Forum - Recent Posts
Taas saatana hävis profiilit ja jutanit. Mikä vitty tässä oikein on?
Tuomo33 wrote: Jos totta puhutaan niin, olisin mielumin loppuvuoden töissä. Muttaku perkele niitä ei mistään saa : /Kuin myös. Tänään loppu sopimus ja uutta eivät alkaneet kirjottaa. Slovakit tekee 2 € halvemmalla tunnin niin kannattaa ennemmin ottaa niitä töihin... Tää on hienoo.
RaabForRehab wrote: LOL joku loma.Jos totta puhutaan niin, olisin mielumin loppuvuoden töissä. Muttaku perkele niitä ei mistään saa : /
Finski fani wrote: Missä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...Se viteo män jotenkin viturallee. Ehä minä vanhamiäs kehtaa mennä hallille kalsareissaan ;) Paikan päällä lätkäkin on parempaa.
ariko wrote: Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi "kalsarikännit":http://www.youtube.com/watch?v=NaQSObO147IMissä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...
Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi kalsarikännit
e: linkin poisto
LOL joku loma.
Näilä näkymin on koko loppu vuos lomaa..
HV, lauantaikin on mulla opiskelupäivä...
4pv vkloppu. Huppua vois vähäsen heiluttaa
♥
Kaikkea sitä tuolta facetubesta löytyy: rän rän
djrunkkari wrote: minkä vuoren kisa kysees? edit: lol, ai leffa :------DJoo leffa todellakin, 66vuodelta :D hienoja jurmuloita :)
Bongattu istumalla repsikan paikalla -06 RS4 Sedan. Aika perkeleen mahtavan tuntunen laite oli olla kyydissä. Sivistynyt normaaliajossa, mutta kun rupes avaamaan niin tuonelan portit alko rakoilemaan :D Mahtavuutta..
minkä vuoren kisa kysees?
edit: lol, ai leffa :------D
jännää.. kovasti kevennetty auto ja silti on melkee vakion painonen.. noh, oha tos turvakaarta ja muuta.
DarkWarjo wrote: Tuossahan tuo lukee ennen Ileä, JOKA EI VASTANNU!Kato niin onkin, on jännästi kommenttejen takana piilossa.
Onneksi mulla onki TeeÄNAA
Siällä ne vääntää montte caarloa.
Mulla pätkii elisan kanavat.
Oooh, TV1000 classicilla "Grand Prix"