Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 24.09.2010 in PPPP

PERKELE!!!
Finski fani

Finski fani 24.09.2010 in PPPP

Mulla on hirveä kriisi päällä. En yhtään tiedä mitä tekisin... Rahaa ei ole, joten ei voi juuvva ynnä muuta. Live loppu, enkä voi ostaa lisää kun ei oo sitä rahhoo. Pyörästä on kumi puhki, eikä oo paikkaamis välineitä. Kaikki kaverit on/lähtee laivalle tai jonnekkin vain sukuloimaan... Mitä täss voi enää tehdä. Ei ole edes koulujuttuja... Mä kuolen tylsyyteen!
I bQ I

I bQ I 24.09.2010 in Red dead redemption

Perskules, pitää melkein itsekkin joku päivä hommata tuo päkki. Ensin pitää kuitenkin hommata liveaikaa lisää kun pari päivää sitten loppui.
Nikde

Nikde 24.09.2010 in F1 2010 kausi

Kovalainen ZejZejn tallikaverix!
TehBigBunny

TehBigBunny 24.09.2010 in F1 2010

1. Tratti 2. Siitä ilmanoton kohtaa oleva camera 3. Träksön mediumilla/Practicessä olen käyttännä jarruviivaa (Monacossa) 4. Hard 5. Laitoin sitä heti. PS Monaco on paska maa
pokalemestari

pokalemestari 24.09.2010 in Red dead redemption

Nyt on ms pisteitä ja flunssa eli RDR all day long.
pokalemestari

pokalemestari 24.09.2010 in Red dead redemption

El PiNk DeViL wrote: Mitäs muuta siinä paketissa tulee, kun se pokeri?
http://lmgtfy.com/?q=red+dead+redemption+liars+and+cheats+pack&l=1
Tuomo33

Tuomo33 24.09.2010 in PPPP

"Kesäkurpitsa tuomittiin kuolemantuomiion karhun pahoinpiteystä":http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010092412400967_ul.shtml
Schimanski76

Schimanski76 24.09.2010 in F1 2010

Väistäkää ku mie kysyn! : 1.Ratti vai padi? 2.Millä kuvakulmalla ajat? 3.Mitä ajoapuja käytät? 4.Millä vaikeustasolla aloitit careerin? 5.Onko kaikilla sama naisagentti(Erja Häkkisen näköinen) ja onko kukaan vielä päässyt jörnimään sitä? Skimmyn vastaukset: 1.Padi 2.Ihan edestä,pitänee vaihtaa silviisiin,että näkyy ratti 3.Luistonesto medium,muut pois. edit:ajolinja on päällä kun on niin outoja ratoja 4.Taisi olla se toiseksi helpoin(tai siis taitaa olla nyt custom kun noita ajoapuja ottaa pois) 5.En ole päässyt eikä ole ollut edes lähellä.Yhden kisan olen vasta ajanut.Voi olla ettei Lotuksen miehelle tavaraa ole jaossa helpolla.
Tuomo33

Tuomo33 24.09.2010 in Oma autosi

1. auton saan ilmatteeks. 2. mulla ei oo pahemmin tuloja jolla ostaa muuta. 3. mulla on se periaate että autoku auto kunhan toimii.ja tuossa ei oo ku kolme ruoste kohtaa jotka korjattava.
tappi

tappi 24.09.2010 in Oma autosi

Tuomo33 wrote: Jos kaikki menee nyt putkeen niin tiistaina pitäis ilmestyä 93 astra, siitä lähen koriakorjaamaan ja muutenki rakenteleemaan itelle ens vuodeks autoa kun kortin *toivottavasti* saan.
miksimiksi.. melkosia ruostepommeja nuo.
Tuomo33

Tuomo33 24.09.2010 in Oma autosi

Jos kaikki menee nyt putkeen niin tiistaina pitäis ilmestyä 93 astra, siitä lähen koriakorjaamaan ja muutenki rakenteleemaan itelle ens vuodeks autoa kun kortin *toivottavasti* saan.
IL3

IL3 24.09.2010 in Oma autosi

Omaani vaihdatin just uuden tuulilasin viime viikon alussa, eilen tuli autoon uus putkisto ja tänään katsastus. Omalla mittarissa nyt 129k ja tolla nettiauton GTi:llä 198k :D
RaabForRehab

RaabForRehab 24.09.2010 in Oma autosi

IL3 wrote: Kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia jne. Almera GTi:stä (N15) ? Itsellä nyt 1.4 litrasena 98 vuoden hätsbäkki ja ois tarkoitus vaihtaa se mahdollisesti 97-00 Almera GTi:hin. Nettiautossa on yks 4400€ hintanen, joka vois olla potentiaalinen, kunhan se ei osoittaudu ruosteiseksi.. Pitänee varmaan myydä eka toi oma pois ja hakea toi sit mahdollisesti käteisellä..
Ei ole kokemuksia, mutta en ole koskaan mitään kovin pahaa kuullutkaan. Toki alkaa olemaan jo aika vanha auto eikä hinnoilla pilattu, niin saattaa tulla jos jonkunlaista vikaa. Jumalakaan ei osaa ennustaa miten vanhat autot toimii :D Tai autot ylipäätään :D
GuitarMasterFIN

GuitarMasterFIN 24.09.2010 in Historic car Cup

Voisko tähän ilmoittautuu nyt vaikka eka kisa näyttää olevan ohi?
RaabForRehab

- EI VARMALLA TULLU RAABILLE TUPLIA!!! Ajattelin tänään pitää hieman iisimmän päivän ja lähteä ajoissa kohti kotia, koska olen ollut tuottava ihminen yritykselleni tällä viikolla.
RaabForRehab

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/onnittelut2.jpg!
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.09.2010 in Red dead redemption

Mitäs muuta siinä paketissa tulee, kun se pokeri?
IL3

IL3 24.09.2010 in Oma autosi

Kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia jne. Almera GTi:stä (N15) ? Itsellä nyt 1.4 litrasena 98 vuoden hätsbäkki ja ois tarkoitus vaihtaa se mahdollisesti 97-00 Almera GTi:hin. Nettiautossa on yks 4400€ hintanen, joka vois olla potentiaalinen, kunhan se ei osoittaudu ruosteiseksi.. Pitänee varmaan myydä eka toi oma pois ja hakea toi sit mahdollisesti käteisellä..
IL3

IL3 24.09.2010 in Red dead redemption

Missäs cowboyt Ali ja Warjo pelaa nettipokeria?