Forum - Recent Posts
Fifi 11 ja Iso Musta Karhu, ne on mun kavereita!
pokalemestari wrote: Uutta sisältöä tulossa.. mutta joudut ostamaan uudestaan koko pelin. Aika perus Turn 10 meininkiä.Jeps, ihan perseestä tollanen jos joutuu niin tekee. Tuo "Stig’s Garage Car Pack" vois ihan hyvin olla "Just Another Car Pack", jos kerran on vaan autoja.
Latetzki wrote: Turn 10 has announced that an Ultimate Collection edition of their Forza Motorsport 3 driving title for Xbox 360 is due to hit the shelves later this month. Aside from all the content of the original Forza Motorsport 3 release, the Ultimate Collection includes all past DLC content, including over 90 new cars and the Nürburgring Grand Prix circuit. Furthermore, the Ultimate Collection comes with seven all new car models: - Lancia 037 Stradale * *drool* * - Jaguar D-Type - Plymouth Cuda - Audi R8 5.2 FSI Quattro - Audi TT RS Coupe - Audi R15 TDI - Porsche 550A Spyder Adding to that, buyers of the Ultimate Collection will also get access to three cars from “Stig’s Garage Car Pack” as Turn 10 has recently announced a partnership with BBC’s popular Top Gear programme. - Lexus LFA - Koenigsegg CCX - Mercedes-Benz SLS AMG Buyers of the Ultimate Collection will also be able to download an exclusive 90-minute collection of Top Gear material, the new version will be available in late October in the US, Canada, UK & Germany.Uutta sisältöä tulossa.. mutta joudut ostamaan uudestaan koko pelin. Aika perus Turn 10 meininkiä.
Death Angel - Voracious Souls livenä Kuusrockissa '88 Rumpali oli tolloin vasta 16v. ja ekan levyn parit biisit oli jo tehty demolle 13 vuotiaana.
Turn 10 has announced that an Ultimate Collection edition of their Forza Motorsport 3 driving title for Xbox 360 is due to hit the shelves later this month.
Aside from all the content of the original Forza Motorsport 3 release, the Ultimate Collection includes all past DLC content, including over 90 new cars and the Nürburgring Grand Prix circuit.
Furthermore, the Ultimate Collection comes with seven all new car models:
- Lancia 037 Stradale * *drool* *
- Jaguar D-Type
- Plymouth Cuda
- Audi R8 5.2 FSI Quattro
- Audi TT RS Coupe
- Audi R15 TDI
- Porsche 550A Spyder
Adding to that, buyers of the Ultimate Collection will also get access to three cars from “Stig’s Garage Car Pack” as Turn 10 has recently announced a partnership with BBC’s popular Top Gear programme.
- Lexus LFA
- Koenigsegg CCX
- Mercedes-Benz SLS AMG
Buyers of the Ultimate Collection will also be able to download an exclusive 90-minute collection of Top Gear material, the new version will be available in late October in the US, Canada, UK & Germany.
Latetzki wrote: Melekonen viisu ^ http://naurunappula.com/643599/sniper.jpgAvun anto :D
Jos "tää":http://www.smallestintheworld.co.uk/wp-content/uploads/2008/10/peel.jpg olis Forzassa nii siihen sais varmaan Corvetten koneen
vaiski75 wrote: Tuota koskaan kuullutkaan, mutta rytmi on aika tarttuva.."Tästä klikkaamalla kuuntelemaan ja jammailemaan näin illan kunniaks":http://www.youtube.com/watch?v=77uL-MorHRA
hulluseon wrote: Apinat runkkaa, apinat runkkaa, apinat runkkaa ja rallattaaTuota koskaan kuullutkaan, mutta rytmi on aika tarttuva..
Miltein jokaisen todellisen kisan perusongelma.
Apinat runkkaa, apinat runkkaa, apinat runkkaa ja rallattaa
Saatoin ehkä korkata saunaoluen...
mcmaysa wrote: Alkaa ärsyttää toi että jos ajaa vaikkapa viiden auton letkan kärjessä, sitte spinaa siitä, nin ei mitää mahoksia saada enää kiinni jos aaiit pääsee jonkun matkan päähän, ne alkaa ajaa hirmu kovaa.Miltein jokaisen autopelin perusongelma.
Kukkuu, mitä apinalauma..
OHO! Vois myydä tän mun nykysen Forzan ja ostaa sitte toi koko paketti ;) Ainoa vaan että kukaa tuskin ostaa tätä.
E: Tai no joo, jos tohon ei tule muuta kuin pari autoo ja säkällä jopa pari rataa, niin vaikuttaa rahastukselta. Toi SLS AMG ja TopGear vaan jotenki tuntu samassa lauseessa upealta.
AJfin wrote: Hyvä aika herätä päiväunilta..Itseasiassa jos totta puhutaan niin mä nukun bussissa ja koulussa melkein enemmän ku kotona yöllä :D Elikkä sellasta päiväunta. Hmm... vois mennä nukkuu :D
"En tiedä onko joku jo laittanut tämän tänne":http://www.gamereactor.fi/uutiset/78162/Top+Gear+ja+Forza+yhteisty%F6h%F6n/
I JMM94 I wrote: Siis millä te tota väännätte?? Boxilla jotai Demoo vai? Ihan kokoversio tullu jo?Hyvä aika herätä päiväunilta..
pokalemestari wrote: Ite ei saa arvata. ;)Lueppa noi aiemmat kommentit: -Mää voin vaihtaa ton jos on liian vaikee? -Iha sama" Elikkä uus auto kehiin joltai muulta, ku mä oon jo laittanu kaks. Tietysti jos muut ei halua laittaa niin kyllä mulla ideoita riittää. Siinä oli 4kk aikaa vastata... :D