Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 02.10.2010 in Nyt soi?

Ac3Way wrote: Hyvä oli David Bowien uusin levy. Se pisti pixelit väärinpäin mun päässä, oli se jännä fiilis.
Oonko mä Vilttu missannut tuon?!
Pure Black40

Pure Black40 02.10.2010 in URL - Kausi 2

Pure Black40 BMW 135i Coupe !http://farm5.static.flickr.com/4091/5043052661_6f28cbe5d6.jpg! 250 kW 455.2 Nm 1547 kg 0.61 bar AHTOPAINEET
vaiski75

vaiski75 02.10.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: HAUKOTUS ... soon vähän viltun aikasta :/
Eikä ole, senkin unikeko.
TehBigBunny

TehBigBunny 02.10.2010 in PPPP

HAUKOTUS ... soon vähän viltun aikasta :/
Ac3Way

Ac3Way 02.10.2010 in Nyt soi?

Hyvä oli David Bowien uusin levy. Se pisti pixelit väärinpäin mun päässä, oli se jännä fiilis.
Ac3Way

Ac3Way 02.10.2010 in PPPP

Nyt on jo olo aika tillin tallin, muutama päivä vielä viikonloppua jäljellä :D 2 päivää tullut tahkottua uutta Fifaa aamusta aamuun, jossain välissä taisin nukkua. Selostus tulee jo ulkomuistista samalla, kun laittaa ruokaa. Vain viimeistely jäi puuttumaan. Välillä ei meinaa pysyä pystyssä ja pari kertaa olen jo kaatunut sohvalta lattialle. Kerran tapahtui kesken pelin :D
Tuomo33

Tuomo33 02.10.2010 in Yleinen v*tutus topic

DarkWarjo wrote: Joo, toi on pirun hyvä pätkä :D pari kertaa tullu jo nähtyy.
miä taas oon nähny sen ny viijennnen kerran ja ikinä en oo nähny alusta loppuun. Aina on tullu joku keskeytys lähetyskatko,sähkökatko, pitää kai ladata netisä että tuon näkee kerranki kokonaan
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010 in Yleinen v*tutus topic

Tuomo33 wrote: Nyt jumalauta VITUTTAA!!!! Nelosella on menny yks parhaimista toimintaleffoista ja miulta on jäääny yli puolet näkemättä JUMLAUTAA!!!
Joo, toi on pirun hyvä pätkä :D pari kertaa tullu jo nähtyy.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010 in F1 2010

toka kausi: Bahrainis voitto, melpournes vesisade ja keskeytin 23 sija. maleesiassa taisin sukellella viidenneksi schumin takapuolessa kii. sanghaissa taisin olla kans suht hyvillä sijoilla, catalonia meni vähä reisille ja taisin selviytyä just ja just maaliin tjsp. oisko 23 sija taas.. (yks takana keskeytti) Monacos vesisade, keskeytys :( Turkissa 3. Känädäs voitto ja valenciassa myös. Ny ois sit hopeekivi seuraavaksi. saas nährä.
Tuomo33

Tuomo33 02.10.2010 in Yleinen v*tutus topic

Nyt jumalauta VITUTTAA!!!! Nelosella on menny yks parhaimista toimintaleffoista ja miulta on jäääny yli puolet näkemättä JUMLAUTAA!!!
hulluseon

hulluseon 02.10.2010 in F1 2010

Bahrainista ja Melbournesta voitot, Shanghaista sitten alamäki alko ja Catalonia olikin jo melkoinen Via Dolorosa. Siis käykö joku tanan juoppo sabotoimassa mun Lotusta?
DarkWarjo

DarkWarjo 02.10.2010 in F1 2010

Joo, noi ajaa TOSI kiltisti märällä.
jasamy

jasamy 02.10.2010 in F1 2010

harjoitukset: kuiva keli olen kaikista hitain n0.5s toiseksi hitaimpaan aika-ajot: kunnon sade ja paalupaikka 2s ero seuraavaan ööö mikä tässä ei täsmää :-D kisa: kuiva keli ja porukka tuntuu menevän kahta puolta ohi. Olen kuitenkin kymmenes lopulta
TJP27

TJP27 02.10.2010 in Yleinen v*tutus topic

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nyt uni-jukkaa maizemiin& huomenna uudet kujeet+ selvempi kuula alkaa vaan väs iskeä liiasta kaljan kittaamisesta ja uni musiikkina toimii stone temple pilots:n eka älp
Finski fani

Finski fani 02.10.2010 in Reseptinurkka

TJP:n toiveesta. Tänne siis kaikki parhaat reseptit, mitä suinkin vain löytyy. Eli Skimmyn omenahileet ja Bunnyn susisopat tänne, ja sassiin! Juustoleipivä. 2 kananmunaa 1,5 dl mantelijauhetta 2 dl juustoraastetta 1-2 tl leivinjauhetta Kaikki sekasin ja paistetaan 225 asteessa kunnes ovat kauniin ruskeita. Helppova hyvvää. 4 kippaletta.
TJP27

TJP27 01.10.2010 in Yleinen v*tutus topic

p.s eipä sitä oo pajareita oo päässyt nautiskelemaan... kele
TJP27

kirves wrote: Koffipajareissasi juoksit onnesi ohi. Biisilistan löydät edellisen sivun viimeisestä viestistä, siellä on linkki onnellisuuteen. Elä siis etelän mies huido, vaan klikkaa ja vieritä alas.
tänks... meni siis ohi ihan vaan huitoessa ei vaan, tökkii sivulatauksetkin joskun, jos jotain syitä voi etsiä omaszllle humalalle:D
TJP27

btw kukas tekee tänne resepti-nurkan? 'ja varsinkin "perinne-ruoka" osio kiinnostais kovasti... sekä ois varmasti pari hyvää reseptiä lähtien karjalan paistista/hernekeittoon? kaalilaatikosta/perunalaatikkoon chiliruokien ystäviltä odottaisin hyviä reseptejä, tosin itse joutuu kikkaikemaan tuolla vahvalla kastikkeella, mitä pyrin khyl lantraamaan:)
TJP27

DarkWarjo wrote: Oisit edes ensin kysyny ketkä tuntee K.O. bändin... veikkaan et varmaa tasan 2, sinä ja minä. :D eipä oo listaa kyl ei. ei o enää koneellakaa bändiä.
niin vähän kyl aattelinkin, että, noin lositavaa pumppua ei kovin moni tune... sentäs sinä tunnet bändin:) e:siis biisit löytyy cd.ltä, mut biisien nimet on hukassa Biisien nimet pitää etsiä jostain bitti-maailmasta... ja ehkä avata uus kohvi
Finski fani

Finski fani 01.10.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

RaabForRehab wrote: Tuli katottua THE MACHETE Mahtavaa Rodriquez-kamaa!!! Suosittelen..
Todellakin. Jatko-osia odotellessa... =)