Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Mä säädin Fordin ihan kokeeks Jordanian pätkälle ihan niin takavedoks, miten saa. Sitten se meni jo ihan hyvin.
Draghar

Draghar 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Kyllä se ajotuntuma ihan kohtuulliselta vaikutti (ratilla ajoin), ainakin paremmalta kuin mitä videoiden perusteella kuvittelisi. Olisi ollut vielä mielenkiintoista päästää jollain takapotkulla sitä ek:ta, olisi itselläkin ollut enemmän vertailu kohtaa ns. realistisuuteen. Nelivedolla itse leikkinyt oikeastaan vain talvella, ja kyllähän sekin hiukan tuohon tapaan käyttäytyy. Lisäksi täytyy muistaa, että esimerkiksi Forza 3:sen demo oli ajotuntumaltaan täysin eri tasoa kuin valmis versio. Joten vielä on toivoa, että ajomallinnus paranisi. Rataympäristöihin olisi kyllä pitänyt hiukan panostaa... Kyllä tuo luultavasti itselläni ainakin ostoskoriin päätyy, on se kuitenkin genrensä ainoita edes varteenotettavia nykyaikaisia vaihtoehtoja. RBR:ssä ei toimi rattivaihteet xboxilla, se on perseestä. edit. Ja humalassakin vähän koitin illalla..
Finski fani

Finski fani 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

villek00 wrote: Itte koitin eilen päivällä -> ei aukee, koitin alkuillasta -> ei aukee ja koitin vielä pienessä humalassa loppuillasta -> ei aukee senkää vertaa.. En osta siis..
Jos ei humalassa aukee, niin ei aukee millonkaan...
villek00

villek00 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Itte koitin eilen päivällä -> ei aukee, koitin alkuillasta -> ei aukee ja koitin vielä pienessä humalassa loppuillasta -> ei aukee senkää vertaa.. En osta siis..
hulluseon

hulluseon 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Yritin vielä toisenkin kerran ja en oikein vakuuttunut vieläkään. Ihan sama että miten noita koppeja säädit, ei oikein vaikuttanut mitenkään. Ja tosiaan ihan sama olisi pelata vaikka CilinColin ykköstä, sekin on realistisempi.
Pure Black40

Pure Black40 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Ite en kyllä yhtään tiedä Jormanian teitä, mutta onko totta, että koko EK:n teitten sivuilla on ne ihme muhkut?
tappi

tappi 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

IIPPONEN wrote: Race Pro?
Oli nii huono peli ettei monee vuoteen oo mikään uus peli ollu. parikertaa pelasin ja myin pois.
IIPPONEN

IIPPONEN 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

pokalemestari wrote: FORZA MOTORSPOORT KOLMONEEN!!! I did. :D
Race Pro?
IIPPONEN

IIPPONEN 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Tämän pelin "suomi" on häpäisy meidän tuntemalle ralli suomelle... jopa forzassa on paremmat ojat :(
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

djrunkkari wrote: Mulla sama homma. Aika tökerö ajotuntuma padilla (pelasin kaikki avut pois ja vaikein vaikeusaste) ratilla varmaan pelistä sais enemmän irti. On tämä nyt parempi kun firman edellinen tuotos jos jotain positiivista haluaa hakea :DD
Liekö livestä lentäminen part of the deal. mä lensin kans pois. Mut ottakaa tosiaan ton ajotuntuman haukkumises tosiaan mieleen se et soratiellä se pito ja tuntuma ei ole oikeastikkaan sitä mitä asfaltilla, tos demos ois pitäny olla myös asfalttipätkä, ois kertonu vähä enemmän tuntumasta.
DarkWarjo

DarkWarjo 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

Acclaiming to be an official governing body, with no evidence, sounds like a bad e-mail scam. You charge for drivers licenses (altought forza cred) what can we do with these licenses? drive in races you govern? well, we can race in any FRC races for free, maybe we'll stick to them. Is it by any chance even legal to charge about something, without a proper authorisation? May it be only a game cred or real money.
djrunkkari

djrunkkari 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

Wtf is this.
djrunkkari

djrunkkari 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

superiorjerde wrote: perkule mulla lähtee aina livestä ku pelaan sitä demoo :o
Mulla sama homma. Aika tökerö ajotuntuma padilla (pelasin kaikki avut pois ja vaikein vaikeusaste) ratilla varmaan pelistä sais enemmän irti. On tämä nyt parempi kun firman edellinen tuotos jos jotain positiivista haluaa hakea :DD
superiorjerde

superiorjerde 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

perkule mulla lähtee aina livestä ku pelaan sitä demoo :o
Tuomo33

Tuomo33 19.09.2010 in PPPP

Prkele sielä onki menny koko ajan hyvä kingin kuva
Tuomo33

Tuomo33 19.09.2010 in WRC 2010 rallisimu

Okei. Ltasin sen demon ja pelasin puolisen tuntia padillä sekä ratilla, molemmilla autoilla sekä vaikkeus asteilla. Ei siinä mitään mutta omasta mielestäni tuo ohjaus on täyttä *Schaicea!* Kun vähän enemmän kääntää nii kääntyy liikaa ja toisin pän. Voisi näin "amatöörinä" todeta että taas yksi sellanen peli jossa ei olla oltu täysin mukana ja aikaakaan ei olla paljoa käytetty.
Finski fani

Finski fani 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

Turn 10 is the only official governing body of FM.
Olenko

Olenko 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

"We are the Official Governing body of Forza Motorsport 3 on xbox360." Any proof of this?
Latetzki

Latetzki 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

So you couldn't come up with any less distinctive title? So you used existing one. I wonder what admins think about this advertising, FIA might not care much about this though :D
Forza FiA

Forza FiA 19.09.2010 in Forza FiA and IFRDC

I am head of Forza FiA and IFRDC, we are the official governing body of forza motorsport. http://forzafia.weebly.com http://ifrdc.weebly.com for more information go to the links above, join the IFRDC club and join in the chat the the forza fia forum