Forum - Recent Posts

villek00

villek00 28.09.2010 in Foorumi Peli: ? vai ?

I JMM94 I wrote: Uunissa, koska kaurakeksejä ei paljoa liedellä keitetä Nova vai Voice?
Radio Rock. Paikallis lehdet vai valtakunnalliset lehdet? Edit: Finski! Samalla sekunnil ja sivuten sama aihe! Ei prkl! ;D
Finski fani

Finski fani 28.09.2010 in Foorumi Peli: ? vai ?

I JMM94 I wrote: Uunissa, koska kaurakeksejä ei paljoa liedellä keitetä Nova vai Voice?
Aika pahan pistit kyllä. Kummatkin hirveitä... Sanompahan sitten Voicen... Iltalehti vai Iltasanomat?
Mace

Mace 28.09.2010 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Mulla ei riitä helikopteri kuvaamaan tota melua mikä lähtee tosta laatikosta. Joku Euro Hamsterin imuri kykenee melkein samoihin desibeleihin. Kerran on käyny Saksassa munki laatikko ja edelleen pätkii ja jumittaa KAIKKI pelit välillä. Ja ilmaakin toi humisija saa.
Mace

Mace 28.09.2010 in Foorumi Peli: ? vai ?

Northg7 wrote: Kairasta jäämurskat vain lentelee. Uunissa vai liedellä?
Uunissa, koska kaurakeksejä ei paljoa liedellä keitetä Nova vai Voice?
Mace

Mace 28.09.2010 in JM auto & muut

AJfin wrote: Selvä. Annan siis "rahat" jollekkin muulle niitä tarvitsevalle.
No ihan sun päätös en mää niitä torjunu mutta kerroin oman crediitti tilanteen josta voit päätellä itse annatko "rahat" vai et :) Mutta koska tää ei ny mihinkään etene niin voi lopettaa tän jauhamisen, eikö näin?
hulluseon

hulluseon 28.09.2010 in IM DOOOOOOOOOOOMED!!!

Mulla ainakin oma humisee kuin helikopteri. Viiti pelailla jos muut on nukkumassa. Tosin melko pitkiä aikoja tuo on kyllä päällä ollutkin välillä ilman katkoja.
hulluseon

hulluseon 28.09.2010 in F1 2010

jasamy wrote: Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
Aha. Voi muuten olla vikana toikin. Voihan perse, tietääpähän ens kerralla. Ja nehän pitää aktivoida silleen painamalla uudestaan siihen suuntaan. Näppäriä jutskia, mutta kun olen niin hullu että en niitä muista ikuna.
AJfin

AJfin 28.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Paljonko SM-kauden palkinto potissa on creduja tällä hetkellä? Mä voisin lahjoittaa 1,5M pottiin.
hulluseon

hulluseon 28.09.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Kauhia rapula on.Ei jua Skimmy enää ikinä.
Ei usko kukaan Skimmyä nyt. Aamulla mainittii Skimmy rariossakin. YleX aamu lähetyksessä mainitsivat. Kivasti.
AJfin

AJfin 28.09.2010 in JM auto & muut

Selvä. Annan siis "rahat" jollekkin muulle niitä tarvitsevalle.
AJfin

AJfin 28.09.2010 in F1 2010

jasamy wrote: Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
Entä näkyykö ne fuel mapsit siellä valikossa mistä autoa voi tarkemmin säätää? Itsellä ainakin tuli fuel mapsit sinne kehitys osioon.
Mace

AJfin wrote: Jos on rahat noin loppu niin voin sponssata hiukan, pistä vaikka toi porshce 944 turbo 24h auction timella ja 500,000 buyoutilla niin käyn poimiin sen huomis iltaan mennessä.
No on mulla ny n.400k vielä siitä IL3:n antamasta 700k:sta, että kait niillä varmaa jotai tekee. Se vaan että saanko rahat takasi autot myymällä.
hulluseon

hulluseon 28.09.2010 in Big Bunny's Track Attack 1/6

Minä tykkään, ihan eri homma tykkääkö toi Audi siitä
jasamy

jasamy 28.09.2010 in F1 2010

Joo tiedän kyllä mistä ne pitäisi löytyä. VInkii kaikille jos kisa menee vituiksi menkää päävalikon kautta suosiolla ulos. Itse löin tylysti vaan kesken kisan konsolin kiinni niin jostain syystä seuraavalla kerralla en saanut peliä toimimaan ennen kuin kävin poistamassa save tiedoston
Mace

Mace 28.09.2010 in Mikä rata/auto

El PiNk DeViL wrote: Honda Integra?
Melkein muttei lähellekkään.
AJfin

AJfin 28.09.2010 in JM auto & muut

I JMM94 I wrote: Joo no jos mulla rahat riittää, nii virittelen noi esim. B482→B500 jne. Ja jos jotain säätöjä aikaseks saan niin ... jos saan :D
Jos on rahat noin loppu niin voin sponssata hiukan, pistä vaikka toi porshce 944 turbo 24h auction timella ja 500,000 buyoutilla niin käyn poimiin sen huomis iltaan mennessä.
hulluseon

hulluseon 28.09.2010 in F1 2010

KELE!!! Nyt hävis sitten tallenukset. Piti ajaa tuo bahrain uusiksi...
AJfin

AJfin 28.09.2010 in F1 2010

jasamy wrote: Nyt on kaksissa harjoituksissa peräkkäin tullut, että aja viiden kierroksen sisään tietty kierrosaika niin saat fuel mapseja, mut mitään ei ole tullut. Mitä mä oikein taas teen väärin :-(
Ne fuel mapsit näkyy ajaessa kun painat risti näppäintä.(en muista mihin suuntaan) Engine> standard/cruise/race? tjsp. niitä pystyy sitten kisan aikana säätään
jasamy

jasamy 28.09.2010 in F1 2010

Nyt on kaksissa harjoituksissa peräkkäin tullut, että aja viiden kierroksen sisään tietty kierrosaika niin saat fuel mapseja, mut mitään ei ole tullut. Mitä mä oikein taas teen väärin :-(
Mace

Joo no jos mulla rahat riittää, nii virittelen noi esim. B482→B500 jne. Ja jos jotain säätöjä aikaseks saan niin ... jos saan :D