Forum - Recent Posts

MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.09.2010 in Nyt soi?

Macabre soittelen tässä nytten. Murder Metal from the '80s!
TehBigBunny

TehBigBunny 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Mutta eihän sitä tiedä putoaako pois.
Nikde

Nikde 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Tämä nykyinen sääntö on ainakin suht berberistä, ihan sama ajaako yhden vai 23 kierrosta, munki ois kannattanu pudota livestä silloin, kun muut oli käyny varikolla ja olin toisena...
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Äkkiä tuli tesmailtua ja 1:44 sieltä tuli. Lähtee vielä reilusti pois kuhan istuu tuolissa jossa ei ole pyöriä, säätelee ja ajaa enemmän kierroksia.
TehBigBunny

Mie muistelin samaa, mulla se taisi jäädä mieleen jostain Herra Harmaan valittelusta että ei kestä toista epäonnistumista.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Muistelin että huonoin kisa lasketaan pois mutta taisin sekoittaa track attackin tähän pistelaskuun :D?
TehBigBunny

TehBigBunny 27.09.2010 in PPPP

Useammalla kannattaa tosiaan kokeilla. Mulla on juuri tämä pyörimässä ihan varmuuvven vuoksi. http://www.f-secure.com/fi_FI/security/security-lab/tools-and-services/online-scanner/
pokalemestari

pokalemestari 27.09.2010 in PPPP

Suosittelen malwarebytes' anti-malware ohjelmaa jos pöpöjä pitää ettiä ja poistaa.
Tuomo33

Tuomo33 27.09.2010 in PPPP

ad aware ja avasti joka tosin ei oo koskaa mitää löytäny mutta kun uppasinoja tuon adawaren nii saman tien alko löytyy tiedostoja. Mutta pitää käyä uusiks läpi jaa käynistää uusik konekkin..
TehBigBunny

Joku 75% ja sitten saa 8. sijan pisteet voisi olla ihan selkeä. Siinä ei ole väliä onko käynnyt varikolla yms. Ja jos useammalle tulee putoaminen niin kaikki saavat ne 8. sijan pisteet. / Typo Negative
PetuK

PetuK 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Nikde wrote: Mun mielestä säännöissä ois viilaamisen varaa. Nyt oon ite pudonnu kahesta kisasta nettiyhteyden vuoksi ja menettäny puolet pisteistä, vaikka oon ajanu molemmat kisat muutamaa kierrosta vajaana maaliin. Mielestäni ois oikeudenmukasempaa antaa pudonneelle lobbyn 8.:n pisteet jos on ylittäny tietyn matkan, tai sitten laskea prosentteina ajettujen kierrosten määrä, esim 22/24*8:n sijan pisteet. Nykyinen järjestelmä on ainakin ihan perseestä suoraan sanottuna. Ite keskeytin 2 kierrosta ennen maalia ja saan puolikkaat pisteet.... Oisin saanu enemmän pisteitä jopa Ö-lobbyssä yksin ajellessa.
Hyvä, että tää nousee esille tässä vaiheessa kautta niin on jotain selkeitä kehityskohteita seuraavaa siisonia ajatellen. Itse samoilla linjoilla, että kehittää tuota varmaankin pitäisi.
Finski fani

Finski fani 27.09.2010 in PPPP

Tuomo33 wrote: No siinä meni kuitenkin normaalia pidempi aika kun käynisty, kaiken schaicen poistamisen jälkeen koneelta käynistäminen on ollut huamattavasti hitaampaan yms... Miä haluasin teloittaa jokasen kuka näitä vitun viirukksia tekee ja llevittää ! Mutta toivon että tää paska ei tosiaankaan kaadu.
Kokeile viälä ajaa kone uudestaan läpi jollain ohjelmalla, jos se löytäs vaikka viälä jotain sontaa sieltä. Mikä sun virusturva muuten on?
Tuomo33

No siinä meni kuitenkin normaalia pidempi aika kun käynisty, kaiken schaicen poistamisen jälkeen koneelta käynistäminen on ollut huamattavasti hitaampaan yms... Miä haluasin teloittaa jokasen kuka näitä vitun viirukksia tekee ja llevittää ! Mutta toivon että tää paska ei tosiaankaan kaadu.
Nikde

Nikde 27.09.2010 in F1 2010 kausi

Paikallisten palomiesten toiminta oli kyllä hämmästyttävää :D Kattelivat muurin takaa kun Kovis sammutti tulen ja sitte kirmasivat isojen sammuttimien kanssa suihkimaan autoa ku liekkejä ollu enää missään :D
TehBigBunny

TehBigBunny 27.09.2010 in PPPP

Jos se lähti siitä käyntiin kuitenkin ihan ok niin ei syytä suurempaan paniikkiin. Yleensä tuollaista ei tule viruksista.
Tuomo33

Apuva!!!! Miä tartten nyt nopeasti apua. Käynistihin koneen ja tuli musta ruutu jossa luki boot clenet ja jotain muuta mitä en kerinny lukemaan. Onko mun kone sekoamassa vai mitä, kun itse entiädä tietokoneista paskan vertaakaan. muutenki on kone tökivä 3troijalisen poiston jälkeen.. Vai onko tuo jonkun virusohjelman tekosia?
Nikde

Nikde 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Mun mielestä säännöissä ois viilaamisen varaa. Nyt oon ite pudonnu kahesta kisasta nettiyhteyden vuoksi ja menettäny puolet pisteistä, vaikka oon ajanu molemmat kisat muutamaa kierrosta vajaana maaliin. Mielestäni ois oikeudenmukasempaa antaa pudonneelle lobbyn 8.:n pisteet jos on ylittäny tietyn matkan, tai sitten laskea prosentteina ajettujen kierrosten määrä, esim 22/24*8:n sijan pisteet. Nykyinen järjestelmä on ainakin ihan perseestä suoraan sanottuna. Ite keskeytin 2 kierrosta ennen maalia ja saan puolikkaat pisteet.... Oisin saanu enemmän pisteitä jopa Ö-lobbyssä yksin ajellessa.
RaabForRehab

RaabForRehab 27.09.2010 in Autojenbongausketju

^ Aika mässyjä pelejä. Omaa silmää MIELLYTTI eniten tuo Porsas, mahtava väriyhdistelmä. Bugatti oli aika "ÖYKKÄR" kromihömpötyksillä! :D
RaabForRehab

RaabForRehab 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Hyvin on tuo neljäs sija vaikka ei ole kovin kaksisesti kausi mennyt.. //Edit: Pakko oli tarkastaa. Kerran käynyt A-lobbyssa ajamassa, muut kisat B:ssä.
IL3

IL3 27.09.2010 in F3SM Kausi 3 - Pisteet

Jesh! Saisko vielä tiimipisteet?