Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Mutta Forzassa ei voikkaan ajaa yli kahdeksaa pelaajaa samassa lobbyssä.
Aliboz

Aliboz 27.09.2010 in SMJR Kausi 1

2
Nikde

Nikde 27.09.2010 in SMJR Kausi 1

Montako stoppia pitää tehdä? :D
Schimanski76

Schimanski76 27.09.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Puhelin tippu paarin veecee-pönttöön. Sulla koskaan ollukka mitään missi-essiä, eikä kyllä naistakaan. Sfinkski on kuihtunut pois, ei edes liveä jäljellä. Kesä män ja talvi tuleep. Ei ole, Kirves vei sen. Kaikki on väiksin luona, sua ei oo ktsuttu... >=( Eip oo rahhoo paariin... =( No yhen suvivirren voin vetästä: I heard the nations are threatened by crisis A curse from east, where the demon rises The sin is changing the face of this earth While we are waiting for the darkest birth The coming vision Was our decision Can it be That all we need Is a resistant breed The harming cast Flourishing fast Can it be That this is it The final exit
Ainiijuu,Väiskillä olette.Miä tuun kohta.Taisteluparit tulille ja ryhmärunkkaus.Kirves ja Norttti kommerntoi tilannetta kuopiopäissään.Larppinen maksaa taksin! Meikpiissss!!!!!!!!
IIPPONEN

IIPPONEN 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

villek00 wrote: vormuloissa ei voi disconnectaa tahallaan :(
se olisikin näky jos formuloissa joku auto rupeis eka lagaa ja sit vaan katoais jonnekkin :D
villek00

villek00 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Nikde wrote: Tottahan toki, mutta jos esim fjormuloissa keskeytät vaikka sijalta 2 ja kisassa mukana sillä hetkellä enään 10 kuskia, niin saat kymmenennen sijan mukaiset pisteet ilman puolitusta.
vormuloissa ei voi disconnectaa tahallaan :(
Aliboz

Aliboz 27.09.2010 in SMJR Kausi 1

Niin, tosiaan, ei ole virallista lätkää... Tehkää ite minkalaiset haluatte.
Nikde

Nikde 27.09.2010 in SMJR Kausi 1

Ilmeisesti numerolätkää ei ole vielä saatavilla?
Nikde

Nikde 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Tottahan toki, mutta jos esim fjormuloissa keskeytät vaikka sijalta 2 ja kisassa mukana sillä hetkellä enään 10 kuskia, niin saat kymmenennen sijan mukaiset pisteet ilman puolitusta.
Nikde

Nikde 27.09.2010 in PPPP

CRX:n päästöt pitkin mäntyjä, jokavuotinen syksyn perinne, kivaa on! :D
TJP27

TJP27 27.09.2010 in Nyt soi?

"parhautta1":http://www.youtube.com/watch?v=Cwyeep0x0-M ja "parhautta2":http://www.youtube.com/watch?v=Eg_CPB2epFk&feature=related parhainsta parhaita(jos tää tulee karaokeen, ni meikä unostaa"päivänsäde ja menninkäinen" biisin!) ja lisää parhautta kannattaa kuunnella samanlaisen kuvakkeen alta ja pelata jatsia
Schimanski76

Kävin lähipaarissa,muistivat miehen,ei puhelinta.Tämä on totta,tämä o n totta. Noh,tuostahan se puhelin löytyi.Tämä on totta tämä on totta,tämä on totta(AWYRJÄ;EI LAURA)Laura opn ihku,Yrjänä pläski,Mie tihkun seksiä,maanantai,Tiistai,pöyrivät sähkökoneet!Mie tilaan taksin ja lähen Finskille kuuntelee Chekkii ja sit Ässälle kattoo Liverpoolin parhaita!!!!
Finski fani

Finski fani 27.09.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Miss o mun puhelin,miss on mun miss-essi,miss on mun nainen,miss on Hennalan Shellin Sfinkski,Vieläkö on kesää järjellä,onkop järkee,Miss vitus kaikki on????????????? LÄHTEKÄÄ PAARIIN!!!! LAULUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puhelin tippu paarin veecee-pönttöön. Sulla koskaan ollukka mitään missi-essiä, eikä kyllä naistakaan. Sfinkski on kuihtunut pois, ei edes liveä jäljellä. Kesä män ja talvi tuleep. Ei ole, Kirves vei sen. Kaikki on väiksin luona, sua ei oo ktsuttu... >=( Eip oo rahhoo paariin... =( No yhen suvivirren voin vetästä: I heard the nations are threatened by crisis A curse from east, where the demon rises The sin is changing the face of this earth While we are waiting for the darkest birth The coming vision Was our decision Can it be That all we need Is a resistant breed The harming cast Flourishing fast Can it be That this is it The final exit
TeroKortelainen

TeroKortelainen 27.09.2010 in PPPP

Eiks se riitä, että on muuten vaan ihan pihalla??
Hookkis

Hookkis 27.09.2010 in PPPP

Se on kosto siitä että oot ollu liian vähän penkalla ;D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 27.09.2010 in PPPP

Mun oikeest poskiontelost tulee vihreenkeltast töhnää ja muutenki on niinq huono olo. OONX MÄ RASKAANA??kysymysmerkki
Schimanski76

Miss o mun puhelin,miss on mun miss-essi,miss on mun nainen,miss on Hennalan Shellin Sfinkski,Vieläkö on kesää järjellä,onkop järkee,Miss vitus kaikki on????????????? LÄHTEKÄÄ PAARIIN!!!! LAULUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RaabForRehab

RaabForRehab 27.09.2010 in PPPP

500g Icepoweria sääreen ja -> futista pelailemaan.
RaabForRehab

RaabForRehab 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

djrunkkari wrote: Mugello *(ohitus)*
SYRÄN :D
RaabForRehab

RaabForRehab 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Mun mielestä toi liven katkeaminen on rinnastettavissa ns."tekniseen vikaan". Kun tässä pelissä ei auto voi hajota, niin on sitten toisenlainen riski.