikinä mihinkään tyylisuuntaan ja niin on paras, kun hyviä biisejä löytyy joka lähtöön to´ki aika vahvasti kannatan rock-musiikkia, mutta se ei ole kovin tärkeää
FINBULLET

FINBULLET 02.10.2010 in Nyt soi?

DarkWarjo wrote: Joo, mitä katellu sun postaamia klippejä niin aika hyvin mätsää makuun kyl. :) Koht varmaa itekki jurmulaa btw.
Saman huomannut,että kuunnellaan samantyyppistä musiikkia.
Finski fani

Finski fani 02.10.2010 in Nyt soi?

LORD HOPO wrote: Muut pelaa formulaa.Tosiaan mulle on yks lysti mitä muut kuuntelee ja myös se mitä mieltä ne on mun musiikki mausta.Itse kuuntelen räpista heavyyn.Yleensä fiiliksen mukaan.Örinää en kumminkaan kuuntele koska tykkään kuunnella sanoja biiseissä.Samalla oppii englantia.
Kyllä örinästä saa selvää, siihen pitää vaan tottua... Sama on oopperassa. Kummatkin ihan yhtä epäselviä...
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010 in Nyt soi?

Joo, mitä katellu sun postaamia klippejä niin aika hyvin mätsää makuun kyl. :) Koht varmaa itekki jurmulaa btw.
DarkWarjo

ei kyl sano Hypnomen mittää
FINBULLET

FINBULLET 02.10.2010 in Nyt soi?

Muut pelaa formulaa.Tosiaan mulle on yks lysti mitä muut kuuntelee ja myös se mitä mieltä ne on mun musiikki mausta.Itse kuuntelen räpista heavyyn.Yleensä fiiliksen mukaan.Örinää en kumminkaan kuuntele koska tykkään kuunnella sanoja biiseissä.Samalla oppii englantia.
TJP27

kuinka moni tuntee bändin nimeltä hypnomen? E: aivan loistavaa toimintaa
Finski fani

Finski fani 02.10.2010 in PPPP

Ac3Way wrote: Tänään mun ystäviä on Heineken ja FIFA 11. Mulla on monta ystävää, olen niistä kaikista kiitollinen :)
Ystävät ovat tärkeitä! Älä luovu heistä helposti. Taistele heidän puolestaan viimeiseen asti!
TJP27

senteced o rautaa ja veneet o puuta ja sitte voidaan laulaa hoosiannaa:)
Ac3Way

Ac3Way 02.10.2010 in PPPP

Tänään mun ystäviä on Heineken ja FIFA 11. Mulla on monta ystävää, olen niistä kaikista kiitollinen :)
DarkWarjo

Finski fani wrote: Niin kuu, sullahan oli seinälläkin Sentencedin juliste. Joskus tuli kuunneltua sitä aika paljonkin, mutta se jäi sen jälkeen kun ne hajos. Kai sitä pitää vanhojen hyvien muistojen takia alkaa kuuntelemaan taas joskus...
Joo, nimmareilla ;)
Finski fani

DarkWarjo wrote: Ei taida mainittavasti, kyl varmaa kuuntelee ihan mielellää jos radiosta tulee, mut ei oo suosikkei :D btw. Senteced unohtu mainita, niit meil o kummallaki aina joitaki levyjä sit se osti mulle lahjaksi sen Hautajaisdvd:n
Niin juu, sullahan oli seinälläkin Sentencedin juliste. Joskus tuli kuunneltua sitä aika paljonkin, mutta se jäi sen jälkeen kun ne hajos. Kai sitä pitää vanhojen hyvien muistojen takia alkaa kuuntelemaan taas joskus...
Finski fani

"Entombed - In the blood":http://www.youtube.com/watch?v=Yyd97NWr8EI Yksi lemppari death metalli-bändejä. Kyllä ne ruottalaiset tän ainakin osaa... // Olipas huono laatunen video. Mahtava biisi. Kannattaa kokeilla ettii joku parempi versio...
DarkWarjo

Finski fani wrote: Eikös mutsis kuuntele Megadethiä? Kyllä pitäs...
Ei taida mainittavasti, kyl varmaa kuuntelee ihan mielellää jos radiosta tulee, mut ei oo suosikkei :D btw. Senteced unohtu mainita, niit meil o kummallaki aina joitaki levyjä sit se osti mulle lahjaksi sen Hautajaisdvd:n
DarkWarjo

Yep, ei tuu ainakaa musiikillisia erimielisyyksiä. Mä opetin sen sentää tykkäämään KT:stä ku kuuntelin joskus aikoinaan niitä+paljon+:D pistetääs btw. KT:tä tähän Yksi parhaista
Finski fani

DarkWarjo wrote: Hehee :D Ny ku ruvettii äidistäni puhumaan niin mainittakoon viel jotai muuta pientä: sil o kaikki Metallican albumit. Löytyy suurin osa Kotiteollisuuden levyistä, Maidenin kokoelmia, AC/DC:n uusin etc. :D ED: muut ei uskalla puhuu/kirjottaa :D
Eikös mutsis kuuntele Megadethiä? Kyllä pitäs...
TJP27

DarkWarjo wrote: Hehee :D Ny ku ruvettii äidistäni puhumaan niin mainittakoon viel jotai muuta pientä: sil o kaikki Metallican albumit. Löytyy suurin osa Kotiteollisuuden levyistä, Maidenin kokoelmia, AC/DC:n uusin etc. :D ED: muut ei uskalla puhuu/kirjottaa :D
KT! KT! Metallica! metallica... eli kaikki helmet löytyy oot onnekas!
TJP27

Finski fani wrote: Annoin peukun ihan vaan äippäs takia. =) // Missäköhän kaikki muut on, kun täällä on vaan me kolme?
niinpä, kaveri-listalla on aika hiljasta pidellyt:) ehkä kaikki on jo miut poistanut listoilta:D
DarkWarjo

Hehee :D Ny ku ruvettii äidistäni puhumaan niin mainittakoon viel jotai muuta pientä: sil o kaikki Metallican albumit. Löytyy suurin osa Kotiteollisuuden levyistä, Maidenin kokoelmia, AC/DC:n uusin etc. :D ED: muut ei uskalla puhuu/kirjottaa :D
Finski fani

DarkWarjo wrote: No, ihan kun oisin tosissani ottanukkaa ;) Samaa mieltä kyl tos naisasias, aivoja pitää olla. Ite oon oikeestaa aina kuunnellu kaikenlaista musiikkia, meil äipän puolelta iteasiassa paljon musikaalista väkee, pari serkkua soittelee bändeissä ja enotkin aika hyvin kitaraa käsittelee. Serkut pentuna opetti mut kuunteleen metallia ja mun ÄITI kuuntelee metallia (esim. osti tänään Man-eating Treen levyn :D)
Annoin peukun ihan vaan äippäs takia. =) // Missäköhän kaikki muut on, kun täällä on vaan me kolme?