Forum - Recent Posts
Kuulostaa hyvälle, joko talli on tehnyt Cecelle Alonsot?
Voiko sieltä kuunnella Sleepersin Metsäratio levyä?
e. Mielenkiintoisa miten kämmäsit? Ajoit mekaanikon yli 300 kertaa ja kävit moikkaamassa Niki Laudaa varikolla?
Ratissa lukkee sija
/ Tallilta tulee ratiosta infoa aika paljon.
// Varikkopysähdyksillä voi kyllä tuhota koko kisan, kaikki meni hyvin ja pysähdys alle 4.5 sekkaa. Toisella kertaa kämmäsin jotain pysähdys 15.8 sek :(
"Pelin manuaali":http://cdn.steampowered.com/Manuals/44310/F1_2010_G4W_Manual_US_v06.pdf?t=1283965391
Tuolta pääsepi ihailemaan pelin PC-version ohjekirjaa.
Aja Bunny hud off niin varmasti on vielä hauskempaa arvuutella kuinka mones on. =)
Schimanski76 wrote: Juu,levätköön GT rauhassa.Ikuisesti.Ellei tästä tule GT40 Träk Ättäk !
Mun kuskin nimi on Cece Ruusperi :(
Automaagista tuuninkia on tarjolla 5-6 setuppia. Ihte voi sitten säärellä juttuja sellaisella 1-10 asteikolla. Ehkä hiukan vähemmän säädettävää kun Forssassa, mutta pensan ja renkaat & vaihdot saa ihte päättää.
Tallikaveria pitäisi kepittää jotta pääsee 1. kuskiksi silloin saa uudet osat autoon ensimmäisenä ja voi päättää mitä kehitellään.
Täysi sadekeli on kyllä vaikia, kivasti verestä heijastelloo maisemat ja rataa on vaikea nährä :D
TehBigBunny wrote: Tätä mie olen hakenut... Ajaminen tässä on aikalailla samanlaista kuin sen R1 Fefen Forssa kakkosessa. Helppo ajaa lujaa mutta ne viimöset sekunnit/kympät/sadasosat pitää ihte löytää.Onko paljon auton säätöä vai hoitaako talli ne automaagisesti? Onko Rosbergin Keijo pelissä?
Nikde wrote: Meinaatko että ihan oikeesti ajaisin vielä tolla GT:llä? Saa tulla aika monta ukkoa ohi että ton ruoriin tartutaan uudestaan :DJuu,levätköön GT rauhassa.Ikuisesti.
Ei oo enää kauaa kun pääsee pelaamaan.
Tätä mie olen hakenut...
Ajaminen tässä on aikalailla samanlaista kuin sen R1 Fefen Forssa kakkosessa. Helppo ajaa lujaa mutta ne viimöset sekunnit/kympät/sadasosat pitää ihte löytää.
Nipsu hakkaa sun !
RaabForRehab wrote: HUORIPUKKI!!! MÄÄ KERRON JOHANNALLE!!! :DNo voe elämä :D
dcftinti wrote: Mä varmaan kaikkien kuskien muijat mun käyttöön aina kisaviikonlopuiks :DHUORIPUKKI!!! MÄÄ KERRON JOHANNALLE!!! :D
Meinaatko että ihan oikeesti ajaisin vielä tolla GT:llä? Saa tulla aika monta ukkoa ohi että ton ruoriin tartutaan uudestaan :D
jaaappani sisika oihan v itu jeba. kuningasrata
moi pojat. ja skimi ja bani
7-0 no problem anytime
Stana ku menee unirytmi jonka onn juuri saanu tasattua nii päin v***ua
TRD xMR GREYx wrote: Portilla parhaimpani 1:53.5xxKävin kokeilee ja jäin "vaivaset" 2 sekunttia Greyn ajasta 1:55.5XX. Ratana uskomattoman hieno. Näillä autoilla toi rata pääsee oikein kunnolla oikeuksiinsa
Märällä Aussiraaliassa.
Liukkaampi kun Nissani ...
PRKL! Tuli vaan mieleen että jos pomo ei huomenna lähetä mun hitsikonetta huoltoon niin hitsatkoon vaikka hanskaansa huomisen päivän. Stanan nihilisti. Yritä siinä sitten tehdä töitä kun koneen releet jyskää ja paukkuu päälle mielivaltasesti
hyvä biisi ja viteo